13 Eylül 2010

Ben bu bayramda...

Şeker Bayramı'nda yoldan çıkmayan yoktur öyle di mi :)
Prensimle biz de kendi çapımızda bayramımızı kutladık. Anneannemin baklavası yoktu ama son keşfimiz Wolkonsky vardı. Tatlıları da tuzluları da muhteşem, biraz bizim Beyaz Fırın gibi diyebiliriz, Moskova'ya yolu düşenlere kesinlikle tavsiye edilir ;)
Bu kadar kalori yüklemesinden sonra yürümek değil koşmak lazım!

Vitrinlere ağzı açık bön bön bakmak kaç kalori yakar acaba?
(Bu arada kürke HAYIR!)

Photobucket
Cumartesi aldığım bir haber ile tüm şımarıklık kontenjanımı sonuna kadar kullandım :)


Sonra uzun zamandır hamurlarımı elime almadığımı farkettim, sahi en son ne zaman hamur yapmıştım ben? Gizemciğime sözüm vardı, aylar aylar sonraya kaldı, umarım beni affeder...



Geçen ay evlendiği için bir de bu minik fokları yaptım, çiçeği burnunda çifte ömür boyu mutluluklar !!!


Bu süs köpeğini de etsy'de görüp yaptım. Ama şunu anladım; araya zaman koydukça insan el becerisini yitiriyormuş :(


Bu tokaları çok daha önceden yapmıştım...


Ama takmak şimdi nasip oldu...


Sonra ne zamandır minyatür bir yüzüğümün olmasını istiyordum. Kendime bu çay fincanını yaptım, içine limonunu da ekledim ;)
Bu aralar daha çok minik takılara yöneliyorum, bu kuşlu minik yüzüğü de kendim için yaptım. Hep kendimi düşünmedim ama! Eylül sürpriz çekilişimi de unutmadım tabii, o da pek yakında ;)


Pazartesi itibariyle benim gibi rejime girenler el kaldırsın lütfen :)
Hepinize güzel bir hafta diliyorum!

31 yorum:

  1. Fincan yüzük çok tatlı olmuş:) Amaa ayakkabılarına da bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Yüzüğüne bayıldım! (elim havada :))

    YanıtlaSil
  3. inanırsakolurbence; Teşekkürler ama o arnavut kaldırımı papuçlarımın topuklarını mahfetti böhüüü :(

    Droplet; ohhh yalnız değilmişim sevindim hiii hiii :) Yok mu arttıran?

    YanıtlaSil
  4. bu el becerisini yitirmiş haliniz mi? :) hepsi muhteşem görünüyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. El kaldırıyorum :)
    evet ya yine yine yine :)

    (çorap ve ayakkabı kombini çok hoşşş)

    YanıtlaSil
  6. bende bugün itibari ile rejimdeyim :( :( form caylarına devammm

    sevgiler,,

    YanıtlaSil
  7. evli çift için yaptıklarına bayıldım çok şirin :)

    YanıtlaSil
  8. Nonim sana suanki mutlulugumu kelimelerle anlatamam... Yine sasirttin beni :) cok mutlu ettin bayram donusu actigim bilgisayarimda moralsiz calisirken nasil mutlu ettin anlatamam... İnan bu yogunluklarda yapmasaydin da olurdu... Ama oyle zarifsin kiii. Nonim cok tesekkur ederim sevgiler kucaklar ;) opuyorum

    YanıtlaSil
  9. BAYRAMIN KUTLU OLSUN NONİCİM...♥

    ben spariş aldığını bilmiyordum...sipariş verebilrmyim peki....iletişme gecelim mi tekrardan lütfen lütfeennn:)

    YanıtlaSil
  10. foklar çok tatlı nonişim , sende öyle;)

    bende rejime başlıyım diyorum ama Allahın p.tesi çok dimi:)

    öpüldün

    YanıtlaSil
  11. ayakkabıların çok şeker:) yaptığın fincan yüzük çok güzel:) sen de iyce güzelleşmişsin, evlilik mi yoksa moskova'nın havası mı yaramış bilemedim ;)
    o hareketli resimi nası yaptığını anlatırsan çok sevinirim:) sevgiler
    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. sibelciiiiiiğim;
    öncelikle o tatlı için burdan kalkıp rusyaya gelebilirim o neyle öyle!
    ikincisi saçlarına bayılıyorum
    üçüncüsüü o yüzüğüüü o limonu nasıl yaptın anlatır mısın nasıl bir yeteneksin. el alışkanlığı her konuda öyle canım.ama hemen toparlarsın merak etme
    +
    açma arayı maillerini bekliyorum ara ara
    bende yazıcam detaylı
    öpücünkler.
    bkz. destan tadında yorum
    ihihih

    YanıtlaSil
  13. bir de herkes yüzüüme bayılıyor
    el yapımı arkadaşım bana yaptı gönderdi öyle piyasada bulamassınız yalnız store'u var internette bakın diyorum.
    nazar değmesinden korkuyorum =)

    YanıtlaSil
  14. çatı katı; teşekkürler ama hamura şekil vermem zor oluyor böyle parmaklarım dolma gibin sanki :P

    ikiz Bebek ve cido; beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürler kızlar rejime devammm :)

    Elçinim sana da ufak bir şey yapıyorum ;)

    a.gizem; canım benim affettin beni di mi ;)

    pofiş; senin de bayramın kutlu olsun canım... Ben sipariş almıyorum, hamur sözü verdiğim arkadaşlarım vardı onların hamurlarını bitirdim... Ama süpriz hamur çekilişine beklerim seni ;)

    yıldız; ben hafta sonu 1 kilo almışım vermem lazım bu kiloları burdaki hatunlar sütun gibi vallaha her sokağa çıkmadan önce ayna önünde kendime terapi yapıp çıkıyorum :P

    hayat güzel; öhöömmm öhöömmm ayyy teşekkür ederim şımartoorsun beni :) bu hareketli resmi ben de Haydinsciğimden öğrendim adres www.gickr.com ;)

    keLebek; çoook teşekkür ederim tatlısı :) ama vallah billah yeteneklik bişi yok fincan minyatür oyuncak, içindeki limonda önceden yapılmış hazırlanmış polimer kil ;) yüzüğünü hep güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  15. Ayakkabıların rengi ne güzelmiş, sen kendini aşıyorsun gittikçe :))

    YanıtlaSil
  16. NONİ,SALAMLAAR!

    Necəsən? Bayramın gec də olsa mübarək! AİLƏNlə keçirəcək gözəl günlər nəsibin olsun! AMİN!

    Mən bir söz deyəcəkdim...O tokaların çox gözəl görünr,resmen vuruldum :)) mən də istərdim ondan .. :(

    YanıtlaSil
  17. Affetmek ne kelime canim benimm hic kirilmamistim kiii
    tekrar tesekkur ederim canim
    hemen denize mail attim bu arada :)
    o da cok mutlu oldu, opucukler!

    YanıtlaSil
  18. Demir Toroma hatıra olsun diye bende bir tane istiyorum bu hamurlardan ama bir tek sefer kazanamadım şu çekilişi!!!
    Torpil,rüşvet,kayırma vs şeyler talep ediyorum.
    Müdüreee Hanımmm????
    :)))
    SimgeTugce(Demir Ares'in Annesi)

    YanıtlaSil
  19. fincanlı yüzük bitiş noktam oldu. işte buu :)))

    YanıtlaSil
  20. Moda Cadısı; çoook teşekkürler :)

    Miniature; men de senin bayramını kutlirem :) bu yahşi tokalardan www.etsy.com'da var ben de ordan alıp yaptım ;)

    Gizemciğim; mucuk mucuk :)

    Simgeciğim; rüşvet miii hmmm bir düşüniyim ben bunu hiii hiii :)

    J.C.; aaa minnacık bişey ama beğenilmesine çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  21. merhaba noni, hepsi de çok güzel olmuş gene :) o limon süper olmuş yüzükte :)aklınla bin yaşa...

    YanıtlaSil
  22. Ben de parmak kaldırıyorum :)

    YanıtlaSil
  23. Çox sağ ol ;)

    Bilirəm,amma,mən bacarmıram ki belə şeyləri.Həm səbrim də çatmır :)))

    İstərdim ki,səndən xatirə qalan bir şey olsun.. :p

    YanıtlaSil
  24. battodol; teşekkür ederim :) limona baktıkça ağzım sulanıp duruyor ama hiii hiii :)

    Haydinsciğim; ohhh bir tek ben değilmişim ne güzel :) bu arada bugün yediğim pizzadan sonra rejime yarın girmeye karar verdim ben :P

    Miniature; yarınki çekilişe beklirem seni ;)

    YanıtlaSil
  25. Noni..merbaha.Gecmis Ramazan bayraminizi kutlarim.Her sey gonlunuzce olsun.

    Iyibi haber aldgini okudum..Tebrik ederim..Bence ben ne oldugunu tahmin ettim:)

    Takilara gelince bende arada sirada yaparim.FIrsat bulunca..Cadikiz buyudu hic bos zamanim yok:)

    Kendinize iyi bakin.
    Cheluyu:)

    YanıtlaSil
  26. Mia'cım çok teşekkürler :)
    İyi haberlerim tahmin ettiğin şey değil ama inşallah ilerde o da olacak ;)

    YanıtlaSil
  27. Insallahhhhhh..iyi,haberlrini.bekliyoruzzz..Kendinize.iyi.bakin.

    YanıtlaSil
  28. Ama olmazki ,benim iki sene önce spor ayakkabılarla bile rahat edemediğim orada bu kadar şık papuçlarla ......Esefle kınıyorum,hatta ayakkabıları kıskanıyorum:)))))))

    YanıtlaSil
  29. Minik güldürdün beni akşam akşam :)

    YanıtlaSil
  30. Selaammm...
    hii o fincanlı yüzük inanılmaz güzeel (: ba-yıl-dım! (:
    neyden yaptınız acaba?
    tam alice harikalar diyarı için uygun olmş.. elinizzee sağlıııkk

    YanıtlaSil
  31. Pardon Lulu sana cevap vermeyi atlamışım; bu fincan yüzüğü minyatür oyuncaklardan yaptım ben, yapımı çok kolay aslında ;) Beğenin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...