16 Eylül 2010

Civciv çıkacak, kuş çıkacak :)

Eveeettt, bizim Pissi'nin nerede olduğu şimdi anlaşıldı ;)

Pissi işte burada :)



Bizim iflah olmaz Pissi köyün civcivlerini yemlemeyi bırakıp Facebook'ta bıldırcın avına çıktı :) Kendisine yem olmamak için sizi baştan uyarıyım! Hani olur da bir gün "eğer ordaysan, sen de benim gibi yalnızsan, duvarlara boş boş bakıyorsan, hayatının anlamını arıyorsan, arkadaşlığa, sevgiye en önemlisi sadakate açsan, kalbin pır pır atsın diyorsan, sıcak bir gülümseme için ben burdayım haydi ne duruyorsun..." gibi bir mesaj alırsanız uyarmadı demeyin :P Bu mesajı muhtemelen 100 hatuna daha copy paste şeklinde atıyor demektir :D

İşte buyrun, Pissi'nin ilk kurbanı belli oldu: Ela gözlü virüsün ela gözlerine bir aşk şiiri yazmaya başlamıştır bile ;) Kendisini tebrik ediyoruz ve amman Pissi'ye dikkat diyoruz ne de olsa pek sağlam papuç değil bizimkisi :)
Ayrıca en isabetli tahmini yapan Modapark.Net'e de ufak bir teselli armağanım var. Kızlar bana adreslerinizi gönderirseniz hediyeleriniz 1 ay içinde elinize geçmiş olur. Katılım için herkese çok teşekkür ediyor ve Ekim sürprizinde buluşmak üzere diyorum!!!
Bu arada ben kişisel olarak facebook'ta yer almıyorum. Ama sanal kahramanım Pissi için orası biçilmiş kaftan! Eğlence arayan tüm güzel bıldırcınlara kapısı açıkmış, Pissi öyle diyo hii hiii :)

7 yorum:

  1. Pissileri çok seviyorum ben ama bu pisiye küstüm :p Neyse bi daha ki aya artık :))

    YanıtlaSil
  2. amanın teselli armağınıma bakın hele :)
    benim tarçınım gibi bakıyor bana.
    Nonim çok teşekkür ederim sana.ben bu anahtarlığı kullanmaya kıyamam hiç.
    ayrıca seni severek ve dikkatle takip ediyorum herzaman ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzell eline sağlık güle güle kullansın pisisini:) bide dantel yüzüklerden artık yapmıyomusun

    YanıtlaSil
  4. büyük bir hüzün ve kıskançlıkla,kazanan arkadaşı tebrik ediyorum...kısmet bir daha ki çekilişe ,inşallah bayıldığım bu tasarımlardan biri benim olur ...sevgiyle kallll....

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler kıssslaarrrr :) Ekim çekilişi daha erken olacak, belki şans o zaman döner belli olmaz ;)
    Ben dantelli yüzüklerden hala yapıyorum ama sipariş alamıyorum artık...
    Modapark.Net farkında olmadan senin Tarçın'ı yapmışım ben hii hiii :)

    YanıtlaSil
  6. İnaaanamıyorummm:)
    Öyle kötüydüm ki cidden çokk mutlu oldumm.
    Teşekkür ederim nonicimm.Her çekilişte kıskanarak bakıyordum bu kez talih bana güldü:)
    iyi ki varsınn muahhhh

    YanıtlaSil
  7. Ben de kıskanarak baksam bana da güler mi şans :D

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...