16 Ekim 2010

Şu anda...

Hasret gideriyorum ;)

11 yorum:

  1. tadını cıkar noniciiim.
    annemi babamı özledim snif snif :(

    YanıtlaSil
  2. hosgeldin sibelciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

    YanıtlaSil
  3. Splendor; darısı başına tatlısı, inşallah sende tez zamanda kavuşursun anneciğine ve babacığına...

    keLebek; hoşbulduk canımmmm :)

    YanıtlaSil
  4. ohh ne guzel..Biz simdilik boyle bakicaz uzaktan uzaga mutluluklara kavusmalara:(

    YanıtlaSil
  5. ne mutlu sana :)

    çarşamba bende hasret gidereceğim inşallahhh :)

    YanıtlaSil
  6. welcom türkey--vatanımızz ..hoşgeldin sefalar getirdin nonimm..her anınız şahane geçsin ..nur xo

    YanıtlaSil
  7. Hoş geldiiiiiiiiiiiiiiiin :)))))))) Bak şansına azıcık yağmurlu da olsa hava da ısındı. Bol bol gez ve keyfini çıkart memleketin ;)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. A mutual buddy mentioned I ought to appear consider a seem at your web page. Glad I clicked around the hyperlink! I like how you really focus and get towards the bottom line but are you able to run as a result of that final portion again? Just just a little?

    YanıtlaSil
  9. Nihalcim darısı başına ;)

    Elçinim eveeeetttttt :)

    Nuuuuur sağol canım ama sayılı gün çabuk geçiyor fırk fırk...

    Sndrfknella hava burda şahane! Bugün 23 dereceydi, 2 dereceden sonra burası bana hawaii gibi geldi valla :P pina colada tekila bum bum :)

    Yo babo ne diyon gurban heç bişey anlamamişem :P

    YanıtlaSil
  10. Hoh !
    istesem bu kadar uygun bulamazdım bu fotoğrafı
    konuyu anlatmak için
    nasıl bulduuuun :)
    çok sevindim döndüğüne ayrıca :)))

    YanıtlaSil
  11. b'locked; teşekkürler canım flickr'dan buldum ;)
    Kısa bir dönüş oldu benimkisi U dönüşü gibi hii hii :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...