06 Ekim 2010

Bronz


 Benim de zaaflarım var işte :) Mesela bir aksesuara ilk görüşte aşık olmam için onun bronz renkte/detaylarda olması yeterli! Nedenini bilmiyorum ama bronz bir aksesuar kullandığımda o gün kendimi daha bir mutlu hissediyorum...
 
Bir kolyede...
Bu kolye canım ablamın hediyesi, çok özel bir yeri var bende, ne zaman taksam aramızdaki mesafeler birden kayboluyor sanki...
 
Bir küpede...
 
Bir yüzüğün taşlarını tutan tırnaklarda...
 
Bir kemerde...
 
Veya bir çantanın detaylarında...
Kendime ait birşeyler buluyorum sanki... Muhtemelen ben bir önceki hayatımda bronz çağlarda yaşamış kedi tanrıça Bastet'tim ya da onun bronzdan yapılmış heykeliydim o da bi ihtimal tabii :P

8 yorum:

  1. Noniicim bende seviyorum bronz takıları. Hatta dün kendime yeni küpe daha aldım :) alırken de düşündüm fazla tercih edilmiyo diye. Demek sende seviyosun :)

    YanıtlaSil
  2. ENN MODA; seninle bronzdaşız o halde ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bronzdaşım walla :)
    Birkaç yıldır epey popüler oldu ama daha önce bayılıyordum şimdi daha çok bayılıyorum çünkü artık bulması daha kolay bu rengi >_<

    YanıtlaSil
  4. Tikkat tikkat bronzdaş sayımız 3'e çıkmıştır, eylemlerimiz devam edecektir :)

    YanıtlaSil
  5. Bronzun zengin asil bir rengi var.Ozellikle canta nasil guzel oyle..

    YanıtlaSil
  6. Eveetttt kesinlikle bronz çok asil bir renk katılıyorum nihalasli!

    YanıtlaSil
  7. hahahah :D niyeyse kedi anneleri hep öteki hayatta kedi olduğunu düşünüyor
    Ama sende de bir tanrıça havası var Ninoş yani saçlar endam falan ;)

    benim de büyük kocaman yüzüklere zaafım var ayakkabılara ve çantalara bir de kedilere :))

    YanıtlaSil
  8. Nonimmmm!
    Sadece sen değil, ben de bunlarda NONIDEN çok şey buldum! ;)
    E.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...