24 Kasım 2010

Don't push my buttons :P



Ne zamandır şu kutu gözüme ilişiyordu...


Ve kutunun içindeki anneannemin dikiş kutusundan aşırdığım düğmeler...
Düğmeleri daha önce yüzükte denemiştim, bakalım küpede nasıl duracaklardı?


Benim gibi bir merinos koyunu için bence ideal ölçülerde oldu, ehhh malum küçük küpe kayboluyor...
Kaybolmayan küpe yap kaybolmayan :P

Evet bu yılın yaratıcılık ödülünü gözyaşları içinde ve gururla almaya hazırım :)
Eşsiz yaratıcılığımdan payını alan diğer ıvır zıvırlarım da hobi sayfamda...
Hepinize güzel bir sabah diliyorum!

16 yorum:

  1. send eçok güzel durmuş.
    bu arada merinos saçlılar şanslı bence :)

    YanıtlaSil
  2. Grande fantasia. Sile

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK BİTANEM

    YanıtlaSil
  4. wowwww çok havalııııı....

    YanıtlaSil
  5. aaa kaybolmayan küpe çok güzel olmuuş, renkleri de çok hoş. benim saçlarım da dalgalı ve uzun ne taksam kayboluyor :)

    YanıtlaSil
  6. harika duruyorlar ellerine sağlık.bu arada saçlarına haksızlık etme merinos filan diyerek benim gibi pırasa saçları olanlar ne kadar özeniyor biliyormusun:( i kiss you baby:))

    YanıtlaSil
  7. 10 numara olmuş:)çok beğendim......

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürlerrrr ve kocaman öpücükleeer :)

    Grazie & baci :)

    YanıtlaSil
  9. Vayyy vayy vay..
    Bayıldım ;)
    Ellerine sağlık.

    -Pepinom-

    YanıtlaSil
  10. Çok şık olmuş.
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  11. çok beğendim canım güzel ellerine sağlık:))
    Lebiş

    YanıtlaSil
  12. Pepinom
    &
    Ceren
    &
    Teyzoşummmm
    çoook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Mükemmel.. Ay acaba demin ki yorumdaki iş önerimi değiştirsem mi? Ya da ilave?
    Ama sende de yok yok ki.. Yeteneksiz düz bir insan ol azıcık, snırlayayım ben de seçenekleri.. :))))

    YanıtlaSil
  14. Evom; hii hii hii alemsin çok güldürdün beni :) iş yok ehhh bebişte henüz ortada yok bu yüzden oyalanmak için ya fotoğraf çekiyorum ya incik boncukla uğraşıyorum napıyım :P

    YanıtlaSil
  15. Noni,
    Ellerine sağlık çok güzel olmuş küpeler ve sende de çok hoş durmuş...

    YanıtlaSil
  16. Nuray; çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...