16 Eylül 2010

Domates Güzeli :)

Bu hafta yalnızdım! Ben burda, prens TR'de biraz değişik oldu tabii :) Ben de yalnızken bol bol metroları çözdüm, birçok hattı deneye yanıla öğrendim. Dün kahverengi hat üstünde ilerlerken Kievskaya durağında indim.
En son gittiğimizde Evropeisky alışveriş merkezinin içinde bar sandalyelerine oturmuş manikür yaptıran hatunları farketmiştim, hadi ben de bir deniyim dedim... Rezervasyon yok, boş gördüğünüz sandalyeye çömüyorsunuz sadece :) Benim bahtıma da Anna düştü :) Ellerimin uzun süredir bakıma ihtiyacı olduğu için ben sıcak manikürü seçtim... Bloody Mary vaziyetlerinde olduğum için de kırmızı renk sana yakışır Nonişka dedim :P Ta daaa ilk manikürüm Moskova milletine hayırlı uğurlu olsun!
O.P.I.'nin renklerine bayılıyorum, civciv geçen gün yeşil renk oje sürmüştü bayıldım, mesela yeşil benim hayatta aklıma gelmez, en kısa zamanda ben de denemek istiyorum! Bir de lacivert renge de bayılırım, bak şimdi kararsız kaldım, tipik bir boğa hatunu işte!
Hmmm bizimkisi de beğenmişe benziyor :)
Bakımlar da yapıldığına göre artık gönül rahatlığıyla maviş prensimi beklemeye koyulabilirim ;)

14 yorum:

  1. güzel olmuş canım ,iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler lifegoeson ;)

    YanıtlaSil
  3. nonimm,
    ne güzel o oceler.şeker gibi.
    biraz fazla kısa küt gibi geldi tırnakların bile.
    bkz. kaynana tadındaki kelemek.
    yemede yanında yat =P

    YanıtlaSil
  4. Noni fiyati ne kadar?Megaya gidince bende deneyim:)

    YanıtlaSil
  5. Oh bekle tabi prensini:))

    YanıtlaSil
  6. :) :) :)
    Beklemedeyim hala hii hii :)

    Mia fiyatı 1500 ruble ama benimki sıcak manikür olduğu için böyle tuttu, bir de oje sürme ve yapılan her işlemin fiyatı ayrı, klasik manikür sanırım 800 rubleden başlıyor...

    YanıtlaSil
  7. Yaklasik 50 dollar.Normal salonlarda daha ucuz ben hep 500 rubleye yaptirdim:))Iyiki oncededen soyledin fiyati..Amma 800 rubleden basliyosa+her islem gine paha.Peki Istanbulda fiyatlar nasil?

    YanıtlaSil
  8. Unuttum aaa...caniniz sikilirsa bize misafir gelin:)

    YanıtlaSil
  9. güle güle büyütmü denir? :)

    YanıtlaSil
  10. Mia'cım teşekkürler :) Sen çoh yahşi yazarsın bizim dilimizi, nerde öhrenmişsen?

    İstanbul ahhh İstanbul kuaförünü bile özleyeceğim aklıma gelmezdi, orda daha fazla işleme tabi tutulurdum ama tabii bu kadar pahalı değil manikür, max. 40 gayme ödemişimdir...

    Aaaa tırnaklarımın bodur boyundan memnunum benn, uzatmam yoksa hamurlarıma iyi şekil veremem ;)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Noni.2000-2003 senelerinde STV ve Burc fm radyosunun Baku temsilciliyinde haber spikerligi yaptim.Sibel Canda ordan:)Turkcede ordan.Moskovada da hep turk firmalarinda calistim:)

    P.S.21 -25 tarihlerinde Tekstil fuari var.IC geyim vedaha neler.92 turk firmasi katilicak.Beyin Moskovada olmazsa gel bak.SIkilma.

    YanıtlaSil
  12. Noni, çok alakasız olacak ama bişi sorucam: Sen bu vintage resimleri nerden buluyosun?

    YanıtlaSil
  13. Miacım süpersin, Türkçe'yi sökmüşsün darısı benim Rusça'da başıma inşallah :) Biz bu hafta sonu bal festivaline gittik siz de gidin mutlaka harika ballar var :)

    Stelmaria ben resimlerin çoğunu google'da vintage postcard ile buluyorum bu konuda google engin bir deniz ;)

    YanıtlaSil
  14. Tişkür ettim :) Bu arada, St.Petersburg'daki Kış Sarayı'na gidersen benim için de gez olur mu ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...