26 Eylül 2010

Tsaritsyno ya da "Gelin Damat Cirit Atıyo" Parkı

Bugünkü durağımız aslında Tsaritsyno'daki bal festivaliydi, ama yolumuzu biraz şaşırınca kendimizi gelin ve damatlarla dolu bir parkın içinde buluverdik. Etrafta bir sürü mutlu insan olunca bu pozitif atmosferden biz de çıkmak istemedik! Ne tepki vereceklerini pek bilemediğimden fazla yakından çekemesem de elimden geldiğince tüm gelinleri fotoğraflamaya çalıştım. Dikkat dikkat bundan sonra göreceğiniz gelin ve damatların fazlalığı bünyede evlilik tahribatına yol açabilir, benden uyarması :)


 

 




Buyrun bismillah dakka bir gol bir yavruşka! Sen delikli bir kazağı altına ve de içine bişey giymeden üstüne çekersen Noni de seni çeker beybim, üzgünüm! Neyse biz kaldığımız yerden devam edelim :)








Tek renkli görüntü gelinle damatlar değildi elbette nedimeler de pek göz alıcıydı hatta fazlasıyla diyebilirim :P



Pardon, yavriler araya kaynak yaptı :P























Bu geline bayıldım, gelinliğine bayıldım, 10 points from Turkey ;)



Ay ağzımı bozucam ama müsaadenizle bunları da parkın en kazma çifti ilan etmek istiyorum! Bu nasıl bir poz yafff ortada da şampanya kadehi duruyo hahahaha :P







Ailenizin şipşak fotocusundan şimdilik bu kadar :)

10 yorum:

  1. sibelim burası bizim her evlenen gelinin gittiği eyüp sultan a benzemiş yahu :)

    YanıtlaSil
  2. :)))rusya yorumlarını okudukca rusyaya ilk gittigimde yasadıgım soklaarı senınle beraber yeniden yasıyorum:))şükret ki moskovadasın orada gene de medeniyet var.daha -30derecede tüllü gömleklerle sokakta gezecekler hahaha:)

    YanıtlaSil
  3. cidden gelin-damat cennetiymiş bura, herkes buraya mı geliyomuş fotoğraf çektirmeye koca moskova da :)

    YanıtlaSil
  4. Ahhhh Noni,gez bolca heryeri.COcuk olduktan sonra zaman bulamiyacaksin..

    YanıtlaSil
  5. bol gelinli ne cici bi post bu:) bende tahribat değil, evlenme ve gelinlik giyme isteği uyandırdı:) imrendim ama:)

    YanıtlaSil
  6. Noni gittiginden beri fotograflama isin super:)Belki bende bunu burda uygularim zamanla:)
    Uzun zamandir takip ettigim bloga izleyici olmak guzel;)

    YanıtlaSil
  7. pazartesi sabahiylaaa guldurdun yaaa Allah da seni guldursun her zaman e mi:-))))...sampanya kadehli pozzzz guldummmmm hem de cook:-)))))sen bi kosa yazari olmalisin Noni...Noni Rusya'dan bildiriyor.... STOP:-)

    YanıtlaSil
  8. açık hava stüdyosu gibiymiş :) sayende biz de geziyoruz, görüyoruz. ne iyi yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  9. şu kazmalar bana biraz Türkümsü geldiler :)) arabanın önünde çok severiz biz poz vermeyi
    ay o geline ben de bayıldım benim de gelin çiçeğim ve gelinliğim öyle peluşluydu :))) bizde de bu cuma görümcem sultan evleniyor nihayet kavuşuyor sevgilisine :) sonra o da Paris'e gelin gidiyor senin gibi gurbete gidiyor

    Bu toplu düğün merkezi değil herhalde park güzel diye dış mekan çekimlerini hep orda yapıyorlar sanırsam
    Ndimelere de bayıldım kıyafetlerine pembiş pembiş :)

    YanıtlaSil
  10. Aaa ne güzeelll etraf cıvıl cıvıl gelin damatlar ile dolmuşş...
    bu arada gelinlik bile beğendim..
    hahahahaa allah mı söyletti ne!!
    :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...