10 Ekim 2010

Pazar & Bosfor

Geçtiğimiz hafta sonlarının birinde Arbat sokağında yürüyüş yaparken bir pazar keşfedip heyecanla içine daldık ama ışık hızıyla çıktık. Nerde benim memleketimin sebze ve meyveleri, bizim pazarcılarımız meyveyi öyle bir parlatır ki tezgahtan alıp insanın ısırası gelir. Ama bu pazarda bırakın ısırmayı dokunmak dahi istemedik!
Bunların gözleri nerde yaff? Börk :P

Pazar çıkışında renkli bir grup gözümüze çarptı...

Ne için ordalardı, neden böyle giyinmişlerdi bayağı merak ettim doğrusu! Haleluyah yavri!
Pörsümüş sebzelerden sonra prensim beni hayata döndürmek için hayat öpücüğü vermedi ama harika bir teklif yaptı, ben de varım dedim bir pisboğaz olarak! Eski Arbat Sokağı'nda bulunan Hard Rock Cafe'den sonra sağdaki sokağa sapıp Bosfor Restoran'a gittik, hem gözümüzü hem midemizi şenlendirdik ;)

Burada ayran bizim için çok önemli bir içecek oldu ;)
Respect i-run!

11 yorum:

  1. urunlerin dogal durmasini istemisler sanirim pazarcilar:))
    Burada da amishler var biliyorsunuzdur; Gordugumuz gorecegimiz tek pazar o.

    YanıtlaSil
  2. Aaaa ben çok severim amishleri gizemli insanlar :)

    YanıtlaSil
  3. Metro tulskaya'da da bir pazar var sabit pazar tarzında her gün orada..Kubbe gibi kapalı bir alanın altında..Bizim ev oraya yakındı giderdim arada..

    YanıtlaSil
  4. merhaba.bizim pazarlarımızın akşam saatlerindeki hali bile bundan güzel bence:)bende cumartesi amişhler hakkında yazmıştım ne tesadüf:)çok merak ediyorum bu insanların yaşam tarzlarını yakından görmek isteğindeyim:)heralde çok bunaldım teknolojiden ve beton yığınlarından:(

    YanıtlaSil
  5. Haydinciğim hemen baktım metro haritasına ama orası bize çok uzakmış :( Biz şimdilik perekrektos ve sedmoy continent gibi süpermarketlerden alıyoruz ama burda yeşil fasulye yok! Dondurulmuş börülce var sadece. Bir de biberide 3-4 tane paketleyip satmıyorlar mı hastayım!

    Merhaba Meyra :) Bana da çok enteresan geliyor amishler, bir kere köylerine gitmiştim ve bir tane örnek ev gezmiştim, çok tuhaf millet ama ikisinin ortası olmalı bence, o kadar soyutlamak da doğru mu ki?

    YanıtlaSil
  6. daha birsürü sınırları var bu insanların haklısın o kadar soyutlamakta nereye kadar:)düşünsene evliysek yanımızda kocaman sakallı bir adam iiyyyyy:(

    YanıtlaSil
  7. renkler müthiş çok seviyorum pazar tezgahı fotoğraflarını :) ama sen sakın o balıklardan yeme yaa onlar bayat mıdır nedir gözlerine ne olmuş hakkaten ? çapkınlık yapmışlar da karıları gözlerini mi oymuş acaba? :)))

    YanıtlaSil
  8. hehehe..o verdigin siteye girdim (bosfor olana)...ilk gozume carpan RAZAMAN olduuuu:-)))))

    ayy Amishler daha farkli giyinirler diye biliyordum..amerikadakileri ozellikle...hmmm bi daha bakiiim fotolaraaa:-)

    YanıtlaSil
  9. Hhahhaahah olabilir dişi balıklar çapkın balıkların gözünü oymuş olabilirler :P

    Kristinim anaaa sende ne gösss var kıss ben farketmemişim bile onu kihh kihhh ;)

    YanıtlaSil
  10. Onu da paketler içinde satıyorlar ama zamanı ne zamansa o zaman çıkar..Sebze konusunda çok kötü bir yer..en bol olan LAHANA :)) lahana'nın her bir şeyini öğren çeşit çeşit yap ..

    YanıtlaSil
  11. Geçen kün kapuska yaptım, brokoli bol bulunuyor Allahtan, patlıcan ve kabakta var, ara sıra kerevizde görüyorum ama geçen gün farkettim enginar hiç yok! İstanbula gittiğimde enginar yiycem bol bol, annişime duyurulur kihhh kihhh :)

    İmza: Hain Evlat Nonik

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...