12 Ekim 2010

Kedi Evi

Dün gazetelerin hiçbirine bakamadım... Siz de görmüşsünüzdür, 4 üniversiteli gencin masum bir kediciği öldürmesini... Ben haberi okudum, görüntüleri yüreğim kaldırmaz diye izleyemedim, hemen gittim Misoma sarıldım... Bunu yapanlar insan olamaz, olsa olsa şeytan olur! Nasıl bir ailede yetişiyorlar, nasıl bir ruh haline sahipler, bir canlının canını alırken hiç mi Allah'tan korkmuyorlar bilmiyorum... Bu kadar kötü insanların olduğu dünyamızda sokak kedi ve köpeklerini koruyup kollayanlar da var tabii... Bugün canım arkadaşım Deniz'den güzel bir mail aldım, mailinde bir link yollamış... Burada basit bir kedi evinin nasıl yapılacağı anlatılmış. Böyle duyarlı hareketler gördükçe yüreğime birazcık su serpiliyor. Hazırlayanın ellerine sağlık! Hazır dondurucu soğukların da geleceği söyleniyorken onların başlarını sokup bir şekilde korunacakları bir kutu yapmak isteyenler çıkar belki diye hemen paylaşmak istedim sizlerle...
*** Dün haberlerde yer alan olaya siz de tepkisiz kalmak istemiyorsanız bu imza kampanyasına katılabilirsiniz, teşekkürler...

22 yorum:

  1. Noni aynen ben de senin gibi izlemek istemedim duyunca da icim acidi bu haberi.Neyse ki hicbir kotuluk cezasiz kalmaz, bu dunyada olmazsa obur dunyada...Umarim boyle psikopatlar iceri tikilir baska bisey diyemiyorum.Benim de sevgilim bahcelerine misafir olan 2 kediye bauhaustan gidip tahta ve malzeme alip sahane bir ev insaa etti:))Burada bitmemis hali var...Aslinda isteyen icin cok cok kolay yapmasi http://m.friendfeed-media.com/68298983e8fbe36386f3a5973bbbe84888a62ce1

    Umarim dogaya ve hayvanlara duyarli insanlar cogalir

    Sevgiler
    Didem

    YanıtlaSil
  2. Sitende paylaştığın için teşekkürler Noni
    Ben de izleyemedim görüntüleri hemen kapattım :( yüreğim kaldırmıyor . Ağzı var dili yok nasıl kıyabiliyorlar? Bugün İzmir'de toplanıp suç duyurusunda bulunulacak. Destek vermek isteyenler facebook'tan hayvansever gazetesini takibe alıp bilgi alabilirler.
    Kedi evi projesi için ben de blogumda yer vermiştim dileyen olursa bir oyuncakçının desteği ile hep beraber kedilere evlerin yapılacağı bir aktivite planlanıyor. Malzemeleri de oyuncakçı temin ediyormuş.

    YanıtlaSil
  3. Noni bende görüntülerini izleyemedim,böyle bir şeyi yapanları insan sınıfına bile sokamıyorum!Bunlar ancak yaratık olabilirler!Verdiğin linkten bende desteği verdim.Bu tarz suçlar cezasız kalmamalı artık!!!

    YanıtlaSil
  4. Ben izledim,kedi o kadar korkmuş ki kaçamıyor bile. Caniler,bunlar insan olamaz. Bir de facebook hesaplarında kedinin helvasını ne zaman yiyeceğiz gibi şeyler yazıyor,yazık.
    Dilekçeyi de yollamıştım zaten.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl bu kadar cani olabiliyorlar aklım almıyor benim :( Keşke böyle hasta ruhlu insanlara en ağır cezalar verilse ve bunlar önlense...

    Destek veren herkese çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  6. Bu sabah izledim o sahneyi..inanamadım. nasıl insanlar merak ettim dur bakim göstereceklermi diye bekledim ve o köpeği olanı yani kediciği ezerek öldüreni gösterdiler, kaba saba cahil birilerimi acaba diye beklerken görünüşte hiç öyle olmayan bir genç çıktı..doğrusu o kediye yaptığını ona yapmayı istedim ne yalan söyleyeyim.
    İnsanlığın geldiği nokta ne kadar berbat bir halde.yazıkk..
    Üç beşyüz milyon cezaya çarptırıp bırakılacaklar bunlar ve bir düşünün bu yapıdaki insanlar biz bilmeden çocuklarımızla aynı ortamda olabilen insanların içinde olacak..bu sağlıksız beyinler bu insan müsvetteleri..!!

    YanıtlaSil
  7. Yorum yok, sadece imzaya katkı var..

    YanıtlaSil
  8. Bu konuda sessiz kalmadığınız için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  9. Kendi topraklarında Kuşların konup göçtükleri yerlere yaralı olanları tedavi etmek için bakım evleri kuran atalarımızın torunları masum hayvanları katletmekte vicdan azabı dahi duymuyor.Üzülmemek elde değil ben izledim ve kendimden utandım.Böyle mal bir gençliğin içinde yer almaktan utandım.Sonra da yok o futbolcu neden bizi değilde onları seçmiş deriz.Hayır efendim önce gençlerini adam et elindekini koru bilinçlendir sonra başkalarının yetiştirdiklerine göz dik.

    YanıtlaSil
  10. içimden neler saydım ah ! annemle bir kedi yavrusunu bahçede ki havuzdan kurtarmak için gece yarısı neler çektik. nasıl kıyılabilir ki masuma. merhametsiz insandan korkmalı herşeyi yapar ! ve şu da var ; islama göre kedinin içtiği su ile abdest bile alınır ! o derece değer verilmiştir kediye islamda ve bu yüzdendir satanist ve şeytan ruhluların kediye düşmanlıkları ! muamele ettiğiniz gibi muamele görürsünüz ne diyim !

    YanıtlaSil
  11. Bunu kediye yapan diğer canlılara da yapar! Görüntüleri bende izleyemedim.. Nasıl yaratıklar var inanamıyor, inanmak istemiyorum.. Of nonim :(

    YanıtlaSil
  12. nasıl iğrenç bir ruha sahip insanlardır bunlar. pardon insan demek hiç doğru değil. çok üzücü çok :((

    YanıtlaSil
  13. Noni son gelişmeler
    Uğur Günaydın denilen kedi katili 687 TL ceza ile kurtardı. Pittbul cinsi köpeği ile kayıplara karıştı..

    http://www.hayvansevergazetesi.com/haber/4381-kedi-olduren-universiteliye-687-tl-ceza.html

    YanıtlaSil
  14. Hiç şaşırmadım bu duruma :(

    YanıtlaSil
  15. Noni, cildirdim videoyu izlerken, tamamlayamadim, agladim cok. Ve en acisi kac senedir biliyorum o hayvani, orada bufede bakilir, arabanin uzerinde uyur. Assagilik bu insanlar, butun beddualarim o adama, cildirdim, cok uzgunum.

    YanıtlaSil
  16. İzlemedim bende ama anlattılar iyi ki izlememişim zaten bende dayanamazdım.Vicdanı olan insan böyle bir şey yapmaz..Savunmasıza zarar veren benim gözümde insan değildir..Malesef türk adaleti de bu kadarmış 687 TL demek yazık...

    YanıtlaSil
  17. Panter Emel i çok özlüyorum böyle zamanlarda...Şöyle bir hoplayıp bunu yapanların boğazını sıkasım geliyor.dayanamıyorum

    YanıtlaSil
  18. Bir de bir takım popüler sözlüklerde bazıları çıkıp "Topluca akıl sağlığımızı yitirdik, resmen linç teşviki yapılıyor," hödö hödösünü okudukça daha da deliriyorum. Zaten Kasım'da katliam günleri yaklaşırken sinirleri bozuk olan ben, aklımı oynatacağımı sandım. Öfkem ve kinim dinmek bilmiyor. Dilekçeyi imzalamıştım zaten. Daha da çok yaymak lazım.

    Ya bir de bir anti-kedi evi tezi var. Onu da paylaşmak istiyorum. İlk duyduğumda bu kedi evi projeleri çok hoşuma gitmişti. Fakat bazıları da bu kutu, vs. lerin kedileri tehlike anlarında kapana kıstırdığını iddia ediyor. Videoyu izlemedim, ama izleyenler o kutu olmasaydı kurtulma ihtimali olduğunu söylüyorlar. Aynı şekilde birkaç sene önce bahçesindeki baktığı ve özenle hazırladığı kolide yaşayan anne ve yavru kedileri köpekler parçalamıştı. Onlara göre kediler içgüdüleri ile çok daha güvenli yerlerde konaklayabiliyorlarmış.

    Benim de aklım karıştı artık. Sokakta yaşamak zorunda kalan tüm kedi ve köpekleri evime almak istiyorum. Bu ülke beni çok mutsuz ediyor bu gibi konularda :(((((((

    YanıtlaSil
  19. İnsanın ruhu hasta olmaya görsün, eğitim de kar etmez, yaş da..
    E.

    YanıtlaSil
  20. Aslında bu projeyi duyuranlar da şöyle bir ayrıntıyı belirtmiş zaten ( hatta ben de bunu yazmıştım özellikle) hem soğuktan korusun diye rüzgardan korusun diye bir kasanın üstüne koyup toprakla zeminle teması azaltmak gerekiyor hem de kedinin geçebileceği şekilde mesafe bırakarak apartman duvarına kedi evinin kapısı bakacak şekilde yerleştirmek gerekiyor. Bir de şu açıdan bakın, zaten kediler köpekler için daha çok tehlike arzediyor :) bir uçan patiyle köpeği kaçıran çok kedi gördüm. Bizim ilçede pek sokak köpeği görülmüyuor zaten çoğu barınaklarda toplanmış.Bulunduğunuz bölge ve koyacağınız yeri iyi değerlendirmekte fayda var diye düşünüyorum :) Ayrıca köpek parçalamasa da zaten gördüğünüz gibi görüntülerde zavallı kediyi insan parçalıyor :( yani arada böyle olaylar olacak diye bence soğukta bırakmayalım hayvanları gerçekten yağmurlu havalarda minnacık kuru zemine sığışmış kedileri görünce çok içim acıyor. Benim de keşke kocaman bir bahçem olsa da hepsini orda baksam :)

    YanıtlaSil
  21. Benim de kafam karıştı valla :( Ama saldırgan köpekleri ve hasta ruhlu insanları bir kenara koyarsak bu kediciklerin de soğuktan bir şekilde korunması lazım öyle di mi :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...