31 Ağustos 2010

.....Şakır şakır.....

Geçen sene bu zamanlar, muhtemelen bu saatlerde işyerinde karşılıklı masalarda oturduğumuz sevgili iş arkadaşımla birbirini her an tırmalamaya hazır kedicikler gibi çalışıp bir yandan da bakalım bugün patronumdan hangi konuda fırça yiycem diye endişelenirken, bugün tek endişem akşama bamya mı yesek fasulye mi oldu :P Ey hayat sen nelere kadirsin! Gerekli gereksiz her şeyi endişe etmiş bünyemin her koşula kolayca adapte olmasını ise takdir ediyorum :) Ahhh bir de şu hava şartları olmasa! Burada gri yok, ya beyaz var ya siyah... Daha düne kadar incecik giysiler ile dolaşırken bugün herkes kabanı sırtına geçirdi bile :( Sonbahar seni özlemle yad ediyorum buradan!
Havalar soğuyup bir de hafta sonu şakır şakır yağmur yağınca kendimizi kapalı bir mekana atalım dedik, metroya binip Kievskaya durağında indik... Kievskaya metro çıkışının hemen karşısında yer alan ve benim nedense çok sevdiğim Evropeisky alışveriş merkezinde aldık soluğu... Burada hemen hemen tüm markalar mevcut ve içerisi çok ferah... Her ne kadar ucuzluk dönemi olduğu için kadınlar mağazaları talan etse de yine de vitrinlere göz atmak için keyifli bir AVM... Marks & Spencer Mango Bakın burda kimler var :) Guess Benetton
Nine West & La Senza Colin's bir Türk markası di mi yanılmıyorum?
Moskova'dan şimdilik bu kadar, hmmm bu arada karar verdim: bamya :)

17 yorum:

  1. nerdeeen nereye :)colins türk markası nonim evet rusya da zaten bizim ilçe gibi bişi oldu:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar globalleştiğimizi sanırım yurt dışına çıkınca daha iyi anlıyoruz, sanki istanbul'da bir avm gibi, bütün markalar var :)
    bamyaya bayılırımmm !

    YanıtlaSil
  3. Evet türk markası, burada kimse yüzüne bakmaz ama Moskova'da çok pahalı hoş ben yine de yüzüne bakmıyordum :)
    Moskova'da çalıştığım şirketin elektrik işlerini yaptığı metropolis'e de gitmeni tavsiye ederim..H&M var..Ben oradayken açılacak diye branda vardı dükkanların önünde mavi ve ipekyol da açılacaktı ki açılmıştır çoktan :)
    İç mekanlar çok sıcak allahtan , gez bol bol metro ile :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Noni burda da yagmurlu hava, ama biraz once gunes acti sanki, ah simdi Turkiye de olmak vardi demi :)

    YanıtlaSil
  5. Zoitsa; aynen öyle :)

    Aşk Meleği; evet kesinlikle bu AVM'de dolaşırken kendimi memleketimde gibi hissettim birden :)

    Haydinscim hangi metroya binmem gerekiyor Metropolis için?

    Demet; baharın tadı orda bir başkadır şimdi, aşırı sıcaklar geçer, püfür püfür rüzgar eser, hava limonata gibi olur, ahhh ahhh :)

    YanıtlaSil
  6. valla burada ne varsa hepsi orada :) globalleşmeyi seviyorum ben :) keyifli gezmelerr noni :)

    YanıtlaSil
  7. Nonisim bamyayi nereden buldun? Soguk bir iklime gittin Allah kolaylik versin sana da, insanin ne alisveris yapasi ne giyinesi geliyor Kis aylarinda :( Blogu bile ondan actim desem giyinmeye zorlamak icin kendimi ;) Ayy basladim daha Kis gelmeden sikayetine..

    YanıtlaSil
  8. vay anasını, vitrinler aynı galiba, mangoda burda da kırmızı şeyler vardı..
    ben olsam sürekli o metroda gezerdim, çünkü oradaki resimler vs. harika..

    YanıtlaSil
  9. Resmen aynı evet evet oldum, bu arada bamya sever biri olarak seni gördüm hayatımda

    YanıtlaSil
  10. seni boğazlı ile görünce, her gün yanıp kavrulmamıza rağmen kışı özlemediğimi anladım.

    yine de iyi gezmeler, az yabancılık çekmeler, rusçayı çabuk çabuk öğrenmeceler...

    YanıtlaSil
  11. hiçbişiy olmasın la senza olsun yeterrr:)

    YanıtlaSil
  12. bayılırım bamyayaa
    limonlu limonlu yanında da pirinç pilavı offfff tokum ama yine de ağzım sulandı :) rus bamyasını da merak ettim acaba gerçekten bamya mı yoksa katana boyutlu bamyalardan mı? :)))

    YanıtlaSil
  13. Ayyy buradaki bamyalar da hatunları gibi uzun!!!! havasından mıdır suyundan mı anlamadım gitti valla :)

    YanıtlaSil
  14. Peki ordaki hatunlar gibi bekledikçe katanalaşıyor mu acaba bamyalar? hahaah ay ne uyuzum ben bu Ruslara ama hepsi bizim Türk erkeklerinin suçu, onlar böyle rus ukraynalı hayranı olmasaydı ben de ilişkilerimi iyi tutardım :))
    Bir de fiyatların çok uçuk olduğunu duydum. Bir çizme 1000 TL falan gibi
    Madem bu kadar zenginler neden Türkiyeye gelip erkeklerimize göz dikiyorlar :P Zengin koca bulacaz diye :))

    YanıtlaSil
  15. Evet burada fiyatlar ateş pahası, bugün fiyatlara baktım iyi bir çizme 600 TL'den başlıyor :P Sanırım ben alışverişimi TR'ye gelip yapıcam, burada Zara, Mango bile TR ile karşılaştırınca daha pahalı, ya da bizim indirimlerimiz süper, bilemiyorum...

    Aslında ben buranın kadınlarına acıyorum, erkek nüfusu az ve kaliteli olanları sınırlı sayıda... Böyle olunca da yavruşkalar Türkiye'ye geldiklerinde en vasat keçiye bile abdurrahman çelebi diyorlar, olay bundan ibaret bence :D

    YanıtlaSil
  16. Voykovskaya nonicim..Yeşil hatta kuzeye doğru..Metroya çok yakın zaten..

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler Haydinscim, gidilecekler listesine eklendi hemen ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...