24 Kasım 2010

Daikon


Moskova'ya ilk 1990'lı yıllarda gelmiştim. O zamanlar şimdiki zenginliğinden eser yoktu tabii... Örneğin Pizza Hut yeni açılmıştı ve sokağa kadar taşan kalabalık içeri girmek için sırada bekliyordu... Daha sonra 2007'de geldiğim zaman gördüğüm değişim beni şoka uğratmıştı. Şehir en modern mağazalar, en şık restauranlar ile dolmuştu. Ve sene 2010... Geçen 3 yıllık zamanda bu sefer beni şaşırtan şey ise Moskovalıların sushiye olan düşkünlüğü oldu. Tenha bir sokakta bile karşınıza bir sushi restoranı çıkabiliyor. Biz en son tavsiye üzerine Daikon'u denedik. Sukharevskaya metrosundan çıktığınızda Prospect Mira caddesi no. 12'de yer alıyor. Küçük bir kapıdan giriyorsunuz ve bir kat yukarı çıkıyorsunuz. Giriş katındaki başka bir Japon restoranı, karışıklık olmasın diye belirtmek istedim... Sushiler ve atıştırmalıklar gerçekten methedildiği kadar var. Benim gibi Moskovalı tüm sushi canavarlarına tavsiye edilir ;)




10 yorum:

  1. hımmm sushi... Moskova'nın bana kazandırdığı lezzet. Ayrıca bir şaşırtıcı şey de Moskova'daki alış veriş merkezlerinin fast food kısmında fast sushicilerin olması. Bence bu benim gibi sushi sever biri için harika :)

    YanıtlaSil
  2. HAİN EVLAT YA NE KÖTÜSÜN BNİM E KADAR SUSHİ SEVDİĞİMİ BİLE BİLE KONURMU O RSİMLER BEN BU SAATTE NEREDEN BULACAĞIM ŞİMDİ

    YanıtlaSil
  3. Senin gibi bir sushi severe cok komik gelebilir ama ben hayatimda hic sushi yemedim:) nasil bisi oldugunu bile bilmiyorum cok ciddiyim.Hic merak etmedim de isin garibi.Seni okuyorum ya oyle simdi simdi bir merak oldu.
    Denemeliyim sanirim artik hihii

    YanıtlaSil
  4. bende epeydir yemiyordum feci cnm çekti ilk fırsatta bir sushi yapiim iyisimi...

    YanıtlaSil
  5. Rusların meşhur Borç çorbasını sushiye tercih ederim ben.

    YanıtlaSil
  6. Tarçınım; evet ben de şaşırdım buna, bir de marketlerde hazır sushilerin bulunması da acil durumda başvurmak için ideal ;)

    Canım annemmmm; siz gelince de gidicez buraya ;)

    nihalcim, ilk seferde insan bişey anlamıyor, hatta ilk yediğim zaman ben bir daha ağzıma sürmem demiştim ama 3. denemeden sonra müptelası oldum, böyle tuhaf bişi işte :P

    2-Chic'im; hazır bu akşam çıkıyorsunuz pırpırla Sushi&co yapın isterseniz, gerçi bensiz bensiz eminim çoook sıkıcı ve hiç eğlenceli olmaz ama neyse idare ediverin artık :P

    YanıtlaSil
  7. Defnecim; o çorba borç mu yoksa borş mu ay hep karıştırırım adını :) ben bir kere içtim, pek sevmedim zaten rus yemeklerinin zengin olmadığı marketlerinden anlaşılıyor sebze çok az burada...

    YanıtlaSil
  8. Nonicim bu fotolar hangi makinana ait? Ve o makinenin piyası fiyatı ne kadar aşağı yukarı ?? :)

    YanıtlaSil
  9. Sound of the Rain; Bu fotoğrafları Canon EOS 50D ile çektim, kullandığım lens Sigma 18-200mm...
    Body'nin piyasa fiyatı sanırım 2000 TL, lensin ise 1000 TL...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...