14 Aralık 2010

Yamm Yamm Yamm :P

Metro'ya binilir...

Novokuznetskaya durağında inilir...

Metro çıkışında sola dönülür, küçük büfelerin olduğu sokaktan düz devam edilir...
18 numara bulunduktan sonra sola dönülür...

Karşımıza Arkadya Alışveriş Merkezi çıkar, hemen içeri dalınır... Yemek katına çıkılır...

 Tüm bunlar niye mi yapılır? Özlediğimiz lezzetleri tatmak için tabii ki :)
Seçkin Baklava'da Türk malı peynir, zeytin, reçel ve diğer kahvaltılıklar, çaylar, Türk kahvesi, baklava ve börekler bulunuyor. İsteyen orada ayak üstü böreğini yiyip demli çayını içiyor veya paket yaptırıp evinde keyfini çıkarıyor. Böreğini bilemiycem ama baklavası şahaneydi! Giderseniz benim yerime de bir tane lüpletin, kalorinin tüm suçunu ben üstleniyorum kihh kihhh ;)

9 yorum:

  1. afiyet olsun :)
    ama sanırım birileri kendine suç ortağı arıyor vicdanını hafifletmek için :))

    YanıtlaSil
  2. Gecenin bu saatinde canım sütlü nuriye istedi :(

    Yarın kulakların çınlarsa sebebini arama :))

    Bol şerbetli sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa ne guzel hemde bir cok seyi bulabiliyorsunuz hemde ulasimi kolay.Bizim Turk urunleri icin baska eyaletlere gitmemiz gerekiyor bizde gittigimizde biraz stokladik:)
    Tesekkur ederim canim rehberlik sozun icin ;) Sende buraya gelirsen ben sana bu kasabayi gezdiririm hicbirsey olmasada :)

    YanıtlaSil
  4. Ahhh benim evimle arasinda iki durak vardi, cok severim o semti, orada bir fotografcim var, digerlerine gore fotograf malzemelerini daha uyguna satiyor..
    Bir kac tavsiyede bende, metrodan ciktiginda karsiya gec solunda kalan sokaktan girdiginde eski guzel bir kilise goreceksin, ve metronun karsi yolunda el yapimi urunler satan muhtesem bir magaza var mutlaka gir bak bayilir, yavrushkalarin harika handmade urunlerini satar, yine metrodan ciktiginda saga donup dumduz yuru ve bir bakacaksin ki ileride uzaktan sana kremlin, kizilmeydan gulumsuyor, oraya dogru yuru yada sol yapip devam et gezintine, yol boyunca guzellikler hep seni karsilayacaktir..

    Offf senin blogu okumam lazim, icimdeki butun ozlem cosup duruyor, acayip ozluyorum o sokaklarini, herseyini..:'(

    YanıtlaSil
  5. İlk yorum benden NONİ:))
    Afiyet olsun !!!!

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun nonim yarasın :)

    YanıtlaSil
  7. Afiyet olsun Noniciğim :) Bu arada Misoyu özledik biz, ne yapıyor tatlış, biraz fotoğraf koyman mümkün mü?

    YanıtlaSil
  8. oooo nonim afiyet olsun herşey var moscowada ben de gelirken getireyim diyordum

    YanıtlaSil
  9. cicibebe; sanırım haklısın hii hii :)

    Nurseeennnn; ahhh sütlü nuriye deme bana!!! beşiktaş'ta bir yer var küçücük ama sütlü nuriyeleri bir harika gidersen benim için de ye lütfen ;)

    nihal; çok teşekkürler canım ;)

    merailcim; o dediğin yeri çok merak ettim, el yapımı ürünlerin olduğu mağazayı, gerçekten oranın havası çok güzel, benim de favori yerlerim arasında ;)

    Buketçim; ilk yorum senden olmadı ama ne önemi var önemli olan güzel yorumların ;)

    Elçinim; sağol tatlımmm :)

    azna; tamam canım söz en kısa zamanda fotosunu koyucam bizim karamığın ;)

    Annişim; yok yok gelirken getirmene gerek yok güzel annem!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...