13 Kasım 2010

Hazırlık




Henüz ortada fol yok yumurta yok ama ben şimdiden sayfalara bir göz atmaya başladım :) 


Bir şeyi kırk kere söylersen olur derler ya... Her sayfayı 40 kere okursam işe yarar mı sizce ne dersiniz?
Aslında bu konuda çok fazla okuyup aklımı karıştırmak istemiyorum çünkü elime aldığım bazı yayınlar olası hastalıklardan bahsediyordu ki benim gibi evhamlı birinin ruh sağlığını koruması için bu tip yazılardan kesinlikle uzak durması gerekiyor! Ben daha çok beslenme yönünden nelere dikkat etmem gerekir bunları araştırıyorum. Doktorumun sağlıklı bir bebeğinin olmasını istiyorsan haftada bir kırmızı et yemen gerekiyor dediği günden bu yana 1 yıllık pesketeryanlığıma son vermiş bulunuyorum. Ehhh artık bundan da uzak durduğumu söylememe gerek yok di mi? Ne mutlu bize ki sigara içen bir çift değiliz. Biz uygun olan tüm koşulları hazırladık, şimdi sıra keratanın bizi seçmesine geldi, haydi çok bekletme bizi de gel artık ;)


Bayram tatiline bugün giren herkese iyi eğlenceler ve güzel tatiller diliyorum!!!

31 yorum:

  1. En kısa zamanda gelecek minik kuzucuk ...hissediyorum yolda melek :)

    seneye bu zamanlar bloğunda gece uykusuz kaldım ağladığı için diye yazılar yazacaksın..demedi deme :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım ennn kısa zamanda, sağlıkla kavuşursun meleğine. Ama unutma, genelde hiç beklemediğin bi anda geliyor bu keratalar.

    YanıtlaSil
  3. Elçinim, ahhh inşallah :) o ağlatsın beni hazırım ben gardımı aldım her şekilde hahahah :)

    3kişilikdDünyam; aminnnnn! ben de hiç beklemiyormuş gibi yapsam geldiğinde çok çok çoook şaşırsam aaa hiç beklemiyordum böyle bişey desem tutmaz mı ;)

    YanıtlaSil
  4. Insalah Noni.Bloqunuzu uzun zamandir okuyorum.Esgiden modadan bahseden Noni simdi cok deyisti..Artik simit yapiyor:)EVinin hanimi.guzel kitablar okuyor.Yani anne olmaya hazirsiniz bence.Ins yilbasina hediyye yapar anne babasina melek..

    YanıtlaSil
  5. Nonim dualarım seninle,dilerim ki herşey gönlünce olur!
    Şu kitaplara fazla kaptırma kendini. Bazen öyle bir yazıyorlarki sanki komplikasyonsuz hamilelik ve doğum yok. İnsanı huzursuz ediyorlar.Çok sağlıklı beslenende,abur cubur yiyende doğuruyor. Ben mesela abur cuburcuyken hamilelikte yeme içme uzmanı prof. gibi beslendim. Bol salata, bol zeytinyağlı,balık vs. Eşim 'bu kız hiç bize benzemiyecek baksana ne sağlıklı besleniyor' demişti:) Dikkat eden bir diğer arkadaşım pizza ve pastadan vazgeçemedi. Tabii ki dikkat etmeli ama önemli olan gebeliği mutlu yaşamak,gelişmelerden korkmadan,her kıla tüye nem kapmadan bebeğinle iyi bir bağ kurup sevgini ona hissettirmek. Sadece folik asit kullanmanı tavsiye ederim.
    KS ;)

    YanıtlaSil
  6. Miacım; teşekkürler canım :) aslında eskiden de sadece modadan bahsetmiyordum, blogum gittiğim yerlerden beğendiğim şeylerden kısacası hayatımdan oluşuyordu, ama şimdi önceliklerimin sırası yer değiştirdi ;) ama hayatta böyle değil mi zaten? büyüyoruz, değişiyoruz, beklentilerimiz değişiyor ;)

    Vintage Duygular; amin canım Enacığım :) evet üstümde çok fazla baskı kurmuyorum çünkü herşeyi doğal akışına bırakmak istiyorum, eskiden büyükannelerimiz hiç bu kadar okumadan araştırmadan arka arkaya doğuruyorlarmış di mi ama ;)

    YanıtlaSil
  7. Anne olmak dünyada başıma gelen en güzel şeydi, hem de 2 defa :) Kararınızdan dolayı sizi tebrik ediyorum Nonicim. Umarım sağlıklı, mutlu, uğurlu ve umutlu bir bebek size en yakın zamanda sürprizleriyle gelir. Güzel haberini merakla bekleyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  8. sizi seçen bebek böyle bir anneye sahip olduğu için çok şanslı olacak.çılgın bir anneanne, sanatçı bir teyze ve dünya tatlısı kuzenleri de ekstra süprizi olacak:) Seçim süresini uzatmadan gelir umarım :)

    YanıtlaSil
  9. Enacım; az önce eklemeyi unuttum folik asit alıyorum ;)

    tarçınım; ahhh ne mutlu sana, darısı başıma ama bana adin bebe yeter hi hii ;)

    Handecim; ne tatlısın teşekkür ederim :) hepimizin en güzel özellikleri onda toplansın; babasının zekasını, anasının dillere destan güzelliğini (:P), teyzesinin yeteneğini, ananesinin çılgınlığını, dedesinin temiz kalpliliğini alsın inşallah amin!

    YanıtlaSil
  10. noniiiiiii :o) sana birazdan mail atıcam hani görünce sasırma :o)
    operiiiiim limonagaciii

    YanıtlaSil
  11. vauuw, demek altyapı çalışmaları başladı :) dilerim çok bekletmez, yormaz üzmez de gelir bebiş.

    ama bence yinede üstüne çok düşüp kafayı bununla bozma. çünkü psikolojik olarak rahat, ve ruhun baskı altında olmaması gerektiğine inanıyorum.

    çok şugar anne olursun sen ya... hadi inşallah

    YanıtlaSil
  12. valla bende aynı senin gibi doğmadan önce çok pimpirikliydim okuyayım araştırayım diyordum, herkes kızıyordu sakınan göze çöp batar o kadar dikkat etme diye, gerçekten de gerekli tedbirleri alıp, gerisini oluruna bırakmak lazım, bir de özellikle kızamıkçık aşını yaptırmışmısın ona bakmanı tavsiye ederim, çok hayati bişey benimkinin doğumuna iki ay kaldı inşallah senin haberini yeniyıla girmeden alırız, bekliyoruz sevgilerle

    YanıtlaSil
  13. Başlığı okuyunca ben de bebiş göründü dedim ama çantasını hazırlıyormuş anladım şimdi :)

    YanıtlaSil
  14. Limonağacım; çoook mutlu oldum canım anlatamam!

    derbay; teşekkürler canım ;) evet psikolojik olarak kesinlikle insanın kendisini rahat bırakması gerekiyormuş, beynime & ruhuma sürekli komut veriyorum gevşe yavrucuğum gevşeee diye :)

    hilal imrak; sağol canım... o aşıyı yaptırdım çok şükür, tüm testler tamam, altyapı tamam ;) ay şimdi bir türkü geldi aklıma nasıldı o? hah tamam hatırladım:
    bakkal amca
    bakkal amca
    unun var mı?
    varr varr
    şekerin var mı?
    varr varr
    e ne duruyorsun?
    helva yapsana helva yapsana vıy vıy helva yapsana
    hahahahhaah ay nerden çıktı bu şimdi :P

    Kiraz Çekirdeği; ay kulağım kapıda valla bekliyorum ay dur neydi gevşe yavrucuğum gevşeeeee no stress :)

    YanıtlaSil
  15. E ne duruyorsun?
    Bebe yapsana
    Bebe yapsana vıy vıy bebe yapsana
    Heleloyyy
    Ay biri beni durdursuuuunnnnn :P

    YanıtlaSil
  16. Görəsən (acaba) körpə (bebek) kimə oxşayacaq (benzeyecek) Saçları kıvrımmı olacaq ? :))) Anası kimi :p

    İNŞALLAH,NONİ! Yetər ki sən cani könüldən istə,o da gələr ;) Çünki,gözəl anası olaca İNŞALLAH,hansı bebek sizi seçməz ki :)?!

    YanıtlaSil
  17. Olmazz...vallahi olmaz sayılmaz.. bu güzide türküyü o muhteşem sesinden duymak isteriz değil mi sevgili Noni okurları... hem de özellikle vıyy vıy bebe yapsana nakaratıyla :)))

    Bak o zaman daha iyi pekiştirme olur.Senin ve bizim dualarımızın üzerine...

    İnşallah bol kıvırcıklı şen gülücüklü mini jr bir noni haberini okuruz blogundan.

    Herşey gönlünce olsun sevgiler ,iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  18. canımm güzel haberlerini alırız inşallah nonicimm:)

    YanıtlaSil
  19. Miniature; minik bir körpecik istiyrem artık men de ;)

    Nursencim; ay yok yoook bebiş gelmekten vazgeçer vallaha sesimin cılızlığını görünce ben 9 ay tahammül edemem buna der kihh kihhh :) sana da iyi bayramlar canım!!!

    zeynep; amin canımmmm!

    YanıtlaSil
  20. Bukadar içten ,bukadar sevgi dolu anne adaylarını görünce hemen dua ediyorum ALLAHIM onuda evlat sahibi yap.Bu beklentıyı 5 yıl boyunca arayan ben, tanımasamda karşımdakini tüm içtenliğimle dualarım.Noni çok isteyince gerçekleşiyor tüm dilekler emin ol.

    YanıtlaSil
  21. Nonicim resmen kıvırmışsın Azericeyi ;) halal olsun :)

    YanıtlaSil
  22. Hihii ne guzel bi post bu:)Insallah sizin icin en guzel zamanda gelir bizdik.
    Bi bizdikk istegi de bizde:) simdi bende bizdik oncesi hazirlik yapiyorum bakalim..doktorumdan alindi tum dikkat edilicek noktalar;)
    Sevgiler
    iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  23. AYŞEN; ne tatlısın, çok teşekkür ederim, yorumun mutlu etti beni, inşallah bizim de dileklerimiz gerçekleşir...

    Miniature; rusçadan önce azericeyi kıvırdığımı rus hocam görse saçını başını yolar heralde kihh kihhh :)

    nihalasli; ahhh ne mutlu oldum duyunca, haydi bakalım hepimize bol şans ;) sana da iyi bayramlar canım...

    YanıtlaSil
  24. Noni : Demək ki,özünün pis bir hoca olduğunu öyrənir :)))) Mən uzaqdan Azərbaycan dilini öyrədirəm,Noni artıq öyrənmiç,o hala uğraşıyor :)))))

    YanıtlaSil
  25. bu post'a cok sasirdim!.. bir yildir takip ediyorum bu blogu.. esinle de bu surec icinde tanisip evlenmeye karar vermene sasirmistim. simdi bir de cocuk?! hickimseyi ilgilendirmez tabi ki sen nasil istersen oyle AMA cok hizli gidiyor bu blog! :)
    Bir de merak ettigim sey Istanbul'dayken calisiyordun. Artik hic calismaktan filan bahsetmiyorsun..moskova'dan calisacak misin?

    YanıtlaSil
  26. Aslille; ben de şaşırmana şaşırdım kihh kihh :) bence hayatta herşey illa bir sırada olmalı ve belli bir zaman diliminde ilerlemeli diye birşey yok insanın içinden geçen hisle alakalı bu, ne zaman ne yapmak istediğinle alakalı ;) burada çalışma fikrine ise şu anda sıcak bakmıyorum, ilerde zaman ne gösterir bilinmez tabii...

    YanıtlaSil
  27. Sizi uzun zamandır takip ediyorum.Çok mutlu olun,küçük meleğinizde mutluluğunuza mutluluk katsın.Dua ettim size..Hep başka insanların duasının kabul olduğuna inanırım.İnş benim duam da kabul olucak..İyi bakın kendinize..IRMAK

    YanıtlaSil
  28. Irmak; yazdıkların beni çok duygulandırdı, çok teşekkür ederim, inanıyorum sizin gibi içten ve temiz kalpli kişilerin her duası kabul olur, sen de kendine iyi bak, sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  29. Hahahaha!!! Aynı kitaplar, dejavu oldu birden bana. :))
    Canım benim, her şey zamanı gelince olsun diliyorum.. Yolladım gitti evrene... :)
    E.

    YanıtlaSil
  30. Büyülü bahçelerin duaları kabul olurmuş derler...Bir duada senin için Noni...

    YanıtlaSil
  31. İki Deli Kadın (Nuray); dua için en içten teşekkürlerimi gönderiyorum, inşallah Allah bana da sağlıklı bir bebiş nasip eder, çok istiyorum bunu...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...