20 Ağustos 2010

Nerdesin sen acaba?

Sizler sıcaktan belki bugün de kavruluyorsunuz ama ben buzzz gibi bir Moskova gününden merhaba demek istiyorum :P Bir günde yaz biter mi yafff bu nasıl iştir? Bir yağmur tüm güneşi sıcağı aldı götürdü maşallah! Yazlık giysilerle kaldık dımdızlak ortada derken neyseki kargo firması yetişti imdadımıza bugün :) Sabah tüm kutular yığıldı evin her bir köşesine... Peki ben içlerinden hangisi ile ilgileniyorum dersiniz? Sadece ama sadece Türk kahvesi makinemle tabii ki! Mutfaktaki kutuların hepsini fare gibi didikliycem, bulduktan sonra da şöyle boool köpüklü bir Türk kahvesi keyfi yapıcam! Günlerdir aşeriyorum kutucuklarım üzgünüm sizinle sonra ilgilenicem!

10 yorum:

  1. sıcaklar o kadar bunalttıki ben ordaki soğuk havaya özendim. Afiyet olsun sonrası içinde kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Sibelcim biz burada hava serinlesin diye bekleyip, duruyoruz:) Tadını çıkar bence;) Kahven de afiyet olsun:) Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  3. ooh miss afiyetler olsun tezz zmanda bulasın:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    merakımı maruz görün lütfen...
    acaba hangi markayı tercih ettiniz türk kahvesi makinesinde?

    YanıtlaSil
  5. HADI HAYIRLI OLSUN CANIM YAVAS YAVAS YERLESIYORSUN ARTIK ALLAH KOLAYLIK VERSIN.. VE SU SOGUKLARA GELINCE EVET INANIRIM SUAN BENIM KALDIGIM YERDE ÖYLE CÜNKÜ ÖGLEN HAVA GÜNESLIMI TAMAM DERSIN OH DERSIN ARADA 5 DAK BILE GECMEDEN BI BAKMISIN YAGMUR YAGIYOR HAYDA DIYESI GELIYOR INSANIN :D DANIMARKADA MOSKOVA GIBI YANI BU DURUMDA HEHE :) TABI MOSKOVA DAHA SOGUK OLMA IHTIMALI BÜYÜKTÜR TABII.. NEYSE CANIM COK ÖPÜYORUM..

    YanıtlaSil
  6. hii nasıl canım çekti:))

    YanıtlaSil
  7. Ohhh, mis gibi. Afiyet olsun Nonicik.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler kıssslar ohhh keyfimi yaptım ölsem de gam yemem artık :P

    Ebru ben 2 senedir Arçelik'in telve kahve makinesini kullanıyorum ve çok memnunum ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...