08 Eylül 2010

Cört

Bugün Rusça dersimiz vardı, zaten bu dili sevebilmek için kırk takla atıyorum bir de çok sevgili yaşlı kart Rus hocamız bana dönüp demez mi "bazı kadınların dil öğrenme konusunda kabiliyetleri yoktur ama üzülme onların da başka konularda kabiliyetleri vardır"! O anda evet hocam çok haklısınız mesela bazı kadınların uyuz örtmenlerin gössünü cörtletme gibi yetenekleri vardır diyip hiyaaaa diye hatuna öldürücü kungfu hareketimi yapmak istedim. Neyse şimdilik bunu yapamasam da bir sonraki dersimize kadar fotokopi makinasının Rusçasını öğrenebilirim :P

16 yorum:

  1. Öyle öğretmen mi olur ama?! Kıskanmıştır seni.

    YanıtlaSil
  2. Yok canım 50 küsür yaşında kadın, yaşından ötürü sustum ama şimdi kendime sinir oluyorum vereydin ağzının payını ne diye sustun diye!!! Bazen basiretim bağlanıyor işte!!!

    YanıtlaSil
  3. Hahahahahah Fung Ku, he? Ay koptum!

    "Hocam, o baska konudaki kabiliyet derken neyi kast ettiniz? Sizin türkce ögrenmenizde büyük bir ihtimalle katkisi olan kabiliyet mi?" demek geliyor insanin icinden.

    Dua etsin o babushka, bayram arifesindeyiz. Yoksa affetmeyiz :o)

    YanıtlaSil
  4. E o şokla susup kalman normal yani! Valla kadınlardaki kıskançlık 50 yaşında da 100 yaşında da sakinleşmiyor bence, en çok da konuşup iğneleyerek içlerini döküyorlar:)) Sen ona bakma, azıcık zaman geçsin rusça cevabını verirsin teyzemize:))

    YanıtlaSil
  5. Hiii hiii neydi sevgi içimizdeydi di mi :P

    YanıtlaSil
  6. ayyy benim de çok içimde kalıyo böyle neden cevap vermedim o an diye. kibar davranmamız gereken kişilere iki tane çarpma hissiyatını kibarlıkla anlatamadığımızdan susup kalıyoruz herhalde.

    YanıtlaSil
  7. canım benim sen her olayı böyle tatlı anlatıyorsun ki bayılıyorsum sana

    YanıtlaSil
  8. hayatta sen neye müsade edersen insanlar sana o şekilde davranır nonim unutma sakın !

    buna cevabını vermezsen devamı gelir ...

    iyi bayramlar diliyorum sağlıklı huzurlu

    YanıtlaSil
  9. Noni,bolca.tv.seyrediniz.hergun.en.az 10 kelime.oyrenin.Ben oyle basladim.

    YanıtlaSil
  10. Yiğiyorsa gelsin biz ona türkçe öğretelim..bazı insanlar, yalnız egolarını tatmin etmek için bu tür meslekler seçebiliyorlar ..DERTLERİ öğretmek değil, haddinin ne kadar hadsizolduğunu ölçmek için kendilerince..laflara bak bazı kadınlar birde ...gelip yolasım geldi kadını ..savunmamda cepte telaş etme .. kabil olduğum yön sunumu yada slaytı ..töbee ..sen dert etme bu hadsiz insanları benim güzel nonimm .. şehri istanbuldan kocaman sevgiler ,iyi bayramlar ..sen kahveni yap şöyle taze gelin günlerin tadınıçıkar eşinle..bırak dili-mili ,baki olan suskunlukta gizlidir.. sıkışınca el kol anlaşacaksın, sen bulursun bir yolunu ..gülümseyen yüzün yeter bee sarıldım öptüm nur

    YanıtlaSil
  11. noni, alemsin yaa.SEnin bu yazıların beni çok güldürüyor :))
    İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  12. Sibelcim hicc aldirma derim. Zira kadinlarin dil ogrenebilme yetenegi erkeklere gore kat be kat fazladir. Kadin kiskancligi gibi :)

    Hee, boyle durumlarda "ta me de" (tamıdı okunur) dersen rahatlatir. Cince biliyorsa deme ama :)

    Kolay gelsin :)
    Serpil

    YanıtlaSil
  13. Hahaa.. nereden bu hoca? Anna'yı aradınız mı??

    YanıtlaSil
  14. Haydinscim yok henüz Anna'yı aramadık, bu şirketin ayarladığı bir hoca, şirket bünyesinde çalışan başka hocalarda varmış bir süre daha bakıp olmadı değiştircez hocamızı. O gün geldiğinde sırıtarak kapıyı gösterir davay davay derim artık hiii hiii :)

    YanıtlaSil
  15. Ruslar genelde kiricilar ozellikle yaslilar.Bazi seyleri yalnis soylediginde gulub alay ederler kendilerini akilli sanirlar.Keske cevabini verseydin

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...