02 Eylül 2010

M.J.

Geçen hafta havanın yağışlı olmadığı bir günde Sadovaya Kudrinskaya Caddesi'nde yürüyüş yaparken farkettim Michael Jackson'ı anma köşesini... Burayı özellikle Amerikan Konsolosluğu'na yakın olduğu için mi seçmişler yoksa başka bir anlamı var mı bilmiyorum. (Bu arada 29 Ağustos MJ'in doğum günüydü ama benim yürüyüşüm daha öncesine denk geliyor...) İngilizce hiçbir açıklama yazılmamış, zaten bu konuda ben artık pes ettim, İngilizce bir tabela/levha/açıklama/bilgilendirme vs... bulmayı beklemiyorum burada, tanıdık bir kelime çıkar da anlarım diye gördüğüm her Rusça yazıyı okumaya çalışıyorum :P Sadece yeni nesilin bile tek kelime İngilizce konuşmadığı bu şehirde, bu MJ sevgisi bana pek bir enteresan geldi...

8 yorum:

  1. Fotoğraflarınız ne kadar güzel. Makinenizin özelliğinden mi kaynaklanıyor, yoksa sonradan bir programla mı yapıyorsunuz? Makine marifeti gibi ama daha çok gerçi :) Makineniz ise marifetli olan; marka ve modeli nedir öğrenebilir miyim :) Konuyla alakasız oldu ama isterseniz yayınlamayın :) İyi günler..

    YanıtlaSil
  2. :) makina yok sanırım Iphone uygulaması mıydı noni seninki ? :) ama makinayla alakası yoktur onun zaten makinayla normal çekip photoshop picasa gibi programlar ile fotoğrafları düzenleyip değşik efektler yapabilirsiniz
    Neyse ben yoruma geldim Noni adına cevap vermiş gibi oldum :))
    Noni can benim de arkadaşım evlenip gitmişti o da ingilizce olmaması ve kiril alfabesinin farklılığından baya şikayetçiydi sonunda vazgeçip rusçaya başladı . neyseki çin'e japonyaya gitmedin buna da şükür :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Sound of the Rain :)
    İki makinem var ikisi de Canon biri EOS 50D modeli, ama bir hayli ağır, onu taşımak istemediğim zamanlarda ufak digital ixus modelini yanıma alıyorum, bu fotoğrafları da o bıdık makinemle çektim :) Çektikten sonra mutlaka editing yapıyorum (photoscape, picnik vs... programlarda) şu aralar photoshop üstünde çalışmaktayım ama sandığımdan daha zormuş!!!

    YanıtlaSil
  4. Nesobaby sen yazarken ben de yazıyordum aynı anda sen benden önce davrandın hii hii :) iphone'dan foto çekmeyi sevmiyorum ben hiç net çıkmıyor fotolar...

    YanıtlaSil
  5. Hadi yaa :P ben sanki bir postunda Iphone bilmem ne uygulaması demiştin diye atladım hemen :))) Evet Iphone iiçin fazla kaliteli zaten ben de yeni modeli diye düşünmüştüm :)))
    Bende de 40 D var ama evet bayanlar için taşıması çok zor özellikle de üstüne bir de ağır bir lens gelince . Ben de kendime kompak bir makina almak istiyorum. Zaten pazartesi günü Tarkan konserine neredeyse "makinanız profesyonel" diye beni almıyorlardı ama ben allem ettim kallem ettim girdim. Hatta gizli gizli pozlar bile çektim :)))

    YanıtlaSil
  6. Bu arada Nonicim, benim fotoğraf merakım fazlalaştı da bu ara ondan sürekli sıkıştırıyorum :) ; bu fotoğrafları küçük olan digital ile çektiğine göre, bu sepya tonunu, (eskitme, nostalji havasını) ve köşelerin ovalliğini filan bahsettiğin programlarla mı yaptın? Hangisini kullandın programlardan bu fotoğraflar için? (Picnic mi, diğeri mi?) Pişman oldun di mi böyle güzel resimler çektiğine :D Ama napiim tatlım ya resimlerin tam sevdiğim konseptte :)

    YanıtlaSil
  7. Michael Jackson'ı sevmek için Ingilizce bilmek gerekmez, o milletler, diller üstü bir sanatçıdır :)) Ben de doğum günü sebebiyle bir post yapmıştım, MJ forever!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...