25 Kasım 2010

Şeri Şeri



Bugün erkenciyim... Birazdan Romanov Chambers gezimiz için metroya doğru yürüyeceğim...
Yürürken de muhtemelen bu ezgileri mırıldanıyor olacağım...
Güne smooth jazz ile başlayınca nedense tüm günüm iyi geçecekmiş gibi geliyor bana :)
Bugün elimde fotoğraf makinem bir hafiye gibi her detayı yakalamaya çalışırken muhtemelen gezide anlatılanların çoğunu da kaçıracağım...
Kısacası bugün piposuz Şerlök Holmes olmakla, konulara Fransız kalmak arası bir noktada duracağım...
Şimdilik oruvağ şeri leydiler böhöö öhööö!
Hayali pipomdan bir fırt çektim de :P

10 yorum:

  1. alemsin nonim yerim seni ben yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Mon şeri çok güzel görüküyon
    mucuxx

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir profil.Sana iyi eğlenceler.Gezmene bak.Bize de anlat gördüklerini.Ama rusçayı da ihmal etme.Yenibir dil öğrenmek için bulunmaz firsat.

    YanıtlaSil
  4. şapka tüm saçlarını almış şerim :)

    YanıtlaSil
  5. Elçinim; mucukkkk canımmmm :)

    2-Chic'im; sağol tatlımmmm!

    Defnecim; bir yandan Rusça kursları da devam ediyor etmesine de ya ni libluy Ruski urok yani ben var sevmemek rusça ders :P

    Gayecim; çok güldürdün beni :) böyle saçımı 2 defa dolayıp rulo yaptım mıydı sığdırıyorum valla ben de şaşıyorum buna :)

    YanıtlaSil
  6. :) evet güzel olmuş, saçlarını çok beğeniyorum ondan dikkat ettim, ben de sahte kıvırcığım :)

    YanıtlaSil
  7. Great portrait. a very good picture. A look of innocence

    YanıtlaSil
  8. Şapka takmayı ne kadar sevdiğimi ve özlediğimi hatırlattın Nonim... Şu şapkalarımı ıkarayım bari :)

    YanıtlaSil
  9. Gayecim; benim gibi kıvırcıklar nedense düz ister, düzler de kıvırcık :)

    Leovi; many thanks for the comment!

    Ceydacım; beni şımartıyorsun :)

    tarçınım; ben şapkaların hasır olanını seviyorum böyle masmavi denizin önünde sere serpe yatarken bir yandan püfür püfür rüzgar eserken tam tepemde beni yakan güneşten koruyan hasır şapka... ahhh erkenden yazı özledim mi ne? :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...