06 Ağustos 2010

Veeeeeee


Bunun sizinle hiç alakası yok. Sakın üstünüze alınmayın. Tamamen onunla benim aramda! Sadece izninizle ona buradan okkalı bir €$*+%&? bip bip bipppppppp (sansürlenmiştir) demek istiyorum!!! Kime mi? Kime olacak güneşe!!! Neden mi?

Birincisi koruyucu sürmeme rağmen dudaklarım güneşten yandığı için şimdi yara bere içinde kaldı böhüüüüü en güzel günümde çok çirkin oliciğimmm :(

İkincisi Moskova'da aşırı güneş ani yangınlara yol açıyormuş, etrafı duman kapladığı için de bazı uçak seferleri iptal oluyormuş. Bu demek oluyor ki damadımızın kendi düğün yemeğine gelmesi tehlikede! Bu ne yafff?!!! Kara dulun laneti gibi çöktü üstüme bu güneş!!!

Prensim bana eşlik edemezse Miso'ya bir damatlık ayarlayıp onunla arz-ı endam edicem artık! Biraz haşin bakışlı ama olsun :P Yalnız ben bu oğlanın Rusya'ya giriş yapmasından şüpheliyim baksanıza bu tiple Rus mafyası gibi duruyor :P


Şimdi gelelim bu ayki sürprizimize! Herkes harika yorumlar yapmış, bayıldım :) Özellikle klima olanına kesinlikle katılıyorum bu dehşet sıcaklarda olmazsa olmazlardan biri de o! Ben bir de listeye puset eklemek istiyorum...
Hahahahah yalnız bu pusetin içinde kıllı bir bebiş var ona göre!

Çifte kumruların kendilerine daha çok vakit ayırması bir yandan da eve neşe katan bir yumurcağın da bulunması için süper bir formül; bebek pissi :)

Bu ayki çekilişin talihlisi 72. sırada yer alan Sanart Madamı oldu, tebrikleeeer!!! Kendisine pamukşekeri gibi bi koca veremedik ama nur topu gibi bir pissi gönderiyoruz hii hii :)

Sanart Madamı'ndan paketini gönderebilmek için posta adresini bana acilen yollamasını rica ediyorum malum hafta sonu pek bir yoğunum ;) Hepinize katılım için tekrar teşekkür ediyor ve Noni kaçar diyorum :P


4 yorum:

  1. Ben bu ara herseyi kaciriyorum

    Dugun yemeginde bugune dek olmus en guzel gelin olacaksin, kiraz dudakli

    Opucuk

    YanıtlaSil
  2. Ayyyyyy bu pisi harikaaa! Magnet yine dimi? Ücreti nedir acaba? Almak isteyen alabiliyor mu? :)

    YanıtlaSil
  3. Ay Nonişko sen çok komik kızsın valla :) Miso'ya koptum burda :)))
    Hiç endişelenme benim düğünümde (15Temmuz) yağmur değil gökten su boşaltıyorlardı. Ve açıkhavadaki düğünü içeri mi alsak dediler. Biz riske girdik dışarda olsun dedik. Son dakika yağmur durdu. Böyle heyecanlar olur ama içini ferah tutmak lazım inancını kaybetme :P falan diye film repliklerine girecem şimdi.
    Ben bu tontişleri çok seviyorum ama dün bahçedeki kedilere mama verirken yeni musallat olan kedilerden biri aniden bacağımı ısırdı ve 2 tana iğne oldum :( kollarım çok ağrıyor. 4 iğnem daha var. Olsun yine de seviyorum onları :) Senin yakışıklıya bayıldımmm seni gelinlikli onu da yanında böyle düşündüm de çok komiksin hakkaten :)

    YanıtlaSil
  4. miso çok etkileyici bakıyor birkaç aksesuarla çok daha dayanılmaz olmuş.)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...