23 Eylül 2010

Çiroz



Hey büyük Allahım onu da yaratan sensin, beni de yaratan sen, e peki neden ona verdiğinin 2 katını bana verirsin :)
Ne zamandır Moskova yavruşka gözlemlerimi yazmak istiyordum. Burada kolumu sallasam 10 güzel yavruşkaya çarpar durumu yok! Yaptığım istatistiklere göre güzel hatunlar nüfusun %30'unu falan kapsıyor... Özellikle bir yere girdiğimde (market, metro, restaurant vs..) baykuş gibi kafamı her tarafa döndürüp kolaçan ediyorum ama öyle dünya güzelleriyle burun buruna gelmiyorum, ruh sağlığım açısından bu iyi bişey tabii hii hii :) Hepsi üstteki hatun gibi çırpı bacak da değil, balık etli kadın da fazlasıyla var, özellikle 40 yaş ve üstü kadınlar... Ama ister güzel olsun ister değil tüm hatunlar bakımlı olmak için büyük çaba sarfediyorlar. Makyajsız kadın yok nerdeyse. Bir de süslüler ama giyim konusunda çok şükür gelişme var. 3 sene önce geldiğimde pullu payetli ve dore renkli parlak giysiler görmekten ceylan gözlerim şeş beş olmuştu ama neyseki şimdi daha sade ve stil sahibi giyiniyorlar... Dekolteyi seviyorlar, uyumlu giyinmeye dikkat ediyorlar, ama acayip bir marka düşkünlüğü söz konusu, çakma Hermes görmekten fenalık geldi bana!

Markaya o kadar düşkünler ki arabalarında bile bunu görebiliyorsunuz...


Marka sevdalarına rağmen kendi tarzını yaratanlar da var tabii. Özellikle çalışan hatunlar daha güzel ve kaliteli giyiniyor. Topuklu ayakkabılar hepsinin vazgeçilmezi, boyu 1.80 olan bile en yüksek ökçeli ayakkabasını giyip podyumda yürür gibi metroda salınıyor, bunu takdir etmek lazım :) Makyajda trend ise gözlere upuzun bir eyeliner çekmek, bakıyorum son zamanlarda ben de aynen onlar gibi makyaj yapar oldum, üzüm üzüme olayı! Bu kadar hatun incelersem olacağı bu tabii :P Makyaj yüksek topuklar, dekolteler vesaire... Aslında bir yerde onlara acıyorum çünkü her yer fokur fokur yavruşka kaynarken erkeklerin sayısı avuç içi kadar, hal böyle olunca da kendilerine ekstra özen gösteriyorlar, diğerlerinden bir farkı olması için... Benim bu gözlemlerim şehir merkezi için geçerli, dışarılara çıktıkça durum daha farklı olabilir... Yavruşka gözlemlerim şimdilik bu kadar ;)


12 yorum:

  1. Çiroz diyince hemn üstüme alındım:D:D o sarı hatunla çırpı bacaklarını görünce aynaya bakıyor gibi oldum:D:D

    YanıtlaSil
  2. ya bende diyodumki bu Noniye neler oldu habire kültürel gezilerin bilgisi geliyor, bu post iyi geldi merakımı giderdim. Demekki buraya sadece güzelleri geliyorlar.

    YanıtlaSil
  3. beni bu hatunlar çeşme tatilinde deli ettiler deliiiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Bir ara sık sık İstanbula'a uçuyordum, ve benim uçakla Aeroflot uçağı hemen hemen aynı saate denk geliyordu ve çıkış kapıları yan yana idi. Gördüğüm taş gibi bayanlar, yanındaki yabancı kart adamlar ve bu kadar güzel kadınların çıktığı bir ülkenin erkekleri nasıl olurda bu kadar çirkin olur dedirten rus erkekleri vardı.
    Bu arada Duty Free ye bir dalarlardı, bütün ekip seferber olur, saatinde kalkmak için yolcuları duty free den toplayıp uçağa kışkışlarlardı resmen :) Buda benim russian anılarım. Burada tanıdığım 4 arkadaşım bır tanesine bakmaya doyamazsın taş bebek gibi, 38 yaşında fakat 20-25 gibi duruyor. 2 si ise gerçekten çok güzel. Bir diğeride güzel ve hepsi inanılmaz bakımlılar. (Amma yazdım Nonim ya kusura bakma :) )

    YanıtlaSil
  5. Bide ben Türklere gösteriş meraklısı derdim, o arabanın üzerindeki LV çıkartması ne yahu! :O

    YanıtlaSil
  6. Ee nonicim sende çok zayıfsın niye ah vah yapıyorsun bu kadar..Şişman Ruslarda çoğunluktadır bence :)Bence senin saçlarını çok kıskanıyordur devushkalar, genelde saçları çok ince telli ve az dikkat ettin mi hiç..

    YanıtlaSil
  7. nonican, bırak Allah aşkına şu yavruşkaları yaa
    çok uzağa gitmeye gerek yok, bir önceki postta ne de güzel görünüyorsun:)
    hep rus hatunlarını görünce donuk donuk bakıyorlar gibi gelir bana..
    Tamam onları da Allah yaratıyor ama bizim en çirkin Türk kadını bile daha bir hisli, anlamlı bakıyor insana
    di mi ama?
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler madamlaaar ama o çiroz kadar değilim ben olamam da en son 13 yaşımda öyleydim sanırım :P
    Ama saçlarımı açtığım zaman gerçekten dikkat çekiyor burdaki yavruşkaların gözü hep saçımda oluyor hii hii bu maç 1-1 berabere biter yani ;)

    YanıtlaSil
  9. Aman cnm bunların adı çıkmış işte. Yoksa azınlık güzel vs vs.. Nerede bizimkiler??? Diyerekten de teselliyi bulurum! ;)
    E.

    YanıtlaSil
  10. Noni benim bey bana hep şunu diyor
    Canım karım ruslardan hiçbir eksiğin yok hatta fazlan var " kilo olarak 10 kg kadar " diye de ekliyor sonuna
    uyuzzzz ! :)))

    YanıtlaSil
  11. Noni'm vallahi sen hepsinden güzelsin
    onlar sadece bir model,nesne
    senin ruhun var
    kanlı canlı tatlı mahsun bakışlı ama en önemlisi kadınsı bütün özelliklerin en iyi olan şefkata sahipsin
    hiçkimseye hiçbirşeey ayak uydurmak veya kıyas yapmak zorunda değilsin
    zaten o saçlarınla ve bakışlarınla acaip farklı bir tip olduğun için herkese fark attığına eminim(dışarıdan kendine bakmanla alakalı tabi bu)
    hayat neşene ve tanıdığın bildiğin yerlerden uzakta olsan bile hayata tutunma çabana hayranım
    seni ıssız bir adaya koysak bile mis gibi yaşarsın o kadar güçlü bir kadınsın
    umarım senin hayatına da yeni büyük kişisel pencereler açar Rusya
    isteyip istemediğini bilmiyorum ama umarım olabilirse daha iyi şartlarla buraya çabucak dönersiniz

    YanıtlaSil
  12. Oyyy oyyy b'locked ağzından bal damliyyy hatta bal festivalinde yediklerimden daha tatlı :) Çok teşekkür ederim beni böyle betimlediğin için, inşallah buradan artılarla döneriz hatta +1 olarak bir de minik maviş bir nonikle döneriz bunu çok istiyorum :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...