22 Kasım 2010

Yeni Arkadaşlarım ;)


Perşembe günü yabancı arkadaşlarımla buluşup IWC'nin genel toplantısına katıldık. Çay/kahve ve atıştırmalıklar eşliğinde ayak üstü sohbetin ardından biz hanımların beğenisine sunulan standları dolaştık...

Yüzükler...

Süsler...

Şapkalar...

Kolyeler...

Bileklikler...

Ve giysiler vardı...

Bak sen şu kadere, karşıma yine bir kaplumbağa çıkarttı! Ama fiyatının 6.000 ruble (300TL) olduğunu görünce hiç fesatlık yapmadım bu sefer, alana mani olmiyim dedim çekildim aradan :) 

Bir başka bölümde ise minyatür sanatı vardı. Açıkçası takılardan daha çok ilgimi bunlar çekti, mikroskobun ardından hepsini hayranlıkla inceledim...


Favorim bu minik deve oldu, devenin üstündeki iğneye mikroskoptan bakınca; 

İğnenin deliğinde 0.08 - 0.1 mm ebatları arasında 7 tane devenin olduğunu gördüm, inanılmazdı!

Soldaki arkadaşım Avustralyalı Kerry, sağdaki ise İsviçreli Elvira... İkisi de inanılmaz hoşsohbet kızlar!

Bu kadar IWC toplantısı yeter dedik, çıkıp kendimizi bir cafeye attık ve Moskova ile ilgili izlenimlerimizi paylaştık...

Kahveden sonra hemen metroya atlayıp Arbat'a geçtim... MTKO'nın Bosfor'da düzenlediği bayram yemeğini kaçırmak istemedim ;) Herkes ordaydı, ben de masadan bir yer kaptım kendime ve tavşan kanı bir çay ile içimi ısıttım hemen... İnce belli bardakta çayın tadı da bir başka oluyor doğrusu!

Yedik, içtik, sohbet ettik ve gelecek haftaki Romanov gezimizde buluşmak üzere ayrıldık...

Cuma günü ise ayrı heyecanlıydım! Blogunu büyük bir keyifle okuduğum Ayşe ile buluşmak üzere soluğu Dmitrovka Caddesi'nde aldım...

Ve Ayşe'nin arkadaşları ile bir araya gelip tatlı bir sohbete daldık...
Bu keyifli öğle yemeğine beni de dahil eden sevgili Ayşe'ye kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum!

Eveeettt, kimimiz için hafta sonu kimimiz için 10 günlük tatil sona erdi, ama pazartesi depresyonuna girmek yok! Haydi gelin hep beraber dileyelim bu haftamız macaron tadında rengarenk geçsin ;)

20 yorum:

  1. these pictures are so gorgeous! LOVE the jewelry <3

    xoxo

    YanıtlaSil
  2. Noni, pazartesi sendromunu şu anda dibine kadar yaşıyorum maalesef, n'apcam ben ya!

    YanıtlaSil
  3. sen bööle yapıosun ya..
    rusyayaa gelesim geliyor
    ayrıça şu macaronlardan hiç yemedim ben çok canım çekiyor yauuuv (:

    YanıtlaSil
  4. Nonicim, bu buluşmaya katılma nezaketini gösterip sohbetimize samimiyetinle renk kattığın ve yeni bir arkadaş edinmenin keyfini yaşattığın için ben de sana kocaman teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. yüzükler ve o tavşanlara takıldım şahane güzeller :) son fotoğraf depresyondan anında cıkarmak ıcın :)

    YanıtlaSil
  6. Chelsea Lane; thank you for the lovely comment ;)

    Ecehan; düşün canım 10 gün tatile çıkamayanlar oldu, bak onların (yani bizlerin) durumunu düşün kendini daha iyi hissedeceksin ;)

    Elçinimmm; sana da iyi haftalar canım!

    keLebekim; macaronlara bayılıyorum ben, Divan ve Beyaz Fırın'ınkiler çok güzeldi, ordakileri dene derim mutlaka ;)

    Ayşeciğim; benim için bir zevkti :)

    Ceydacığım, hayııır depresyona girmek yok aslaaa!!!

    YanıtlaSil
  7. yüzükler giysiler ama en çokta şapkalar offf!!

    çekimlerde pek güzel ;)

    bende çayımı illa ince belli bardakta içmeliyim yoksa cidden tad alamıyorum ;/

    YanıtlaSil
  8. Nonicim ne güzel şeyler yapmışsın :) IWC'nin bu minik kermesleri güzel olur ama minyatürlere bittim...

    YanıtlaSil
  9. canıkosu gelince ilk işim şu makaoranlar olacak bilesin

    YanıtlaSil
  10. hafta renkli geçedursun ben macaronları alayım :)

    YanıtlaSil
  11. Syhn; bende senin gibiyim, favorim de ajda tipi cam bardaklar ;) keşke buraya gelirken getirseymişim :(

    çayımı özellikle ajdada içtiğim zaman ayrı bir keyif alıyorum ;)

    tarçınım; evet çok enteresandı minyatürler, çıplak gözle asla gözükmüyorlardı!

    Annişim; sen gel yeter ki ennn güzel macaronları yeriz beraber :)

    celebi74; hay hay :) ay şimdi yine canım çekti, açgözlü ben :P

    YanıtlaSil
  12. Keşke sabahtan okusaymışım şu yazıyı...:) bol bol pozitif enerji aldım gece gece...:)

    YanıtlaSil
  13. Kardesimi ozledim ben!!!!!!

    YanıtlaSil
  14. Canim calismalar harika otesi bir sey.Bulusma eglenceli arkadaslar uluslararasi:)sen yine sen sakrak..
    Ince belli bardak, caydanlik ben burda arap marketten aldim ya da Turk marketlerde de var.Sizin orda yok mu arap-Turk:)
    Canim bende bir mimin var istersen cevaplamak beklerim:) ;)

    YanıtlaSil
  15. Kiraz Çekirdeği; bu sabah tekrar bakarsın yine enerji yüklersin olmaaa mı ;)

    Canım Ablammm; ben de seni bitanesi fırk fırk :(

    Nihalcim; burda bir tane türk bakkalı varmış salça, kahvaltılık falan bulunuyormuş, oraya gidip bir bakıcam çay bardağı var mı diye... buranın semaverleri meşhur ama onlar da kocaman çok yer kaplıyor, en iyisi bizim çaydanlıklar, annem gelirken getirecek ;)

    YanıtlaSil
  16. yüzükler.giysiler,şapkalar hepsi harika.fotoğraflarda çok güzell,blogunda sende çok güzelsin:)izleyicin olarak keyf alacama eminim nonni:)

    YanıtlaSil
  17. Moda Gezgini; güzel yorumun için çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  18. Her iki photoda da her zaman olduğu gibi harika çıkmışsın canım benim.
    Geçen hafta olanı unutmadan yazayım, mailda unutmuştum çünkü..
    Naz la tv zap halindeyiz, ben ona göre o da bana göre birşeyler bulmaya çalışıyoruz. Bir anda bir filme denk geldik ve kocaman Salma Hayek önümüzde!!! :) Ve Naz,
    "Aaaa anne silahşör Sibel!!" Vallahi ben bir şey demedim, hani hep benzetirim ya seni ona.. :)))

    YanıtlaSil
  19. Evom; inanmıyorum Nazım öyle mi dedi :) ay ben onu yerim yerrrr, bir daha gelişimde onu da istiyorum aramızda olsun lütfeeen !!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...