15 Kasım 2010

Goodman


Burada değişik bir uygulama var... Hafta sonuyla birleştirilen resmi tatillerde bir sonraki cumartesi ne yazık ki çalışma günü kabul ediliyor. Buna bir çeşit tatilin rövanşı diyebiliriz yani! Dolayısıyla bu hafta cumartesi de dahil olmak üzere yoğun bir şekilde çalışan prensimin hafta sonu şımartılma vaktiydi ;)

Made in maid Noni emrinize amadedir monemuğ ;)
Annemin hediye ettiği oyadan yapılmış kolyeyi ben saçıma iliştirdim, çıkmaya hazırım! 

Rotamız; Rusya'da yaşayan yabancıların (expatların) sıklıkla tercih ettiği Goodman Steak House...

Size samimi bir itirafta bulunayım mı? Tamam her köşeyi döndüğümde bir afetle burun buruna gelmiyorum ama ben burda güzel bayanlar görmekten hiç şikayetçi değilim! Etrafta bakımlı ve hoş yavruşkaların olması bence bir zincir gibi tüm hatunları etkiliyor ve herkes kendine çeki düzen veriyor, kendi çapında bakımlı olmaya çalışıyor... Ne demişler çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır... He bir de somurtkan kadın vardır :)


Masamız bizi bekliyor...

Gağson siparişlerimizi ivedi alınız sibuple :)

Bunu görünce aklıma angus timi geldi hemen...

Tatlı yerine ben seni yiyebilir miyim ?


Geçen sene Sadi Tekin'den aldığım kedili yüzüğüm...

Eve dönme vakti geldi...

Bu sessizliği seviyorum!
Bayramı şehirden ayrılmayıp sessiz sakin geçirecek olan herkese iyi haftalar diliyorum!

12 yorum:

  1. bence sen o yavruşkalardan çook daha güzelsinn..mutlu eğlencelii haftalar sizee..sevgiylee

    sezin

    YanıtlaSil
  2. Sezincim; çok teşekkürler, senin de bayramın kutlu olsun canım...

    YanıtlaSil
  3. Kolye -pardon artık taç- annemden yani Selma Tasarım'dan :) Çok yakışmış :)(www.selmaaksesuar.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  4. Ahhh inanmıyorum canım francesca sen miydin? şok oldum şimdi gerçekten! selma abla'ya selam ve sevgilerimi gönderiyorum, bu arada kolyemin bir de yeşilli sarılısı var, ona da el koydum ben, çok güzeller ;) öpüyorum!

    YanıtlaSil
  5. Tac halinde daha cok sevdim ben kolye halini gormesem de :) Iyi bayramlar Noni'cim!

    YanıtlaSil
  6. Bizde eskiden bir bara takilirdik hep amerikalilar gibi yabancilarin takildigi harika eski bir binanin girisinde somineli bir yerdi sonra kapattilar malesef ki.. :(

    hmmm acikca bende guzel bayanlari gormeyi ozledim(helede heryerde ince bellileri gorupte gaza gelmeyi :D)..

    O sevdigin sessizlige o kadar hasrettim ki, o kadar ozluyor, ariyorum ki, en duzgun semtte otursan bile istanbul'lular cok ama cok gurultulu, helede cocuklu annelerin oldugu mekanlar, tam bir kabuuus..

    YanıtlaSil
  7. Noni sen o yavruşkadan daha güzelsin valla bak ırkçılıktan diil:-)
    Kolyeyi daha yakından görmek ister miydim? EVET.
    Afiyetler olsun.
    İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  8. Denizcim; sana da iyi bayramlar zarif kuğu ;)

    Merailim; ahhh sorma onlar sayesinde 50 kiloya düştüm ben eridim resmen :P buranın halkı yaygaracı ve gürültücü değil tabii vodkacıları saymazsak ;)

    Ecehan; kolyeyi senin için yakından çeker bloga koyarım canım ;) sana da iyi bayramlar!!!

    YanıtlaSil
  9. Ama... ama... o yuzuk... kedili olan hani...

    KISKANDIM

    KISKANDIM

    KISKANDIM !!!!!!!!!!!

    =)

    YanıtlaSil
  10. nora'cım; sadi tekin'in yüzükleri genelde galata moda etkinliklerinde satılıyor belki bir gün denk gelirsin ;)

    YanıtlaSil
  11. kıyafetini/nasıl göründüğünü de merak ettim çok güzel duruyor gibi
    fotoğrafı varsa edit'lesen...

    YanıtlaSil
  12. b'locked; elbisemin kolları fırfırlı, gerisi düz iniyor, perşembe pazarından 25 gaymeye aldıydım :P vallahi memleketimin tekstilleri gibisi yok!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...