11 Kasım 2010

Moskova'da Sonbahar


Ve aşk bir arada çok güzel :)

10 yorum:

  1. evrene gonderiyorum gonderiyorum almiyo mesajimi :(
    Senin yuzukle dolasiyorum her zaman sans getirsin diye.. :)
    Ben deee istiyorrrumm askk :)

    YanıtlaSil
  2. Elçinim; hayatta her dönem hepimizin ahh ahhh'ları oluyor, mesela her bebiş gördüğümde de ben ahhh'lıyorum, önemli olan vah vahlarımızın hiç olmaması!

    zeynepçim; kesinlikle ;)

    Bernacım; doğru yerde doğru zamanda bulsun seni aşk, emin ol evren bunu ayarlıyor, su bir şekilde yolunu buluyor, sen inanmaya devam et!

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel, ask her yerde her dilde..

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin:)
    Bu arada Nonicim,seni mimledim:)
    http://woolip.blogspot.com/2010/11/heyy-mimlendim.html

    YanıtlaSil
  5. moskovada sonbahar güzell..ama aşk çok daha güzell noni:)

    YanıtlaSil
  6. nihalasli; aşk her yerde çok güzel çok özel :)

    Ezgicim; mim için teşekkürler canım ;)

    MODA GEZEGENİ; sana kesinlikle katılıyorum ;)

    YanıtlaSil
  7. Alessia Wenders; tamamen katılıyorum sana ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...