07 Aralık 2010

Cirque du Soleil - Corteo

Cirque du Soleil'in Corteo isimli gösterisini izlemek için nerdeyse bir aydır heyecanla 4 Aralık gününü bekliyordum! Ve büyük gün geldi çattı ;)

Gösterinin olduğu büyük çadıra ulaşmak için Vorobyovy Gory metro durağında indik... 

Sanırım ilk defa kullandığım bir metro yeraltında değil üstünde durdu...

Durağın kocaman camları vardı ve dışardaki manzara adeta bir kartpostalı andırıyordu...

O gün sıcaklık -2 derece olunca olleyyy bugün hava çok güzel naraları attım! Ehhh -22'leri gördükten sonra soğuk kavramımın değişmesi gayet normal di mi ;) İstanbul bundan sonra kesin Hawaii gibi gelecek bana :P

Çadıra girince bendeki heyecan doruğa tırmandı!

Prensim içecek sırasındayken ben de yavruşka denetimindeydim, o kopçayı tutup sapan gibi çekmemek için kendimi zor tuttum kihh kihh :P

Saatler 16.00'ya yaklaşırken koltuklarımıza kurulduk... Bu noktadan sonra ne yazık ki fotoğraf çekimine izin vermediler. Tüm dansçı ve akrobatlar gösteri öncesi seyircilerin arasından büyük bir şamatayla geçti, bir tanesi de bana yapma gül verdi ve Salma Hayek diye bağırdı, komik bir andı doğrusu :)

İtalyanca'da kortej anlamına gelen Corteo, bir palyaçonun kendi cenazesini bir karnaval havasında hayal etmesini ele alıyor... Ara ile birlikte toplam 2 buçuk saat süren gösteriyi büyük bir keyifle izledim, dev avizelerdeki dans, helyum balonla üstümüzden uçan sevimli cüce, merdiven gösterisi, halkalarla dans vs... hepsi muhteşemdi! Cirque du Soleil, en eski gösterilerinden biri olan Saltimbanco ile 19 Şubat - 4 Mart 2011 tarihleri arasında Abdi İpekçi Arena'da sahne alacakmış, İstanbul'daki tüm meraklılarına duyurulur ;)

12 yorum:

  1. Hic durmuyorsunuz masallah bir orda noni bir burda:)Cenazenin karnaval havasina burunmus sekli cok farkli geldi.
    Yaa seni okurken bazen oyle guluyorum ki biri olsa neye guluo bu deli mi der:))yavruska denetimlerin tum hizi ile devam edicek sanirim hihii

    YanıtlaSil
  2. nihalcim; ama haksız mıyım! o bluzü giyeceksen içine sütyen giyme, ha cicişlerine güvenmiyorsan o zaman öyle bluzlerle işin ne tövbe tövbeeee! bak nasıl konuşturuyorlar beni görüyor musun :) bu arada palyaço sirkteki tüm arkadaşlarını hayal ediyor, herkes bir gösteri yapıyor cenaze daha çok bir cümbüş havasında geçiyor vs...

    YanıtlaSil
  3. pek seksi duruyor yavrushka, bence onun icin giymistir:P rus hatunlarin bir cogu cok sever ve ozen gosterir ic camasirlarina, bence giysinlerde gozler bayram etsin.. :D

    YanıtlaSil
  4. londra'da cirque du soleil varekai izlemiştim, muhteşemdi, o helyumlu ışıklı balonları beni benden alıyor :) bu arada sutyen konusunda seni destekliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Nonii :) sabah çayımı içerken kahkahayı bastım, neyse ki yalnızmışım :)
    doğru bak, Salma Hayek e benziyorsun :)--hergün dolu dolu blogun çok teşekkürler --

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir gösteriymiş senin adına çok mutluyum dolu dolu geçiyor günlerin

    YanıtlaSil
  7. Merailim; kimisi çok şık giyiniyor gerçekten gözümü alamıyorum ama kimisi de öyle giyiniyor ki yine gözümü alamıyorum hahahha :)

    gaye'cim; varekai en iyi gösterilerinden biriymiş çok şanslısın ;)

    2. Gaye'cim; ohhh çayın şöyle tavşan kanı mıydı? canım çekti haaa :)

    Canım annemmmm; seni çok seviyom!

    YanıtlaSil
  8. çok güzel...
    palyaçolar, sirk her zaman hoşuma gitmiştir. Öyküsü çok güzel.
    Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. :)))) hihiii haklisin guvenmiosan ne giyiyorsun dimi:) Sutyen cidden cok kotu durmus , ordan uykuya gecmeye gidicekmis havasi var hihi

    YanıtlaSil
  10. Ayyy bir de annenin yorumunu gordum simdi icim bole ciz etti.Biz guldugumuz seylerden bahsediyoruz o seni ozluyor seni dusunuyor ve direkt senin mutlu olman kismi ile ilgileniyor, neyse bak aglicam:((

    YanıtlaSil
  11. nihalcim, analar işte böyle tek istedikleri çocuklarının mutluluğu huzuru oluyor, canım annemmm seni çok seviyorum!!! bak bende ağlıycam şimdi :(

    YanıtlaSil
  12. Nonicim, bunu senin sayende ogrenmistim, simdi Istanbul'a geliyormus. Aman aman kacirmamak lazim.

    gul

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...