06 Ekim 2010

Bir Reklam

Ben Noni! Burası benim blogum! Burda 640 postluk bir yer işgal ediyorum! Bu postların yüzde 87'si fasa fiso olacak.
İçinden kara kedisi bile geçecek. Hep hayal ederdim günün birinde 700 kişilik takipçim olur mu? Yaptım, olacak! Çünkü bu ülkede herkes eğlenceli güzel kaliteli bir blog okumayı hakediyor :)

Evet reklamlardan sonra yayınımıza kaldığımız yerden devam edebiliriz. Daha geçen gün internette Montaigne'i araştırdım. Hatta blogumda Denemeler'den alıntı yaptım. İçimden de Türkiye'ye gittiğimde bu kitaptan bir tane alıp elimin altında bulundurmalıyım diye geçirdim. Bugün tesadüfen karşıma bu kitap çıktı! Nasıl olduğunu bir sonraki postumda anlatacağım ;) Şimdi gelelim esas soruya; evren benim bu konudaki ricamı kırmadıysa içimden geçirdiğim diğer konuyla ilgili de bana bir kıyak yapar mı acaba? Lütfen "YAPTIM, OLACAK!" desin ;)

10 yorum:

  1. yaptım olacak :P eheheh

    faso fiso ben eğlenerek okuyorum ya :P

    YanıtlaSil
  2. Montaigne'den;
    Erdemli olmayı göze al; bu yola gir; İyi yaşamayı sonraya bırakan; yolunda bir ırmağa rastlayıp da akıp geçmesini bekleyen köylüye benzer; Irmak hiç durmadan akıp gidecektir...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Sibel İzmir7/10/10 02:36

    :)) mırrr inGaaAAAA...
    Bence olacak! Günümün neşesi.. Dileklerin hep gerçekleşsin emi;))

    YanıtlaSil
  4. bir kaç ay sonra elinde somut bir şekilde yaptın olacak :)

    YanıtlaSil
  5. kesin olacak.rahat ol.stressiz.anladığın zaman da yüzünde tatlı bir ifade oluyor.içinde belki azıcık korkuyla karışık.denemeleri ben de yıllar önce okumuştum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Noni'cim,
    Folik Asit(solgar-bitkisel zaten-vejeteryan olduğun için oran sen de yüksek olmayabilir!) vitaminini allll...ben karar verdikten sonra doktorumun tavsiyesi üzerine 1-2 ay öncesinde başlamıştım almaya, hızlandırıyor "o şeyi"...
    yap, olacak:))
    göreceksin...
    oznur guler

    YanıtlaSil
  7. Aminnn kıssslaaarrrr :)

    Kiraz çekirdeği; pardon anlamam için birkaç defa okumam gerekti, benim taş kafalılığıma ver lütfen :P ayrıca paylaşım için çok teşekkürler :)

    Öznurcuğum 1 aydır alıyorum ben de hadi hayırlısı ;)

    YanıtlaSil
  8. olur olur neden olmasın evrenin adına biz bile deriz buradan :)

    YanıtlaSil
  9. Canım,
    Evren en doğru zamanda o 'en istediğini' verecektir sana..
    Sakinlik & dinginlik bir arada. ;)
    E.

    YanıtlaSil
  10. Canım,
    Evren en doğru zamanda o 'en istediğini' verecektir sana..
    Sakinlik & dinginlik bir arada. ;)
    E.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...