01 Aralık 2010

2010'un Son Çekilişi !!!


Eveeetttt, 2010'un son ayına girdik, 2011 için geri sayım başladı :) Bu sene benim için rüzgar gibi geçti desem abartı olmaz sanırım! 2010'da gözümü İstanbul'da açtım Moskova'da kapatıyorum. Neyse şimdi rüzgarı yeli bırakıyım da esas konumuza geliyim. Sürpriz çekilişimi ilk geçen sene Kasım ayında yapmışım, o günden bu yana devam ediyorum, ve imkanım + zamanım elverdiği sürece de devam etmek istiyorum. Çünkü beni okuyan bu kadar fazla okuyucum varken her ay sadece 1 kişi bile olsa bir şekilde ulaşmak ve teşekkürümü sunmak istiyorum. 2011 yılı için de yine cam yüzükler, hamurlar ve değişik hediyelerim olacak, hatta bir kısmına şimdiden başladım bile! Bu ayın paketi ise çoktan hazırlandı, paketlendi, kargolanmayı bekliyor... Kargo konusunda desteği için canım anneme de kocaman öpücüklerimi gönderiyorum ;)

Bu sefer çiçekli böcekli bir cam yüzük yerine biraz değişiklik olsun istedim ;) Bu kızgın surata ne zaman baksam aklıma canım İstanbulumun köprü trafiği geliyor hii hii :)   
Bu arada bu cam yüzükleri nasıl hazırladığımı merak edenler için detaylı bir post hazırlıyorum, çok yakında yayınlayacağım ;)

Noni's Store günlerinden kalma taç ve saç bantı...

Ve fimodan yaptığım çilek, muz ve kivili dondurma küpe...

Bu ayın paketi sürpriz hamursuz oldu ama idare edersiniz di mi ;) Gelelim sorumuza:
"Bu yıl başardığınız (veya kaçırdığınız) şey neydi?"
Mesela benim bu yıl başardığım şey prensimle evlenmekti, 2011 yılında da anneliği başarmayı diliyorum inşallaaahhh!!!
Tek yapmanız gereken cevabınızı isim/rumuz veya blog adınızı belirterek yorum kısmına yazmanız, o kadar...
Katılan herkese şimdiden teşekkürler !!!

76 yorum:

  1. Ayy nonicim cok tatlısın insallah 2011 de anne olursun ve junior noni yi de okumaya devam ederiz. bu cekilişe 2010 u birlikte tamamlamak adına katılıyorum ve basardıgım birsey yok :( insallah 2011 de mezun olurum :) sevgiler..

    ikkuş

    YanıtlaSil
  2. bu sene başardığım en güzel iş www.alfakadin.com isimli sitemi açmaktı.. =)

    YanıtlaSil
  3. Herşey gönlünce olsun Noniciğim. Ben bu sene bir Nikon fotoğraf makinesi sahibi olmayı başardım. daha önce bütçem yetmiyordu :) Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  4. Başardığım; şu an sahip olduğum işin sınavına girip kazanmak; ama bunu kazanırken canım ailemden uzaklaştım :(

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle sabırlı olmayı başardım :)

    YanıtlaSil
  6. Nonicim, iş,evlilik,çocuk tan sonra hayat biraz rutine bağlanıyor :) ben rutinleri oynuyorum. ama bir tempo var ki bunu koruyabilmekte bir başarı sanırım.
    tüm dileklerinin gerçekleşmesi ümidiyle :)

    YanıtlaSil
  7. İş hayatında büyük bir başarı kaydettiğimi düşünüyorum, bu benim fikrim ve umarım öyledir.

    YanıtlaSil
  8. Bu ayın paketi sürpriz hamursuz Günaydın Sibel, umarım herşey gönlünce olur yeni yılda da, içime oğlun olacak diye doğuyor bakalım, soruya cevap ise, hastalıklı bir duygudan kurtuldum şu an diye düşünüyorum bakalım....ve onun yüzünden hayatı kaçırdım bu da çok acı bir durumdu bir daha hayatımın hiçbir evresinde bu kadar salak olmak istemiyorum Sevgiler. Zerrin

    YanıtlaSil
  9. aynen benim de bu yıl başardığım evlenmek oldu:)
    cansu

    YanıtlaSil
  10. Bu yıl KPSS'ye girmeyi kaçırdım maalesef :(

    YanıtlaSil
  11. bu sene başardığım şey Kpss için sıkı hazırlanmak oldu..

    YanıtlaSil
  12. Nonicim, yine harikasın, ellerine sağlık. bu yıl sanırım sonunda güzel bir işe girmeyi başardım :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. bu yıll çook istediğim italyaya gitmeyi başardımm.. süper zaman geçirdim ve mutlu mutlu döndümm..
    2011 içinde para biriktirmeyi başarmak istiyorumm:) inş. 1 sene sonra yine böyle bir postun altına başardım yorumu yazabilirim .:D

    YanıtlaSil
  14. yılların hayali olan italyanca öğrenmeyi başardım =)

    YanıtlaSil
  15. nonicim benim için bu yıl başardığım en güzel şey blogumu kurmaktı:))
    bu arada 2011 de miniğine umarım kavuşursun;)

    YanıtlaSil
  16. Bu sene 4 kilo almayı başardım..:((((((Gelecek sene vermeyi düşünüyorum Nonicimm...)))))

    YanıtlaSil
  17. umarım 2011 de sen anne olursun, 2012 de ben:)
    bu yıl başardığım en önemli şey ki 2010 aslında bana hiç iyi gelmedi bu başardığım şey dışında, uzatmadan bu yıl ki başarım evliliğin en öenmli ve sancılı senesi dedikleri 1. seneyi başarıyla tamamlamak oldu.
    21 kasımda 1. senemiz doldu ve annesinin evinde hiç bir iş yapmamış biri olarak, yemek işini, ev işlerini ( tabi kadın yardımı ile) başarıyla halleder oldum.
    hem iş hem ev paralandım durdum ama olsun kocimle daha nice yıllara, senelere:)
    2011, 2010 u aratmasın, sanki 01/01/2011 olunca büyün problemler geride kalacakmış gibi:)

    YanıtlaSil
  18. 3 gun evvel babami kaybettim. Bu yil kacirdigim sey aradaki mesafelerden dolayi son gorevime yetisememek. Serpil

    YanıtlaSil
  19. bu sene hayatımı geçen senelere göre daha mutlu yapmayı başardım .

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Noni,
    Önce o kocaman yüreğin için ben teşekkür etmek istiyorum sana.
    Sonra, sana kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  21. Bu yıl mezun olmayı kaçırdım.. Ve herkesin inanmakta zorlandığı sabırlı olmayı başardım...
    2011 de bizde bebek istiyoruz... Hayırlısı. Allah gönlünüzde ne var ise 2011 de onu size versin. Sevgiler ....

    YanıtlaSil
  22. canım kızım annelerde katılıyormu bu çekilişe?bende ne başardım bu yıllll bir düşüneyim ahanda buldum 60 kusur senedir kimseyi kırmama adına sustum ama bul yıl ne yaptım kendimi daha çok sevip hayır demeyi başardım herhalde

    YanıtlaSil
  23. :) çok güzeller..

    Yeni yıl oralarda ayrı bir güzel olur :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Merhabalarr uzun zamandır yapamadığım tatile gitmekti....harika bir tatil geçiröeyi başardım.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. ben bu yıl malesef çok ama çoookkkk istediğim bir iş fırsatını kaçırdığım için hala çok üzgünüm ama o işi alabilmek için çalışıyorum umudumu kaybetmedim:))noni'cim senin ve eşinin yeni yılını kutlar bütün dileklerinizin gerçek olmasını yürekten dilerim şimdiden iyi seneler:)

    YanıtlaSil
  26. 2010 da 7 senedir çalıştığım işten ayrılmayı başardım :D 2011 de inşallah gönlüme göre bir işe girmeyi başarabilirim..

    YanıtlaSil
  27. Noniiiii :)))
    Özledim seni ne zamandır gelemiyordum bloguna Demir Ares ile uğpraşmak,çalışmak ve İstanbul trafiğinden...ahhh ah diyorsun di mi?Hey gidi günler...Moscow güzeli seni.Şimdi lafı kısa kesip, söylüyorum.

    Başardığım şey: Mükemmel bir erkek doğurdum :) Demir Ares...kendisine şuradan ulaşabilirsin http://www.facebook.com/photo.php?pid=6186303&l=2a16d5d327&id=674546160
    :))) daha minnoşu senin başına.

    Başaramadığım: ise evlilik oldu..boşandım.Ama mutluyuz!!!

    Öptüm

    YanıtlaSil
  28. 2010 da ki en büyük başarım sanırım yeni evime geçebilmem oldu..::))Nonicim inşallah 2011 bütün isteklerini sana getirsin....

    YanıtlaSil
  29. 2010 da başardığım şey; okulumdan mezun olup bir işe girmem oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  30. Hayatımda bu sene başardığım şey, işime, evime, sorumluluklarıma rağmen bir üst sınıfa geçebilmek :) Ayrıca; işimde de geldiğim konum bir başarı sayılır :)

    YanıtlaSil
  31. Nonicim benimde moğol misafirim vardıMoğolistana moskova üzerinden gidiyormuş Moskovayı anlattı çok güzelmiş evet dedim senin blogdan takip ettiğim görüntüleri anlattım Moskovadan görüntüleri bekliyorum oraları bende çok merak ediyorum sevgiler 2011 yılında anne olman dileğiyle sevgiyle kal canım

    YanıtlaSil
  32. En kısa zamanda minik Noni haberini alırız umarım. :)

    Benim en büyük başarım, sevgilimi en sonunda ikna edip köpek sahiplenmek sanırım :) Geçen sene de kediye ikna etmiştim. Daha önce evde patili bir canla yaşamamış birini ikna etmek ne kadar zordur tahmin edersiniz :)

    Seneye de şebek için şansımı deneyeyim diyorum :)

    Size ve Miso'ya sevgiler :)

    YanıtlaSil
  33. nonicim,
    açgözlüyüm ben.. bu çekilişe de katılmak istiyorum. hepsini istiyorum, hepsiniiii:)
    2011 de belki de 9.10.11'de anne olursun?:)

    benim bu yılbaşardığım tek şey: bacağımı kırıp, evde yatmak oldu:)
    sevgiler, yeni yılda da her şey gönlünce olsun
    miso'ya selamlar:)

    YanıtlaSil
  34. merhaba,çok seker hediyeler ellerine sağlık bakalım sanşlı kim olcek....
    bu yıl iş kariyer anlamında başarım oldu,sende kopya almış gibi olmayayım ama bende prensimle yeni yuvamızı kurduk...
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  35. Bu yıl yapabildiğim en güzel şey uzun yıllardan sonra "sağlıklı kalabilmeyi" başardım çok mutluyum çoookk..
    yeni yıl hepimize önce sağıkla gelsin..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. 4 yıldır kimseyle duygusal bişeyler yaşamadığımı düşünürsek bu yılın değil sadece, son 4 yılın en büyük başarısı "sevdiğim" olsa gerek :) imkansızlığımıza imkanlar bulmaya da çalışıyoruz bu arada :)

    inşallah 2011 hedefine kavuşursunnnnn hatta ablamdan da bu başarıyı bekliyorum 2011de :))

    cam yüzüklerinin hayranıyım. rusyaya gitmeden pasajdan almayı çok istemiştim ama ne zaman baksam bitmiş oluyordu :( ki 2 ay önce ki çekilişte benimmm de oldu :) parmağımdan çıkarmıyorum desem yeridir :) "bi gün bir çok kadının parmağın da cam yüzüğünü göreceksin ;)"

    cevaplar verdim ama bu ay katılmıyorum. 2011 de katılmaya başlayacağım inş devam eder hep :) yılbaşı öncesi hiç hediye alamamış birinin olsun. kendime çıkacağından değil de :D olur da çıkar falan önelm notu bu :) ama hediyeler yine şahane. yüzüğe de bayıldım bayıldımmmmm ! :)

    YanıtlaSil
  37. Hayalini kurduğum bloğa kavuşmak oldu.Sürekli takip ettiğim bloglar gibi sonunda hayalim gerçek oldu bloğum: http://ssdesignbutik.blogspot.com/ küçük hayallerim :)
    Seni de sürekli takip ediyordum sonunda resmi olarak izleyin oldum :)
    2011'de birlikte olmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  38. 2011 de dileklerin gerçek olur inşallah.. 2010 bana bir sürü güzellik getirdi aslında. Bu yılda bir sürü şey değişti hayatımda...En önemlisi "anne" oldum ama "iyi anne" olmayı başardım mı bunu bilemiyorum :) Elimden geleni yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  39. Bu yıl kaçırdığım,bir sürü prens. =))))
    Başardığım ise aklıma ve kalbime nakşetmiş bir sürü hayalimi gerçekliğe kavuşturmam.Umarım bu başarılara senden bir hediye kapmakta nasip olur,amin. =)

    YanıtlaSil
  40. canım yaaa...bloğum yok ama uzun zamandır takipcinim senin,,ilk defa şansımı deneyeyim dedim..çok tatlısın inşallah 2010 yılından daha bomba bir 2011 geçirirsin bebişinle beraber hemde..
    bu sene ne başardım diye düşünüyorum deminden beri..sanırım başardığım bişi yok ki aklıma gelmedi..belki 2011 yeni başarılara gebedir kimbilir..
    sevgiler...
    l_koksoy_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. nonicim bu sene hamile kalmayi basardim:)İnsallah 2011 de anneligi deneyecegim:))darisi basina:)

    ozge

    YanıtlaSil
  42. merhaba, 2010 da herkesi olduğu gibi kabul etmeyi ve kimse için artık kendimi üzmemeyi başardım...aysun

    YanıtlaSil
  43. tırnaklarımı yememeye başlamam en büyük şey bence :D

    YanıtlaSil
  44. Ne güzel soru düşünüyorum da neyi başardım...Herelde memleketimden uzak bir yerde eşimin işi nedeniyle 4 yılımızı doldurmamız gerek bu konuda sabırla zamanımın 1,5 yılını geçirmişim bu süperrrr benim için...Sağlığımız yerinde ve tüm sevdiklerim 2010'da hepsi iyi ve uzakta olsa yanımdalardı bunu biliyorum ne güzel bir yıl geçirmişim....2011'de dileklerinin gercekleşmesini dilerim...Sevgiler

    YanıtlaSil
  45. pek tatlı nonimin uğurlu kurdeelaasıyla ben de prensimi buldum
    artık 2011 e kısmet nasip dedik (: 2012 de olabilir tabi. hayırlısı..
    ayrıça şekercim senin içinde
    en en hayırlısı ne zaman ise o zaman inşallah =)
    şeker ötesi bir anne olacağından eminim!
    bir teyzesi daha hazır burda!

    YanıtlaSil
  46. 2010 da pek başardığım bişi yok sanırım ama 2011 de bende prensime kavuşmayı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  47. anne olmayı başardım!Darısı başına:)Annelikle beraber sabırlı olmayı,2 saat uykuyla yaşamayı da başarmış oldum.

    YanıtlaSil
  48. şeengül1/12/10 16:04

    öncelikle dilerim 2011 de istediklerini elde edersin
    sizi takip etmek çok keyifli
    bu sene başardığım şey ailemle bol bol tatil yapmaktı sanırım
    sevgiler
    şengül

    YanıtlaSil
  49. bu sene bende 2010 gelini olmayı başardım :) ama o telaş içinde yüksek lisans sınavımı kaçırdım :( şimdi 2011 de tekrar başlamak istiyorummm :)

    YanıtlaSil
  50. noniciiim benim bu yıl basardıgım en azından şimdilik , şimdiden hayatımın en önemli parcası olan minik bebegime hamile kalmamdı tabi eşimin katkısını da görmezden gelemicem :) umarım seneye bu zaman bu soruyu sende ya elinde yeni doğmus bebeginle yazarsın. seni cok opuyorum.

    YanıtlaSil
  51. Canım, inşallah seneye bebişini kucağına almış olursun ^.^

    Ben bu sene blogger dünyasına katıldım, yani bloguma kavuştum ;) Kaçırdığım şey ise iş! Hala işsizim. Ben de bu sene sağlık, huzur ve mutluluğun yanı sıra bir de iş diliyorum ^.^ Ve Allah herkesin gönlüne göre versin diyerek yorumumu bitiriyorum.

    Herkese bol şans!

    Sevgiler,
    Nyuu

    YanıtlaSil
  52. 2010 da başardığım şey ilk defa öğretmenlik yapmam oldu bnm için yeri çok özel ve güzel:)asudecetinkaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Bu sene aile, arkadas ve ulke ozlemiyle basacikabilmeyi ve ailemi hergun aramak yerine hafta da uc kere arayabilmeyi basardim:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  54. merhaba noni:)çok uzun zaman oldu yorum yazmayalı..
    bu sene sağlıklı beslenmeye başladım biraz hastalık yüzünden olsa da olsun.bu sayede kilo da vermeye başladım.bu benim için gerçekten bir başarı..

    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  55. ninoninoninooo, ben bu sene yine zayıflayamamayı başardım, üstüne kilo da aldım hatta :((. ama sayende fimo hamuruna başladım, çok basit şeyler yapıyorum gerçi.
    beni fimoyla tanıştırdığın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  56. Bu sene kariyer anlamında gelmek istediğim noktaya geldim ve hayatımın erkeğiyle tanıştım bu yüzden arada kaçan şeyler de umrumda olmadı nonicim sevgiler...

    YanıtlaSil
  57. 2010 yılında myomlarımdan kurtuldum 2011 yılında sağlıklı ve daha mutlu birirsi olucam inşallah
    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
  58. Bu yıl büyümeyi başardım :)

    http://sevgisevdalisi.blogspot.com/

    el-aciz09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. Sevgili Noni
    Bu sene uzun zamandır düşündüğüm bloğumu açmayı başardım ve birde aslanlar gibi bir sevgili bulmayı umarım en kısa zamanda da eş olacak ; )

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  60. İKİbinonda, İKİnci üniversiteye başladım, İKİnci yabancı dili öğrenmeyi başardım :)

    YanıtlaSil
  61. basardıgım sey sevdiğim adamla evlnip onun yasadıgı sehre yeni işimi ayarlamış olarak gıtmekti nonicim.
    bu arada bayılıyorum ben size ailecek. n,lüye mevdosa ve sana

    YanıtlaSil
  62. Selammm
    2010'da en güvendiğim tarafından kırılıp yıkıldıktan sonra bile silkelenip, ayağa kalkmayı başardım.
    Küllerimden doğdum desem yeridir..

    YanıtlaSil
  63. Çok zahmetli bir işmiş gibi gözüken, blog yazmaya başlamayı başardım ; Kaçırdığım şey, içimi kemiren; şimdiye kadar yazılan günlükleri okuyamamak ( çok vakit lazım , tanıştığım arkadaşların blog arşivlerini okumak için )

    YanıtlaSil
  64. canım bu yıl gerçekten istediğm işe başladım. yaptığım işi severk yapıorum .işi başardımç seneye de aşkı başarırsan tam olacak :)

    YanıtlaSil
  65. Kendime daha çok zaman ayırmayı öğrenerek , kendimi mutlu etmeyi başardım :)

    YanıtlaSil
  66. uzmanlık teziyle cebelleşen bana bir talih kuşu konuversin :)))

    zeynep

    YanıtlaSil
  67. Bu yıl başardığım tek şey okulumu bitirmek oldu:)kaçırdıklarım ise saymakla bitmez

    YanıtlaSil
  68. Bu yıl kötü başlamıştı özel hayatım da problemler vardı,yaşadığım problemlerden dolayı çok uzun süredir depresyondaydım. sanırım depresyondan çıkıp hayattan yeniden zevk almaya başladım.

    Duru

    YanıtlaSil
  69. 2010 benim kendimi fark ettiğim, farkındalığımın zirve yaptığı bir yıl oldu... Aslında kendimi kazandığım bir yıl oldu...2011 de bunun meyvelerini yiyeceğim inşallah:))) öznur

    YanıtlaSil
  70. Hersey gonlunce olsun insallah Nonicim:)
    Bu yil basardigim sey is yerimde yapilan haksizliklara tepkisiz kalmayarak insanlari yola getirmek oldu:) GOZDE K.

    YanıtlaSil
  71. sağlam kalmayı başardım.Onca zorluktan sonra ayaktayım hala :)

    YanıtlaSil
  72. ben 2010 da başaramadım ama 2011 de anne olmak istiyorum hemde çookkk 5 yıllık evliyim artık zamanıdır hatta geç bile kalmış olabilirim ama kısmetten ötesi olmuyor ne kadar zorlarsan zorla malesef neyse canım senin ve eşinin yeni yılını şimdiden kutlarım herşey gönlünce olsun iyi seneler şimdiden:)))

    YanıtlaSil
  73. bu yıl benim başrdığım şey sevdiğim farklı şehirlerde olsakta süekli varlığıyla her an yanımd oldugunu hissettıren dünyamla güzel bir gelecege adım atmak oldu benım için snırım kacırdıgım hıc bsıyede yok :)

    YanıtlaSil
  74. 1 yıl ailemden uzak kalmayı ve turkıyeden uzakta yasamayı basardım.. Pınar

    YanıtlaSil
  75. Yoğun bir iş, yoğun bir ikinci iş, ev hanımlığı, aynı anda farklı bloglar yazma ve tek başıma 88 yaşındaki anneanneme bakmayı ve çökmeden bu seneyi geçirmeyi başardım ya, benim için en büyük başarı bu.

    YanıtlaSil
  76. Bu sene ben yaşadığım acıya alışmak zorunda olduğumu farkettim ve bunu başardım..Başarmak zorundaydım.. Hayatta her şey insanlar için..

    Melike

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...