07 Kasım 2010

Gorki Park

Hafta sonu Gorki Park'ta kısa bir yürüyüş yaptık... Biraz sonbahar hüznü biraz da terkedilmiş lunapark havası hakimdi parkta... Birkaç kare fotoğraf ve temiz hava için yine de fena sayılmazdı ama soğuk hava (+4°C) bizi hafiften ısırmaya başlayınca turumuzu kısa kestik ;)
Bu arada bunu yazmazsam olmaz; Rusça ders kitabımızda kısa bir diyalog vardı, aynen yazıyorum:
– Как погода?
– Hava nasıl?
– Не холодно: плюс 2.
– Soğuk değil, artı 2.
Evet yanlış okumadınız, 2 derece onlar için soğuk anlamına gelmiyor, şaka gibi di mi :)
Hepinize güzel ve soğukların ısırmadığı bir hafta diliyorum! 

26 yorum:

  1. ben bayıldım fotoğraflara..hele güvercinli olana..

    YanıtlaSil
  2. Çok uzun zaman var Gorky Park'a gitmedim. Oysa sürekli karşısındaki hudojnik salona sergilere ve boyalarımı almaya geliyorum... Çok güzel kareler yakalamışsın. Ocak sonu ziyaretime burasını da etkileyeyim :) Şimdiden özledim Moskova'yı. Bu arada İstanbul aktarması sırasında bir ara dışarı çıktım, kabanımı giymeden. Sonra bir baktım etrafımdaki herkes eni konu sarınmış :) evet sanırım ben oranın havasına da alışmışım :) incecik bir gölekle ürpermedim bile :))

    From Ankara With Love :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar çok iyi.Güvercinli ve su birikintisindeki ağaç fotosuna ,dallardaki o pamuk gibi şeyliye,geyikliye birde en sondakine ayrı bir sevdim.

    Sen de oralarda yavruşka olma yolunda gidiyosun bak söyleyeyim.Yüzüne dikkat etmesem rus fıstıklardan biri sanıcaktım seni :)

    Sevgiler pastırma sıcaklı şehirden :)

    YanıtlaSil
  4. 2 derece soguk diilmiymis:))
    Burdakilerde oyle nonicim.Biz sabah usuyup klimlari aciyoruz onlar kapilarini aciyorlar:))

    YanıtlaSil
  5. brr 2 soğuk değilse 4 hiç değildir. buzdolabı da soğuk değil onlar için o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. Zeynep'ciğim; beğenmene çok seyindim ;)

    Seden'ciğim; yaaa gittin bile di mi insan kuş misali! ocakta geldiğin zaman görüşelim! ben buranın soğuğuna henüz alışamadım ama İstanbul'a gittiğim zaman hava bana çok sıcak geldi ve o havada atkılı bereli insanları görünce gözlerime inanamadım hii hii :)

    Nursenciğim, ayyy sana ne ısmarlıyım hııı bir kadeh votkaya ne dersin hii hii çok mersi canımmm :)

    Nihal'cim; ahhh sizinkilerde mi öyle bizde mi bi tuhaflık var acaba :)

    YanıtlaSil
  7. ıyyy inan ben burda üşüdüm ankaranın ayazı bile beni korkuturken düşünemiyorum dayanırmıydım ben olsam:( babamda uzun süre oralarda yaşadı anlatır ve dinlerken bile nasıl yanii diyorum:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bi parkmış ya..harika bende gittim moskovaya ama görmedim bu parkı:(resimler çok güzel geyikli olanı çok sewdim:)bu arada iyi tatil yaptın dinlendin noni:)

    YanıtlaSil
  9. Pinky'cim; 2 ay yazları da olmasa aslında buzdolabına hiç gerek yok balkon aynı işi görür :)

    Meyra; eksi derecelerde hele ki -30'larda ne yapacağımı ben de merak ediyorum doğrusu ayy ya burnum düşerse soğuktan amaninnnn :(

    MODA GEZEGENİ; evet canım bu 4 günlük tatil çok iyi geldi bize ;) Gorky park kıştan çok yazın renkli ve eğlenceli oluyormuş, bakalım yazı bekleyeceğiz artık gelmesi çooook uzun sürecek ama olsun :)

    YanıtlaSil
  10. çok hoş resimler ....

    iyi haftalar nonim

    YanıtlaSil
  11. merhaba
    bayıldım fotolara.ben de foto çekme aşkı uyandı :) en iyisi bir slr makina araştırıp alayım.
    hilal

    YanıtlaSil
  12. Senin olduğun kareyi çok beğendim.
    Tam bir afet olmuşsun ;)
    _PEPİNOM_

    YanıtlaSil
  13. fotoğrafların hepsi güzel ama seninki favorim :) +2 ve sıcak şaka gibi

    YanıtlaSil
  14. Elçinimmm ; hafta sonu kulakların çınladı mı bakiyim? türk kahvesi içip seni andım ;)

    Hilal; fotoğraf çekme en güzel terapi yöntemi bence, ve bunu yapmak için özel bir nedene de gerek yok, dışarı çıkıp istediğin herşeyi yakala ve voilaaa :)

    Pepinom; ama ben iyice havaya girdim şimdi, ben burdaki yavruşkaları güzelliğimle döverim di mi hıh :)

    Hande; ayyyy teşekkür ederim bugün çok şımarık bir kız oldum ben :)

    YanıtlaSil
  15. 3. fotoğraf harika.Çok güzel bir açı yakalamışsın.

    YanıtlaSil
  16. Fotoğrafların hepsi harika,hepsi birbirinden güzel..İlk fotoğraf ve Lunaparklı olan ise ayrı güzel..Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  17. Çoook teşekkür ederim, çektiğim fotoğraflara gelen iyi/kötü her yorum beni çok mutlu ediyor, kendimi daha geliştirmeme yol açıyor, yorumlarınız benim için çok önemli gerçekten!!!

    YanıtlaSil
  18. Noni'cim +2 soguk değil mi? yazarken üşüdüm:) Birinci fotoğraf çok güzel, diğer fotoğraftaki geyik binmek için mi?

    YanıtlaSil
  19. foto makinan nedir merak ettim.

    YanıtlaSil
  20. Bulunur Hint Kumaşı; evet canım geyik binmek için, ben uzaktan maket sandım onu ama canlıymış :)

    Adsız; Fotoğraf makinem Canon EOS 50D ;)

    YanıtlaSil
  21. Hahahahah çok güldüm kendime.. E miyop olmuş 2, gözlükte yok. Noniyi senin deyiminle russian yavrilerden sandım! :)))))) Hem de diyecektim ki, valla üzülme ama bu seferki cidden şahane bir hatun!!!
    Çok güzelsin, çok güzel çıkmışsın!
    ps. bir yer de daha bayıldım ben sana, dur bakiim bulayım da ona da yazayım!! :))))

    YanıtlaSil
  22. Evommmmm canım arkadaşım benim ay nasıl şımardım şimdi bir görsen beni :) O senin güzel gören gözlerin tatlı sincim benim, seni çok seviyorum!!!

    YanıtlaSil
  23. fotoğraflar çoook güzel olmuş her zamanki gibi..

    orada ata bindirir gibi geyiğe mi bindiriyorlar :))) canım yaa! boynuzlarını bile taşıyamaz gözüküyor ama o..

    YanıtlaSil
  24. bebe; teşekkürler canım ;) evet 2 tane geyik vardı parkta ama çocuklar içindi sanırım, ben kendimi şahsen onun üstünde düşünemedim geyikleriyle döverdi beni heralde :)

    YanıtlaSil
  25. kihkihkkih:))

    iyi bari çocukların binmesine sevindim...

    çocuk demişken....minik noniler olacak mı hepsi boğa burcuı olan :pPp

    YanıtlaSil
  26. bebecim; ahhh inşallah diyorum bunun için dua edip duruyorum ben de!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...