01 Kasım 2010

Cumhuriyet Balosu

Biz bu hafta sonu Moskovalı Türk Kadınlar Organizasyonu'nun (MTKO) Holiday Inn Oteli'nde düzenlediği Cumhuriyet Balosu'na katıldık... Eğlence saat 19.00'da kokteyl ile başladı, balo salonunda devam etti... Önce İstiklal Marşımızı söyledik, sonra MTKO başkanımız ve Büyükelçimizin konuşmalarını dinledik, keyifli bir yemek yedik, çekilişler yaptık, güzel insanlarla tanıştık, şarkılara eşlik ettik, dansettik ve mutlu bir şekilde evlerimize döndük...

Türkiye'den döndüğümden beri kendime gelemedim, dillere destan güzelliğime nazarlar değdi sanırım :P Bir daha prensim beni bir yere göndermeyecek valla! Ağrılarımı dindirir diye bir kadeh Ruski şampanskiyi fondipledim bende, zazdorovya :P Bu esnada yanıma MTKO üyesi çok tatlı biri geldi, 1 aydır Moskova'dalarmış, blogumu uzun süredir takip ettiğini söyleyince çok sevindim, tanıştığımıza çok memnun oldum Derya'cığım ;)

Kokteyl salonundan yavaş yavaş balo salonuna doğru geçtik... İstiklal Marşımızı hep birlikte ayakta söyledik... Ben bu anlarda çok duygulandım, o anda içimden keşke ülkemde de gençler Halloween partyleri yerine böyle Cumhuriyet kutlamaları yapsa, bu coşkuyu sadece ülkemizden uzaktayken yaşamasak diye geçirdim...
Klasik müzik eşliğinde yemeğimizi yedik...

Yemekler çok lezizdi...

Çekiliş yapıldı, uçak biletlerinden Yunan adalarına tatile kadar türlü hediyeler dağıtıldı ama bizim masaya hiçbir şey çıkmadı. Biz prensimizle aşkta kazandık zaten hıh !

Şunun tatlılığına bakar mısınız? Geleceğin fotoğrafçısı olacak küçük hanım :) Onu kıskandım! Çantam çok küçük olduğu için yanıma minik Canon'u almıştım ama sanırım artık onun çöpü boylama zamanı geldi, çünkü görüldüğü gibi çektiğim tüm fotoğraflar karıncalanmış şekilde çıktı!

10:15 gibi sahneye Işın Karaca çıktı... Bir hayli kilo vermiş, şaşırdım... Onu sevenler şimdi bana kızabilir ama ben kendisine ezelden beri ısınamadım! Sesi güzel, ona bir sözüm yok ama sempatik olma tavırlarının fazla zorlama olduğunu düşünüyorum... Kaprisli olduğunu duymuştum, belki bundan ötürü kendisine karşı böyle bir önyargı oluştu, bilemiyorum...

Büyükelçimiz al bayraklı pastayı keserken...

Yemekler ve pastalar mideye indi, şimdi sıra bunları yakmaya geldi, haydi hanımlar pisteee :)

Dört dörtlük bir geceydi, bu güzel baloyu organize eden tüm MTKO yönetiminin emeğine, yüreğine sağlık diyorum!

27 yorum:

  1. çok geçmiş olsun nonimm

    ve ne güzel bir gece olmuş

    YanıtlaSil
  2. Çok kıskandım seni biliyor musun? Biz de Amerika'da katılmıştık böyle bir baloya ama Türkiye'de istesek de yok. İstanbul-Ankara-İzmir dışındaki illerde gündüz yapılan törenler dışında bi hareket olmuyor ve bu çok acı..

    YanıtlaSil
  3. Elçinim; çok sağol canım 1 haftadır tuhaf bir durumdaydım neyseki bugün daha iyiyim...

    Nazocum; evet ne tuhaf di mi? Bu tip kutlamalar sadece memleketimizden uzaklaştıkça aklımıza geliyor, özlem ağır bastıkça... İçinde yaşarken kıymetini bilmiyoruz mu ne?

    YanıtlaSil
  4. Cumhuriyeti burada da böyle kutlasalar. :/ sadece iş yok okul yok tatil dinlenelim oh diye bakılan bir gün haline geldi. Cumhuriyetçi gençler uyumasa artık ya ? hıh :/

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir gece olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle geçmiş olsun,Cumhuriyet kutlamasını çok güzel geçirmişsin ,biran orda olmak istedim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Nilcim; biz bayramlara artık sadece tatil gözüyle bakıyoruz maalesef :(

    Tanyam; evet çok güzeldi :)

    Hatice Sahin; çok teşekkür ederim canım...

    Ya tövbe yarabbi günaha giricem ama son fotoda kendimi kemirgen bir fareye benzettim sanki birazdan bayrağın sopalarını kemirecekmişim gibi duruyorum tövbeeee :P

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir gece gibi gözüküyor hernekadar karıncalı fotolar da olsa..birde ben en şık çantamı da taksam şu ağır kaba makinemi koluma takıyorum, alışkanlık ayrılamıyoruz:))

    YanıtlaSil
  9. En iyisini yapıyorsun Zeynep ben de artık gecelerde bir koluma prensi öbür koluma da canonu takıcam ;)

    YanıtlaSil
  10. Hallowen yerine cumhuriyet kutlamalari lafina sonuna kadar katiliyorum canim ama bu sekilde araya hoppidi zippidi oynamalar girince pek taraftar degilim.Sanki gecenin degerini etkiliyor dugun degil ki bu!

    YanıtlaSil
  11. rus sampanyasi bence fiyatina gore cok basarili.. ;)

    Tanidik bir yuz gordum fotolarda sevgili Seden'i gordum, umarim arkadas olmussunuzdur, cok iyi bir insan ve oradaki diger insanlarimiza gore sanata cok merakli, moskova'yi seven guzel bir insan.. ;)

    YanıtlaSil
  12. nonicim sizin cumhuriyet balosunu bu sabah haberlerde izledim :) gözlerim seni aradı ama bulamadı :)

    limonagaci

    YanıtlaSil
  13. Noni selam... Ben Seden :) Elcinin oldugu fotograftaki mavi elbiseli kisi :)) Balo hakkindaki guzel yorumlarin icin tesekkur ediyorum ve Moskova'dan bir blogspotcu gorunce hemen kendi blogumda sik okunanlara ekliyorum izninle :)

    Not: Isin Karaca hakkindaki tum goruslerine katiliyorum. Cumartesi onu ve 2 elemanini ben gezdirdim :s kaprisi konusunda haklisin ;)

    YanıtlaSil
  14. Nihalcim; ama bilirsin biz Türk insanı iki göbecik atmayı severiz, eğer atmazsak onu kutlamadan saymayız, Işın Karaca'da öyle şarkılar seçmiş ki insanlar tutamadı kendini :) Tabii ki hepimiz cumhuriyeti kutlamak için ordaydık ama etrafta danseden mutlu insanların olması o geceyi daha güzel ve keyifli hale getirdi bence ;)

    Meralim; Rus şampanyası gerçekten çok güzel! Seden 3. fotodaki siyah uzun elbiseli mi? Ben daha isimleri ezberleyemedim :P

    Limonağacım; aaa haberlere mi çıktık bilmiyordum kameralar beni nasıl çekmemiş Noni'yi nasıl tanımazlar ohh mondüüüü :)

    Tarcinmoscow; anaa inanmıyorum, az önce yorumda senden bahsediyordum, ben de çok memnun oldum! o gece t
    tanışamadık kısmet blog kanalıyla tanışmamızdaymış :) Çok güzel bir geceydi, tüm emeklerinize sağlık! ayrıca ışın karaca'ya daha bir sinir oldum şimdi!!! MTKO'da görüşmemiz dileklerimle ;)

    YanıtlaSil
  15. Nonicim Merail'in guzel yorumunu daha yeni gordum :) Merail nerelerdesin? :)

    Evet malesef o gece (kosturmaktan olsa gerek :)) tanisamadik. Ben ne yazik ki Pazar gunu Turkiyeye donuyorum :( hic istemiyorum buralari cok ozluyorum :( ama yari yil tatilinde yine gelecegim. Bu arada yolun Ankara'ya duserse beklerim :)

    Not: buradayken buranin tadini cikar... Moskovaya geri donecegim gunu sabirsizlikla bekliyorum ;)

    mailim: sezmoscow@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Tahmin yanlis :P zaten Seden yazmis sana, ben bir tek Seden'le ve gene fotolar arasinda bir bayanla daha tanismistim ama durust olmak gerekirse Seden bana en yakin gelendi. ;)

    YanıtlaSil
  17. Evet Merailim yanlış tahmin etmişim, ama üzüldüm Seden'de geri dönüyormuş, ühüüü güzel olan tatlı olan herkeşler gidiyo sen, Haydins, Seden böhüüüü :(

    YanıtlaSil
  18. Ahhh inanmiyorum o kadar seviyordu ki moskova'yi, umarim degisir kararlari.
    Gercektende zevkle muhabet edebilecegin, sehre hakim, muzeleri, sergiler zevkle gezebilecegin guzel bir insan..

    Umarim benim yaptigim hatayi onlarda yapmaz, vazgecerler, cocuklari orada okuyordu, coook zorlanacaklar helede cocuklar okul konusunda..

    offf uzuldum..

    ruslarla arkadas olmaya calis canim, ilk basta soguklardir ama iclerine girdiginde ne kadar guzel insanlar diyorsun, ben komsu ve arkadas konusunda sansliydim, umarim sende olursun.. ;)

    YanıtlaSil
  19. üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü :( zaten Moskovadan ayri oldugum, olmak zorunda oldugum icin cok uzfunum... Bir bilseniz ne haldeyim. Ama umudum bitmedi. Umarim seneye yine guzel Moskomda olacagim ;) buyu mu yaparsiniz, tutsu mu yakarsiniz, dua mi edersiniz.... beni geri getiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :)

    YanıtlaSil
  20. O zaman ben şimdiden dönmen için dua etmeye başlıyım inşallah en kısa sürede yine gelirsin tarcinmoscow ;)

    YanıtlaSil
  21. O ne güzel bir pasta ölee :)Bayıldım !

    YanıtlaSil
  22. Selfet; Pasta çok da lezzetliydi ayyy ben acıktım sanırım :P

    YanıtlaSil
  23. Buldum işte burada resim. Her ikisi de güzel ama ben en çok üsttekini beğendim! :))) Nefis bir gece olmuş belli.. Son yıllardır en coşkulusundan kutlamayı ister oldum/k.. ;)

    YanıtlaSil
  24. Canım Evooommm :) Ne ısmarlıyım sana söyle :) Çok şımartıyorsun sen beni!!! O gece bayağı ağrılarım vardı aslında, gülme ile acı çekme arası bakış atmışım hii hiii :) öperim güzel arkadaşımı!!!

    YanıtlaSil
  25. :) sevgili noni.. sayende kendimi ünlü hissettim. taa istanbullardan haber uçtu takipçin bir arkadaşımdan, noni blogunda sizin baloyu anlatmış demiş:):) hemen girdim baktım tahmin ettiğim kişisin. iyi ki aramıza katıldın. seni tanımak çok güzel..Ayrıca gezide çektiğin muhteşem fotoları da hemen mtko web sitesine ekledim. devamını diliyoruz!
    sevgiler..siyah uzun elbiseli kadın:)

    YanıtlaSil
  26. Canım benim esas ben mutluyum MTKO'nun bir parçası olduğum için ;) 18'indeki bayram yemeğine ve sonrasındaki geziye geliyorum, foto çekmeye devam benden kurtuluş yok hii hii :)

    YanıtlaSil
  27. Ahh yazmayı unuttum; arkadaşına da kocaman sevgilerimi gönderiyorum!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...