09 Eylül 2010

Bugün Bayram

Bayram dendiğinde ilk aklıma gelenler; giymek için sabırsızlandığım canım annemle canım babamın aldığı yepyeni kıyafetler, anneannemin yaptığı bol cevizli muhteşem baklavalar, babaannemin mutlaka mendil arasında verdiği bayram harçlığı, Barış Manço'nun bayram şarkısı, öpülen bir çok el ve yenilen birçok tatlı & şeker... O dönemi yaşadığım için kendimi şanslı hissediyorum... Artık bayramlar daha çok tatiller ile anılır oldu, nerede o eski bayramlar... Ayol ben gittikçe yaşlanıyor muyum yoksa gurbet mi beni duygusal yaptı :P Umarım B şıkkını işaretlemişsinizdir şekerler yoksa size bayram şekeri yerine 5 kardeşi gösteririm ona göre hii hiii :P Şaka bir yana hepinize sevdiklerinizle birlikte mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmenizi diliyorum! Canım ailemin ve şu anda beni okuyan herkesin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum!
Şeker Bayramınız Kutlu Olsun :)

13 yorum:

  1. geçen gün annemle sohbet ediyorduk..eskilere gidince ben duygulandım gözlerim doldu annem döndü dediki ^^ eğer eskileri hatırlayıp ağlıyorsan elçin yaşlanmaya başladın demektir^^

    dedim sağol anne ya içimi rahatlattın yaşlandın diyerek :)

    bende yaşlılık değil olgunlaşmak bu ...

    iyi bayramlar iliyorum

    YanıtlaSil
  2. Sizin de bayramınız kutlu olsun. Sevdiklerinizle nice mutlu bayramlar.

    YanıtlaSil
  3. Canım Noniiiimmmmm!!! ;)
    Sizlere de neşeli bayramlar olsun! Sen serini yazdıkça kendimi atasım geldi oralara.. Uçağa rağmen..
    Sebahat Ben.. :)

    YanıtlaSil
  4. seninde bayramin kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  5. mutlu, huzurlu, şeker gibi bayramlar Nonicim :)

    YanıtlaSil
  6. Seninde bayramin kutlu olsun Nonim ;)Öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. Senin de bayramin kutlu olsun Nonim! Hele gurbette hicbir bayramin tadi yok :( Yine de saglik ve mutlulukla nicelerine..

    YanıtlaSil
  8. senin de bitanem... operim...

    YanıtlaSil
  9. canım nonicim senin de bayramın kutlu olsun kocaman kocaman öpüyorum o güzel yanaklarından.bu arada evlilik sana çok yaradı inşallah eşinle birlikte bir ömür boyu böyle güzel bayramlar geçirirsin.istanbuldan kucak dolusu sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  10. şeker tadında bir bayram dilerim Noni'ciğim...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler fıstıklar ben de hepinizi öpüyor ve de bayramınızı kutluyorum, mucuk mucuk :)

    YanıtlaSil
  12. Mutlu bayramlar Noni'cim, bende gurbette olarak,coook iyi anliyorum seni...Optummm

    YanıtlaSil
  13. Senin ve butun okuyucularinin bayramlarini kutlarim. California'dan sevgiler :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...