07 Ekim 2010

Terapi Niyetine ;)

Ehhh malum Moskova'ya geldiğimden beri artık çalışan bir hatun değilim. Hafta içi kendime ait bol vaktim var. Tek başına kendini eğlendirebilen biriyimdir aslında ama bilirsiniz biz kadınların içinde biriken "kelime enerjisini" mutlaka bir yerde atması gerekir, bu bir çeşit terapidir. Aksi takdirde akşam yorgun argın işten gelen beyin kafası yemini iştahla yiyen bir tavuk gibi çene çalarak didiklenecektir :P İşte ben de bunu önlemek maksadıyla bir yerlere üye olmayı kafaya koymuştum ne zamandır... Tam bu sırada Moskova Türk Kadınlar Organizasyonu'nun (MTKO) Yönetim Kurulunda yer alan çok sevdiğim aile dostumuz Sevinç Abla aradı beni, MTKO'nun 2010-2011 ilk genel toplantısına seni de mutlaka bekliyorum dedi.
 
Ben de dün toplantıya katılım için atladım metroya, indim Kievskaya durağında...  
Metrodan sonra geçitten geçip nehre tepeden baktım biraz...
   
Geçitten sonra soldaki sokağa saptım...
   
Ve işte birkaç adım sonra sağda güzel bayrağımız dalgalanıyordu, hemen içeri daldım... Toplantı Büyükelçiliğin 2. katında düzenleniyordu...
   
Üyeler yavaş yavaş toplanmaya başlamıştı...
   
Neööyyyy bu gördüğüm sofraların vazgeçilmezi, damağımızda eşsiz lezzet bırakan kısır mı!
   
Peki bu tepsi tepsi baklava?
Ay bu şahane baklavadan yememişim böhüüüü! Baklava dile gelseydi eminim "Beni... Beni beni... Baklavanı yemeden mi gideceksin Noni?" derdi. Neyse başka sefere artık :)
 
Ve böreklere ne demeli?
   
İtiraf ediyorum bu manzarayı görünce, önce akan salyalarımı sildim, sonra Sevinç Abla'nın yanına gittim :P Burdan Sevinç Abla'ya sıcak ilgisi ve tüm yardımları için teşekkür ediyorum!
   
Tabii dikkatimi çeken tek şey büfedeki yemekler olmadı ;) Bu kitaplar MTKO'nun kurduğu Çocuk Kulübü'ne yardım için tanesi 50 rubleden satılıyordu...
   
Veeee bingo! İşte içimden geçirdiğim karşımda duruyordu!
 
Bu da çok anlamlı geldi, hemen sepete attım ;)
   
Sonra toplantı başladı. Yönetim Kurulu Başkanı Gülay Hanım yeni ve eski üyelerine hitaben sıcak bir konuşma yaptı, bu seneki faaliyetlerinden ve ay sonunda yapılacak olan, Işın Karaca'nın sahne alacağı 29 Ekim balosundan kısaca bahsetti. Sonra toplantı bitti ve güzel bir sohbet eşliğinde büfedeki leziz yemekler yendi, çaylar içildi ;)
Hatun dayanışmasını her zaman severim. Ayrıca bu tatlı çınlamaları da özlemişim! Açıkçası böyle bir organizasyonun ben de bir parçası olduğum için çok mutlu oldum. Şimdiden Rus kutu boyama kursuna yazıldım. Haftaya da sadece randevu ile kabul edilen Petrovsky Manastırı'na gezimiz var. Bunun dışında yabancı ülkelerden gelen kadınlardan oluşan IWC Moscow'a da üye olacağım, bu da biraz İngilizce pratik maksatlı olacak ;) Bir zamanlar bu topraklarda bulunan sevgili Haydins'ciğim sayesinde bloguyla tanışma fırsatı bulduğum, benim gibi Moskova'da yaşayan Ayşe'nin Gazetesi'ne de IWC Moscow bilgilendirmesi için ayrıca teşekkür ediyorum ;)

15 yorum:

  1. ne güzel böyle faaliyetlere katılman hem canın sıkılmaz hem de yeni yeni dostlar edinirsin:)

    YanıtlaSil
  2. Cemre; bana iyi gelecek kesin ;)

    YanıtlaSil
  3. Adına çok sevindim, çok iyi etmişsin ^.^ Ben de işsizim ama insan vatanında olunca o kadar fazla sıkılmıyor. Allah kolaylık versin. Gerçi insan sevdiğinin yanında olunca o kadar da zor değildir.

    YanıtlaSil
  4. Nonicim öyle güzel fotoğraflar ve anlatım var ki postlarda. Sadece sen değil bende gitmiş gibiyim seninle toplantıya. Sevinç Abla sağolsun :)

    YanıtlaSil
  5. Ne demek efenim..Sen sıkılma oralarda yeter ki :))

    YanıtlaSil
  6. Hey gidi Kievskaya hey, bir gün seni de özlemek varmış meğer.. güzel yerdir, az dolanmadık oralarda...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. oo valla çok sevindim niyeyse "gurbet kuşları" arkadaşlarımı düşününce böyle yazık sıkılıyorlarmıdır acaba gibi bir düşünce oluşuyor da ben de senin adına çok sevindim yanii :) geçen hafta 2 kere yaptığım kısırı görünce daha da bir sevindim ( çook severim de )
    Aferin böyle bir dernek kuranı tebrik ederim valla
    Rus kutu boyama kursunu anlayamadım ( rus kutusu diye birşey mi var?

    YanıtlaSil
  8. Kendimi pek gurbette hissetmesem de benim de bir "Gurbet Kuş'u" olduğumu hatırlattı aldığın kitap:))) Bu arada elçilikte kitap satıldığını bilmiyordum, duyurduğun içi çok teşekkürker. Bir ara ben de gidip o kitaplardan almalıyım. Ayrıca işlerin Moskova'da senin için yolunda gitmesine çok sevindim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ne guzel olmus hem turk arkadaslar hem de dolu vakitler..Turkce ruscayi gecmesinde:)
    Baklavaya yazik olmus bir dahakine artik:)

    YanıtlaSil
  10. Vallahi kalkıp Türkiye'den gelesim geldi oralara, Türk Bayrağı'nı orada görmek ne kadar heyecanlandırır insanı...Süper bir gün olmuş...

    Sevgiler size,

    YanıtlaSil
  11. İnsanın kendi dışında başka insanların da benzer hayatları yaşadığını görmesi güzel, bence bu yabancı bir ülkede yaşamanın ağırlığını insanın üstünden alıyor ;)

    Ayşecim; Bu ikinci el kitaplar elçiliğin 2.katında MTKO toplantısının yapıldığı salonda duruyordu... Sanırım MTKO toplantılarının yapıldığı zamanlarda ziyaret edilip alınabilir ;)

    Nesobabycim; evet rus kutusu diye bişey var burda çok yaygın ve hediyelik her mağazada bulabiliyorsun, siyah vernikli şunun gibi üstü boyalı kutular...

    YanıtlaSil
  12. Oyy gecenin bu saatinde kalkıp kısır yapasım geldi.Baklava ve böreği direk görmezden geldim kısırı görünce :)

    Ne güzel düşünülmüş bir organizasyon.Eminim orada da harikalar yaratacaksın .

    Güzel haberlerinin takipcisiyiz.

    Bu arada izninle seni sürekli okuyan takip eden çok eğlenceli ve komik bulan yiğenim Badoş'a özel not yazmak istiyorum senin aracılığınla.(Canımın içi hadi sen de aç artık bir blog.
    bana söylediğin güzel yorumları Noni'ye kendin ilet artık :))

    Ehems şey aile meselelerine alet ettim blogunu.Başka türlü olmayacak Badoş'u yazmaya ikna etmek .

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Bayrak müthiş işte bizim bayrak o.
    sokaklar, binalar çok güzel yaa biz bi Moskova mı yapsak :)))))
    harika bir ortama girdiğini düşünüyorum umarım harika etkinliklerde bulunur daha iyi kaynaşırsınız.Öpüyom

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel ya..
    Senin adına çok sevindim Nonim, oralarda olasım/katılasım geldi bir an!
    E.

    YanıtlaSil
  15. İzdüşümler teşekkürler canım, bu arada yeğenin Badoşa çoook selamlarımı ilet, bekliyoruz ondan da blogsal bir hareket ;)

    Civcivim bekliyorum sizi, beraber arşınlarız Moskova sokaklarını ;)

    Evom sen gel katılırız gezilere hep birlikte ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...