05 Kasım 2010

Kasım Ayının Sürpriz Hamur Çekilişi


Kara kedi yolcusu kalmasınnnn :)
Benim kara kedilere olan tutkum ortada, benim gibi olanlar haydi Kasım ayının oylamasına!!!
Hediyelerimden biri üstte görmüş olduğunuz kara kedili cam yüzük... Bu cam yüzükleri hazırlamak benim için ayrı bir keyif, elimde malzeme olduğu sürece de yapmaya devam edeceğim gibi gözüküyor ;)

Sadece yüzükle sınırlı kalmasın dedim... Noni's Store günlerinden kalma bir saç bantını da pakete ilave ettim ;)

Bir de fimodan yaptığım minik kuru kafa küpeler olsun istedim, yalnız elimde pembe kutu kalmadığı için bu küpeyi kırmızı yüzük kutusuna iliştirdim ;) Tüm bunları önceden hazırlayıp İstanbul'a gittiğim zaman Çılgın Mevdoşuma bıraktım, dolayısıyla bu ayın talihlisi hediyelerine erkenden kavuşacağı için ayrıca şanslı ;)

Tabii bir de sürpriz hamurumuz var! Bildiğiniz gibi çok yakında Kurban Bayramı'nı kutlayacağız, bizim Pissi bayram hazırlıklarına biraz erken başladı :) Gelelim sorumuza; sizce Pissi kimin bayramını kutluyor?

Yapmanız gereken çok basit bu soruya gerçek veya blog isminizle veya bir rumuz bırakarak yanıt vermeniz, unutmayın sadece 1 yorum hakkınız var. Kazananı pazartesi günü açıklayacağım. Katılım için şimdiden hepinize teşekkür ediyorum!!!

88 yorum:

  1. haydi bismillah :)

    cevap: kurbanlık koçun :P

    YanıtlaSil
  2. benim bayramımı kutluyor, işyoğunluğundan bu sene izne çıkamamış birisi olarak kurban bayramını dört gözle bekliyorum.
    ayrıca nonnişim seni seviyorum

    sevgiler

    yıldız
    yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Hmm Derin ve Selin'in bence :))

    Serpil

    YanıtlaSil
  4. Pissi "kurbanlık koyun"un bayramını kutluyor olabilir.. =)

    YanıtlaSil
  5. herhalde önce kurbanınkini kutluyordur :)

    YanıtlaSil
  6. pissi farelerin bayramını kutluyorr :)

    YanıtlaSil
  7. cadılar bayramını:D
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  8. senin bayramını yada bi aslan dedesinin bayramını kutluyodur :)

    YanıtlaSil
  9. Bence Pissi, minik bir kuzunun bayramını kutluyor ^.^

    Bu ayki çekilişi keşke ben kazanabilsem, birkaç gün sonra doğum günümde ^.^

    YanıtlaSil
  10. Bizim bayramimizi kutluyooor!!

    YanıtlaSil
  11. hmmmm!!!!
    pisicik kimin bayramını kutlarmış...
    tabiki biz blogerların diyim ben :)))

    sevgiyle kal noni

    YanıtlaSil
  12. Çapkın Pissi bence yavruşkaların bayramını kutlamaktadır :)

    YanıtlaSil
  13. çapkın pisi ancak kızların bayramını kutlar:))

    YanıtlaSil
  14. Benim bayramımı:))))))))

    YanıtlaSil
  15. Kasım benim için çok özel bir ay Nilimin doğum günü :)
    Bu seferde kedileri çokk seven kızım için deneyelim :))

    Ya çıkarsa :)

    Hepsi çok güzeller ellerinize sağlık...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Pisicik benim bayramımı kutlasın :)
    Bahar
    baharmasali@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Pissi'ye hergün bayram :))
    Nonicik, hediyelerin yine birbirinden güzel..

    YanıtlaSil
  18. pissi kimin bayramını kutlar ki :S kara kedilerden nefret ederim.. nonim seni seviyorum acayp sıkı takpcinim ama cılgın mevdoş bir baska yaaaa :) en cok onu okurken keyif alıyorum hele bir baslık atmış "Üzgünüm Yine Gezdim Bugun
    " bayıldım :D bana kedi cıkmasın cekilişe girmek istemiyorum :D ahahahah nasıl olsa cıkmıyor karsı piskoloji geliştirdim fimolar cok eglenceli wc de gaste okuyanı satın almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  19. noni çok güzel bunlar canım bayılıyorum yüzüklerine ve bence pissi kesinlikle kara kediye gider bayramlaşmaya, hatta birlikte kurbana bile girer iki kafadar hehe :))

    YanıtlaSil
  20. bence Pissi, blogerların bayramını kutluyor :)

    yemyesildeniz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. bu sefer ben de şansımı deniyeyim dedim nonik. belli mi olur, olmaz demeyin şansınızı deneyinn!
    :)

    YanıtlaSil
  22. Pissi en son Moscova'da milli olmuştu, kar yağınca.. Muhtemelen karın yağışına çok sevinmiş ola ki, kendine bayram ilan etti.. Yoksa pisinin ne işi olsun, koçla tosunla.. Kuş giller ve fareler daha bi ilgi alanı olsa gerek:)

    Noni !! Yüzük süper; bana çıkmazsa pisini kaçırcam ona göre :D Bu yüzüklerden olşuşan fidyeyi verirsen vericem pissiyi sana haaa.. Her türlü yüzükler benim ! :D

    YanıtlaSil
  23. Türkiyedeki anne ve babanın bayramını kutluıyor :)

    YanıtlaSil
  24. Pissi yavruşkaların vatanındaki bayramı kutluyor. Sevgiler rumuz goncagül

    YanıtlaSil
  25. Bence küçücük bir kuzucuğun bayramını kutluyor olabilir.

    YanıtlaSil
  26. pisicik kuzcukların bayramını kutluyordur bence.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. Hediyeler çok çok güzel.
    Benim olsalar keşke..
    Pisiye gelince kurbanlık koyunların bayramını kutluyor olmasın :)
    _ PEPİNOM _

    YanıtlaSil
  28. Nonim bence bu pisicik Noni'nin tüm izleyicilerinin bayramını kutluyor.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. kasabın olabilir :) geçen ayın talihlisiyim ama kara kediye hayır diyemem kii şimdi :))

    YanıtlaSil
  30. Bence tüm pisiciklerin bayramını kutluyor :) Pınar

    YanıtlaSil
  31. pissi benim bayramımı kutluyorr =)

    noni bende senin gibi kedi hastasıyım ve bu yüzüğeee ba-yıl-dımmm=)

    cimcime_busra@mynet.com

    YanıtlaSil
  32. Kurbanın ciğerinin bayramını kutluyor :)

    YanıtlaSil
  33. Pissi bayramda Tr'ye gelcek annenin ve babanın bayramını kutlayacak vesanırım ondan hazırlıklar başladı. Yada Selin ve Derin'e gidicek. Onların bayramını kutlayacak..

    Tek yorum hakkı olduğundan iki şık verdim kabul göre :)))

    Şanssssss... :)

    YanıtlaSil
  34. Selam canım,
    Bence pisicik anne ve babasının bayramını kutlayacak önce.Noniş ve eşinin yani.:)

    YanıtlaSil
  35. sevimli bir kuzunun bayramını kutlar..

    anaeraida

    YanıtlaSil
  36. Pisicik ya sizin yada anne ve babanızın bayramını kutluyor olabilir sanırım :)

    YanıtlaSil
  37. acaba minik kuzucukların mı? sevgiler

    YanıtlaSil
  38. pisicik küçük kuzuların yani çocuklARIN bayramını kutluyor bence

    YanıtlaSil
  39. Mənim Bayramımı :) Əminəm mənə bir qurbanlıq qoç hədiyyə verəcək;)

    YanıtlaSil
  40. bence sevgilisin bayramını kutluyor

    YanıtlaSil
  41. sizi takip etmekten keyif alıyorum
    bence bir fare nin bayramını kutlayacak

    YanıtlaSil
  42. pici önce noni nin sonrada tüm pisi arkadaşlarının bayramını kutluyor:)

    YanıtlaSil
  43. Çok güzel ürünler yapıyorsunuz, hayranlık ve hasetle takip ediyorum :)

    Benim de kara kızım var, Fıstık. :)

    Pissi, Teselliye'nin bayramını kutluyor olabilir, biraz çapkın kendisi malum :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  44. büyüklerinin bayramını kutluyor olabilir.

    YanıtlaSil
  45. selam pissicik kurbanlıkların bayramını kutluyor

    YanıtlaSil
  46. pissi kendine bayram ilan etti ohh 1 hafta tatil :))

    YanıtlaSil
  47. Bence baliklarin yada balikcilarin bayramini kutluyordur :)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  48. Kuzucukların,koyuncukların bayramını kutluyor.

    YanıtlaSil
  49. Kara kedinin bayramını kutluyor olabilir :)
    Şimdiden iyi bayramlar size de :)

    YanıtlaSil
  50. Pissi ne anlar bayramdan seyrandan, ona her gün bayram zaten :)
    Kurbanlık koçun bayramını kutlaması mantıklı geldi bana :D

    YanıtlaSil
  51. Bence oralardaki yavruşka-pisilerin bayramını kutluyordur =)) Çapkın pisi ne de olsa!

    YanıtlaSil
  52. bahtı karaları kutlasın sevgili pisi.

    YanıtlaSil
  53. cadılar bayramını pisi kardeşleriyle kutluyorduuur! :)

    YanıtlaSil
  54. pisicik anne ve babasıyla birlikte büyükanne ve büyükbabasının bayramını kutlamaya gidiyor olabilir.

    YanıtlaSil
  55. pissi noninin bayramını kutluyorrr :=)

    YanıtlaSil
  56. benimkini kutlasın:D
    cansu

    YanıtlaSil
  57. anne babası olmayanların bayramını kutlasın, onları biraz sevindirsin :) olmaz mı?

    YanıtlaSil
  58. pisicaik kurbanlıkların bayramını kutlar, kedi oludğu için şükreder :)

    YanıtlaSil
  59. noni hediyeler muhteşem ellerine gözlerine saglık:) kedicik tüm blogsewenlerin ve sewdiklerinin bayramlarını kutluyor bence.. vedee büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden yalıyooo:)

    YanıtlaSil
  60. kendimce taktiklerim var yok simdi erken yok simdi gec
    kazaniiicaaim bi gun hissediorum er ya da gec.benim olcaksiniz noninin cicileri!
    ayrica cevap veriyorum
    ruslarin bayramini kutluyor ulusal birlik gunuymus yaa : )
    hislidir bizim misocuk
    optummmmmmmm cok

    YanıtlaSil
  61. Pisi pisi bu satırları okuyanların bayramnı kutluyor :)

    YanıtlaSil
  62. benim bayramımı kutlayabilir mesela :D

    YanıtlaSil
  63. benim bayramımı kutluyor ki bu güzel hediyeler benim olsun:))

    ilkay

    YanıtlaSil
  64. bizim bayramımızı kutluyor :D yani Noni'nin izleyicilerinin :D

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  65. kazananın bayramını kutluyacak :)

    YanıtlaSil
  66. Ay kutlasa kutlasa benimkini kutlar herhalde. Birkaç saat önce hamile olduğumu öğrendim de!!!:)) Pınar G.

    YanıtlaSil
  67. Hem sana odul vermeye hem de odul almaya geldim :) ilk defa katiliyorum cok heyecanlandim :)

    bence bizim kutluyor

    sevgiler

    YanıtlaSil
  68. Evet, evet... bu bir kader olmalı... Bu kedinin küpesi var ben de... Hem de eeennnn sevdiğim küpelerim.
    Bence Pissi yavruşkaların bayramını kutluyodur..hehe:)

    YanıtlaSil
  69. minik bi farenin :))

    YanıtlaSil
  70. çoban ya da kurbanlık koyunun bayramını kutulyor olabilir mi? :)

    betül

    YanıtlaSil
  71. Noni, seni uzun zamandır takip ediyorum ama çekilişine hiç katılmamıştım. Yüzüğe bayıldım, Pissi herkesin bayramını kutluyor diye tahmin ediyorum :)

    YanıtlaSil
  72. yavruşkaların arasında pissiye hergün bayram kesin onların bayramını kutluyordur :)

    YanıtlaSil
  73. benim bayramımı kutluyor .. =))

    YanıtlaSil
  74. pissinin gönlü hayvanların kurban edilmesine razı olmaz o olsa olsa
    mutlu pisiler bayramını kutluyordur:p

    YanıtlaSil
  75. Pisicik bizim bayramımızı kutluyor
    Figen

    YanıtlaSil
  76. bunca yavruşkanın içinde sanırım benimkini kutlamıyodur:)

    YanıtlaSil
  77. Pissicik bloggerların bayramını kutluyor bence :)Umarım doğrudur hediyelere bayıldım :*)

    YanıtlaSil
  78. Kedili cam yuzugu pek bir begendim canim eline saglik. Teknigini de merak ettim dogrusu ;) Soruya cevap vermiyorum :) guzel blogun zaten guzel bir hediye. Kolay gelsin... poka

    YanıtlaSil
  79. selam noni,

    bence pissi hazır moskova'dayken bayram bahanesiyle yavruşkaları kutlar :)

    sevgiler

    merved

    YanıtlaSil
  80. bence herkesin...
    zelda

    YanıtlaSil
  81. pisicik benim bayramimi kutluyor tabbiki benim 4 kedimin de..cunku ben bu yuzugu kazanirsam gonlum bayram edicek,zira kalbim,aklim gozum bu yuzukte taaaa ilk gordugum zamanlardan beri..hem benim kizim da kara kara:)eline saglik,hep devam et lutfen noni,bana cikmazsa belki bir sekilde ulasir sana alabilirim aynisindan hee,mesafeye ragmen..

    YanıtlaSil
  82. pisicik farenin bayramınımı kutluyor acaba? hani bayramda küslükler biter ya o bakımdan hehehe :)

    YanıtlaSil
  83. BENCE CİĞERİN PEŞİNDE KOŞUYOR

    YanıtlaSil
  84. Slm.Bizim bayramımızı kutluyor

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...