14 Eylül 2010

Eylül Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi


He gel hele beri şöle... Sana 2 çift lafım olcek aç gulağını eyi diğne! Şimdik ben yaban ellerde olduğumdan bu ayki çıkınını biraz geç alıverceğn. Ben peşin peşin söyliyem de sona arkamdan Noni bacım ayıp etti diye laf ediveğme, bozuşuruk. He diyosanki möhem deel geç olsun emme benim olsun o zaman çekilişe tez zamanda katılıveğ.
Çıkınına buram buram köy kokan civcivli bu cam yüssüğü ekleyivedim...


Kendi ellerimle datlu yaptıydım ama ucundan acuk ısırdım, göss hakkı niyetine he :)


Şu minik eti negro güpelerlen...


Bir de na ucundan ısırdığım bu yüssüğü koyuvedim...


Bir de züprüz hamur var. Emmeeee, bi dane sorum olcek: Sence şimdik Pissi nerde?
Tahminleri alt gutuya yazıvedin miydi çekilişe hak neyin kazanıveyon.
Hadi gal sağlıcakla!

55 yorum:

  1. Rusça Hocasının karşısında :)

    YanıtlaSil
  2. pissi nirdemi nirde olcek uyuyodur :D

    yanlış anlamamışım dimi soruyu nonnişim

    hediyelerin süper ötesi süpriz hamurda onun gibi güzeldir eminim.

    kal sağlıcakla gurbet ellerde Allaha emanet ol nonnişim

    öpüldün
    yıldız

    YanıtlaSil
  3. hani o oturduğu klozet vardı ya, onun içine düşmüş. çıkamıyo. birinin yardım etmesi lazım. ben gönüllüyüm :)

    YanıtlaSil
  4. Ucu kemirilmiş biskividen istiyom :)

    Canım,iyi haberlerini almak ne güzel.

    Bu sabah uyandığımda benim kediş çamaşır makinasının içine girmiş ordan bana meraklı meraklı bakıyordu :) Buzdolabındada olabilir hani :)
    Öpüyorum çok seni..
    (James Bond'un Rusya'dan sevgilerle filmini seyretmenin tam sırası bence :)

    YanıtlaSil
  5. Bence; bakıma girdi temizlenecek, manikür, pedikür, kaş, cilt bakımı filan yapılacak..:D Prezentabl bir hal alacak :D Sevimlilikten, şuhluğa transfer oalcak :D Bu arada o yüzüğü ben istiyorum !!!! :D

    YanıtlaSil
  6. Bence pissik güneşli son günlerin tadını çıkarmak iiçin dondurmasıyla beraber şezlongta uzanıyor :)

    YanıtlaSil
  7. televizyon karşısında,evdeki hakimiyetini kutluyordur nonicim...
    sevgiyle kal....

    YanıtlaSil
  8. pissi şeker küpelerin peşinde :))

    YanıtlaSil
  9. Pissi muhtemelen İstanbul'dadır senin yerine:)

    YanıtlaSil
  10. pissi kursa gitti ...dil ögreniyor :)

    "ne güzel yazmışssın"

    YanıtlaSil
  11. Slm Noni,aslında ben soruyu anlamadım tam olarak.Kedi nerde derken.Kediyi başka yere göndermedin. O halde kedi tv izliyor olabilir.
    Bu arada ben seni geç keşfettim önce decaff latte'ye keşfettim sonra da seni. Ama senin yazdıklarını okurken acayip keyif alıyorum sıcaklığın yeter

    YanıtlaSil
  12. bence pissi şu an kuzey kutbunda, yani soğuk bi yerde, paten kayıyor olabilir, üzerinde montu, bıyıklarını soka soka kahve içiyor olabilir, kuyrugunu aıkıştırmış üşüyor olabilir.
    diğdem

    YanıtlaSil
  13. Desənə,bu dəfə də məndə alınmayacaq :(

    YanıtlaSil
  14. buyuk bir vazo yada kup gibi birseyin icinde olabilir mi?

    YanıtlaSil
  15. Yeni annesi Derya da değilmi:)

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Noni,

    Bu gri siyah istanbul gününde aklima sadece uyumak geldigi icin pissi yatakta diyorum :)

    YanıtlaSil
  17. hediyelerin tatlısı kesmedi ve soluğu wolkonsky da alsın bence :) öyle tatmakla olmaz onların hepsini ham yapmak lazım :)

    YanıtlaSil
  18. BENCE PİSSİ MUTFAKTA NONİCİM :)

    YanıtlaSil
  19. Pms hasebiyle kedi saklaniyor olmali :p

    Serpil

    YanıtlaSil
  20. pissi negrolara bakıyor bence :)

    YanıtlaSil
  21. hmm Noni nerdedirrr :)

    o fotolarını paylaştığın güzelim kızların peşinde olmasın ?? :D

    YanıtlaSil
  22. Pisicikkk Tv karşısında :)

    YanıtlaSil
  23. pissi semsiye altinda sonbahari karsılıyor olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  24. Dizinin dibinde desem çok mu iyimser olmuş olurum :)

    YanıtlaSil
  25. Kumandayı kaptırdın demek yine pisiye...tv başına geçmiş!!

    YanıtlaSil
  26. Pissi mutfakta,hazırladığın cicileri yiyor bence :)

    YanıtlaSil
  27. Pissiko mutfakta Ege'den gelen leziz mamalardan yiyor

    YanıtlaSil
  28. Pisi negroları yemek için bekliyor :)

    YanıtlaSil
  29. Bence banyoda ya küvetin içinde ya da lavaboda yatıyordur :)
    bizimkiler öyle yapıyor

    YanıtlaSil
  30. bence cam onunde uyukluyor, sabah gunesi de sirtinda. Ooooh!
    Zerda

    YanıtlaSil
  31. pissi nede ocek facebook'ta :)

    YanıtlaSil
  32. Pissi , kalorifere yapışmış olabilir :) ya da metro ile geziyor da olabilir :)

    YanıtlaSil
  33. yesilelma14/9/10 15:53

    pissi tv karşısına geçmiş kumanda hakimiyetini almış keyif yapıyordur :)

    YanıtlaSil
  34. paspasın altında.
    Nilay N.

    YanıtlaSil
  35. bence o kendine oynayacak bir fare buldu onu kovalıyor :)

    YanıtlaSil
  36. Bence Pissi bu sefer elinde kumandası, yanında abur cuburu, maç izliyor ^.^

    YanıtlaSil
  37. ...negro bisküilerinin yanına kahve pişirmek üzere mutfakta takılıyordur bu pisicik ..sevgiler nur

    YanıtlaSil
  38. ''pissi, kumandası elinde bacak bacak üstüne atmış tv izliyor büyük bir keyifle...

    YanıtlaSil
  39. Pissi yaban ellerde olmanın verdiği hüzünle camdan Moskova'nın sokaklarını izliyor arada iç geçirerek:))

    YanıtlaSil
  40. HEDIYELERIN HARIKA BAYILDIM AMA CEKILISE KATILMAK ICIN YAZMIYORUM HOSUMA GITTIGI ICIN BISEYLER YAZAYIM ISTEDIM :) ÖZELLIKLE EGE YÖRESINE GÖRE YAZMANA BAYILDIM OKUYUNCA HELE YÜZÜMDE SIRITIK BI IFADE ILE BULDUM KENDIMI TSK ETMEK ICINDE YAZAYIM DEDIM.. KISACASI HEP BÖYLE KAL CANA YAKIN SAMIMI SICAK KANLI :) COK ÖPTÜM SAGLICAKLA KAL CANIM..

    YanıtlaSil
  41. tubiş ankara14/9/10 19:17

    pissi pencerenin önünde moskovanın kasvetli gökyüzüne bakıyor...

    YanıtlaSil
  42. pissi olması gereken yerde yanında :) çikolata delisine o yüzük şahane olurrrr :) kazanabilirsem :)

    YanıtlaSil
  43. bnce pisyycik şu an salonun en güzel yerine kurulmuş uyukluyor...:)

    YanıtlaSil
  44. Bence de, halka bir kupenin ucuna tutunmus sallaniyor da olabilir :)))

    Opucukler Noni'cim...

    YanıtlaSil
  45. sicak iklimli bir yerdedir pissi
    nerde olucak (:

    alemsin nonimm ya :))

    YanıtlaSil
  46. aslında bu pisicik heryerde olabilir.şimdiye kadar pek çok şekilde gördük onu ama bende bu defa pisinin kumandasıyla beraber tv karşısında olduğunu düşünüyorum.bakalım nerde çıkacak...

    YanıtlaSil
  47. pisicik matruşkaların içinden çıkacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  48. perdenin arasında bi kedi gördüm galiba:)

    YanıtlaSil
  49. elleirnle yaptıgın tatalıları yemek ıcın dort gozle seno gozluyor mutfakta

    YanıtlaSil
  50. bence pissi yüzüğün diğer ucunu kemiriyor :)

    YanıtlaSil
  51. rus gacının yanındadır ooo:)

    YanıtlaSil
  52. pissi benim yanımdaaaaa :)

    nonican bir ay içinde 2 ayrı kutuyu istemek deli gibi isteöek yüzsüzlük müdür :P

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...