31 Ekim 2010

Decaf Latte'min İğneleri :)

Canım ablam bir koltukta birçok karpuz taşır; tatlı bir abla, iyi bir eş, ilgili bir anne olmasının yanı sıra çok da yeteneklidir... Ablam diye torpil geçmiyorum vallahi! Yetenekli olduğu konusunda benimle hemfikir olan Somerset Life dergisi de son sayısına canım ablamı konuk etmiş, hem de 4 sayfa! Dergi ABD-Rusya arası uzun bir seyahatten sonra geçen gün elime geçti, çok mutlu oldum, çok gurur duydum! Birtanecik ablamı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum ;)

Bunlar da benim Pick-Me Pin'lerim...Biri şaşkın surat...

Öteki de Miso'dan köşe bucak kaçan anka kuşum...
Diğerleri de burada...


Hepinize ablamın iğneleri gibi tatlı ve acıtmayan bir hafta diliyorum!!!

10 yorum:

  1. привет :)
    İlk fotoğrafta, mişo öyle güzel çıkmış ki anlatamam (: dertli dertli dışarıyı izliyor..
    Bu pin'lerde pek bi şirin olmuşlar..
    Bilmediğimden soruyorum özel kullanıldıkları bir yer var mı?



    http://kuvettekisaskinbalik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ellerine emeğine sağlık çok şık iğneler :)

    İyi haftalar nonimmm :)

    YanıtlaSil
  3. OOOOOO... ABLASININ BITANESIIIII... OPERIM NONIMI... MISO COK SEKER FONDA BU ARADA! HEHE!

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bi aile yaa... Bütün üyeleri sosyal, yetenekli, neşeli... Bayılıyorum ben bu aileye özellikle de Çılgın Mevdoşuma :)) İğneler süper süper

    YanıtlaSil
  5. Lulu's Blog; Privet :) Ayyy böyle yorumlarla gelin bana, vallaha bu dili kıvırırsam sizin sayenizde olacak yoksa kitap açtığım yok! Miso'ya gelince onun her zamanki halleri bu evin melankolik beyi o hahahah :) İğneler ise yaka iğnesi gibi kullanılıyor, böyle paltoya veya ceket yakalarına iliştirmek için ;)

    Elçinim; sana da iyi haftalaaarrr :)

    Canım ablam; ben de kocamaaan öpücük yolladım, yolu biraz uzun ama olsun :)

    ENN MODA; Canım benim çok teşekkürler, ama ENN tatlısı benim ona göre baştan anlaşalım tamam mı :)

    YanıtlaSil
  6. :))) seviyorum sizi benn...hepsi bir birinden güzel ..oyy bayılıyorum ya

    YanıtlaSil
  7. Nurcan seviyorum sizi derken beni kastediyorsun di mi iğneleri değil kihh kihhh :)
    İmza: Kıskanç Nonik

    YanıtlaSil
  8. Noni böyle bir ablan olduğu için çok şanslı olduğunu biliyor musun :) ( kızmak yok...)

    YanıtlaSil
  9. Biliyorummm bilmez miyim :)

    YanıtlaSil
  10. Canım bana kalırsa sizdeki bu hal genetik. Nilüfer ayrı sen ayrı e annen ayrı.. :)))) Hepsi harika hepsi..
    E.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...