21 Kasım 2010

Siyahın Beyazla Tanışması


Bugün bembeyaz bir güne merhaba dedik, şaşkınız :)

13 yorum:

  1. Nasıl da dikkatle bakıyor, canım benim. İyi ki bir çatı var üzerinde:)

    YanıtlaSil
  2. ahh kar yağmış :) ben de dört gözle bekliyorum ilk kar yağışını görmeyi..ama malesef ilk günün mutluluğu kış boyunca sürmüyor...

    YanıtlaSil
  3. Moskova'da artık bu sahnelere alışmak lazım, ben güneş aşığı olarak yaşasaydım orda ölürdüm heralde :)
    sevgiler..(:

    YanıtlaSil
  4. Begonvilli Ev; evet bizimkisi şanslı velet ;)

    Ella; ben de yaza taparım ama sırf kaldırımdaki kötü görüntüleri kapaması açısından karın yağmasını dört gözle bekler oldum :P

    cecilia; bizim karamık için heyecanlı bir deneyimdi ama o da alışır zamanla ;)

    YanıtlaSil
  5. Bellissima. Ciao Sile

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Noni,
    Foto makinanın modeli nedir? sevgiler...öznur

    YanıtlaSil
  7. Sile; Grazie ;)

    Öznur; fotoğraf makinem Canon EOS 50D ;)

    YanıtlaSil
  8. Noniiiiiiiii şimdi fena halde kıskandım :( çok özledim beyazı... Ama yarın biletim alınıyor. 28 Ocak akşamı Beyazların içinde olacağım umarım :)

    YanıtlaSil
  9. Ben dün Akdenizle-Ege arasında bir yerlerde denize girdim:))))

    YanıtlaSil
  10. Bu kedigiller salaklarını çok seviyorum. Manyak psikolojileri var. Beyincikleri çok farklı işliyor. Hepsini mıncırasım, yoğuruken nefessiz bırakasım geliyor :D Çok sevimlilerrrrrr napim ama :) Benim suçum yok.

    YanıtlaSil
  11. ne garip şuan bu fotoğraf karşısında ben de şaşkınım:)

    YanıtlaSil
  12. tarçınım; çok sevindim, bişey kalmamış gelmene hadi bakalım ;)

    Defne Soysal; bir kartopu yapıp sana doğru atasım var kihh kihhh :)

    Sound of the Rain; amanin Misomdan uzak dur acı ona lütfeeen :)

    zeynep; şaşkınım derken? yoksa sende mi tatilde denize girdin bakiyim :)

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar şanslısınız... :( Biz de burada maşallah yazı yaşıyoruz adeta bugün 26'yı gördük desem? Çok kötü çokkk.. :(
    E.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...