14 Ocak 2011

Bebe


Ya biliyorum ben bunu son zamanlarda çok sık dile getirir oldum ama napıyım burda yazıp biraz rahatlamak istiyorum. Evrene açılım yapmak istiyorum, prensimde tutmuştu belki şimdi yine beni duyar, valla tutarsa jest olsun diye adını Evren koymayı bile düşünüyorum hii hii :) Son dönemlerde bende her sabah bir mide bulantısı, gün ortasında baş dönmeleri olunca ister istemez heyecan yaptım tabii ama nerden biliyim bunun sadece pissskolojik bişey olduğunu! Muhtemelen şuna benzer muhabbetler geçmiş olmalı:

Basri (tanıştırayım kendisi midem oluyor, biraz pislik bişeydir, bugün hangi tatlıyı götürsem, tuzlu ne yesem gibi aklı hep muzurluk peşindedir): "Hamza abi hadi yaaa bak çok eğlencez, ver şuna sinyali hadi be güzel abim! Bak hemen nasıl da havaya girecek kıvır keko hee hee :)"
Hamza (beynim olur kendisi, ağır abidir, fazla laga luga sevmez, kendi çatıkatında sessiz sakin takılır): "Git işine Basri, eğlenme şu gariple, gece yatarken bir tabak kurabiyeyi lüpletmişti onu öğüt sen!"
Basri: "Aman be abi senle de hiç makara yapılmıyor ki! Yine iş başa düştü desene!"

der ve Basri kendi çapında göbek atmaya başlar...

Buldunuz saf kızı geçin dalganızı geçin @x$r€bippppp!!!! Esas konumuza gelecek olursak... Kendimi artık anneliğe hazır hissediyorum diye klişe laflar edecek değilim, bence böyle bir şey yok, ne bir takvim ne de bir saat tamam Nonik hazrol anne olma vaktin geldi demedi bana... Her hatun bunu içgüdüsel olarak ister ve yapar. He bunu tek başına yapamaz tabii bu işlem için bir de prens gerekir ki bunu anatomi dersimizde ayrıca size anlatırım yavriler :P Bu arada yapılan bilimsel araştırmaya göre çiftlerin sadece %20'si ilk denemelerinde hedefi 12'den vuruyormuş, yani öyle ceketi atsam bizim hanım hamile kalıyor lafı biraz palavraya kaçıyor! Ayrıca "ay cinsiyeti hiiiç önemli değil yeter ki sağlıklı olsuuuğn" lafı da bence külliyen yalan! Bire on basarım her anne adayı kesinlikle hayalinde bir bebiş yaratır ama nazar değer korkusu ile bunu sesli şekilde dile getirmek istemez... Ayol ben doğurmasına bir gün kala bebeğine bulduğu alternatif isimleri bile ısrarla söylemeyenleri bilirim! Sanki senden önce ışık hızıyla doğurup bebeme senin bulduğun ismi koyucam pehh! Neyse... Konuyu çok dağıtmadan hayalimdeki bebişi kaleme alıyım ben:

1. Bir oğlumun olmasını istemekteyim. Böylelikle "evdeki herkes, 2 buçuk bey de (Miso'yu yarım porsiyon saydım) bana aşık hıh" diye hava atacağım ;)

2. Prensim gibi maviş gözlü, hokka burunlu ve gamzeli olmasını istemekteyim.

3. Kızıl saçlı olsun ama benim gibi kıvırcık saçlı olsun mu işte onu bilememekteyim! Malum ilkokul çağındaki çocuklar fazla acımasız olabiliyorlar, sonra anasıgil gibi kıvırcık salata, süspansiyon, merinos koyunu gibi alaylara maruz kalmasını istemem. (ahh ahh ne çektiğimi bir ben bilirim bir de Allah fırk fırk!)

4. Dişleri ayrık olsun, yeni konuşmaya başladığında böyle peltek peltek bişeyler söylemeye çalışsın, ben bir yandan ne dediğini anlamaya çalışırken diğer yandan da ne kadar tatlı olduğunu düşünüp sımsıcak duygular kaplasın içimi...

5. İkimizin de bütün iyi huylarını alsın tabii ama hayal gücü kesinlikle anasına çekmesin! Tüm güzel özelliklerinin yanında elbette sağlıklı olsun! Sanırım bu kadar :)


İşte aynen böyle yaramaz kıpır kıpır bişi olsun ;)
Saldım evrene gitti!

43 yorum:

  1. tüm kalbimle diliyorum ki umarım içinden geçen gerçekleşir.
    evrene şu an sinyal gönderiyorum, msj yolluyorum, tweet atıyorum şu an senin için:)
    senin için şimdilerde benim için yılsonuna doğru olsun& gerçekleşsin en özel dilek ve sağlıkla iki tosuncuk doğsun, sana bu sene gelsin bana seneye:)

    YanıtlaSil
  2. Bende yakaladım gitti! (espri yeteneğim sıfır kabul ediyorum) Nonim herşey gönlünce olsun.İnşallah kısa zamanda güzel haberlerini alırız. Ben kız istemiştim tuttu,teni bana benzesin demiştim (galiba tutmadı), eşime benzesin demiştim (emin değilim daha,çok değişiyor ama galiba eşim), gözleri kayınvalideme benzesin demiştim(daha gözler gri??) :)) Bunlar işin esprisi,keyifli ve hoş düşünceler.. Ne gelirse gelsin bağrına basıyorsun.Bir bakarsın double kıvırcık salata çıkmış saçlar,her teline kurban olurum diyorsun ;)

    YanıtlaSil
  3. Nonicim,

    Allah gönlüne göre versin.

    YanıtlaSil
  4. Allah gönlüne göre versin Nonişş,)

    YanıtlaSil
  5. Amin
    İnş en kısa zamanda dileğine kavuşursun noni.
    2 yıl öncesine kadar facebookta düğün resimleri görmekten gına gelmişti hergün biri evleniyordu şimdi de hergün biri doğuruyor bebişlerinin fotolarını koyuyorlar ben daha evli bile değilim nasıl bir toplum baskısıdır bu böyle:)(bu arada yakın arkadaşlarım bir yıla yakın çocuk sahibi olamadılar bir yıl sonra çok şeker bi kızları oldu yani kendini sıkıntıya sokmaya ve şartlandırmaya hiç gerek yok bir gün elbet olacak.

    YanıtlaSil
  6. Dilerim hepsi gerçek olur. Kız ya da erkek farketmez önce sağlıklı olsun tabii ama 1. maddeye katılıyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. umarım olur hem de en kısa sürede ! :) ya ablam için isterken senin için de istedim, isteklerimi bi yanlış anlama mı oldu acaba ne :/ ablam tutturmuşken seninkinin de tutması uzak değil bence ! :) ki kendi çapımda ki izlenimlerime bakarak %90 ilk çocuk babaya benziyor :)galiba ilk dönemler pek bi aşık hayran bakılan zamanlar oluyor beylere ondan galiba :)ve baba adayımızın babasının ilk çocuğunun cinsiyeti ne ise kendisinin de yine %90 öyle oluyor.. kromznlar işte.. :)

    hadi bakalım evren göster gücünü bekliyoruz :) !

    YanıtlaSil
  8. ayy Nonii gülmekten bayılarak okudum bu yazıyı :)) Allah gönlüne göre versin inşallah. hadi bakalım elele tutuştuk, hepimiz evrene çok güçlü sinyaller gönderiyoruz dünya tatlısı için :) gel gel gel bebişcik gel gel gel...

    YanıtlaSil
  9. Noni, bu evrene dilek gönderme olayı çok işe yarıyor bence. Benim de gerçekten böyle istediğimi ayrıntılı olarak tarif edip dilediğim ve gerçekleşmiş ilginç deneyimlerim var, ama tesadüf diyordum hep. Yakın zamanda da bir yerde okudum,böyle senin bebek tarif ettiğin gibi gözümüzün önünde canlandıracak şekilde ayrıntılı isteyip, içten dilemenin işe yaradığı yazıyordu. Şimdi sen evrene bebek dileği gönderince aklıma geldi:)Ama o görüşe göre bu isteği evrene gönderip sonra aklımızdan çıkartmamız, yani dilekle aramızdaki bağı koparmamız gerekiyormuş. Ben buna da inanıyorum. Sürekli düşününce bir negatif enerji durumu oluyor sanki..
    Bebiş meselesini daha düşünme bakalım ne oluyor:)
    Zübeyde

    YanıtlaSil
  10. Nonim biliyorsun sana ve bebişe karşı olan duygularımı:)

    Heppp dediğim gibi inşallah ennnn kısa zamanda sağlıklı bir kuzucuk versin allah sana

    YanıtlaSil
  11. Sibelcim, eğer bu da tutarsa, blog unun adını değiştirmek lazım :)
    tüm dileklerin gerçekleşir umarım, bol şans ;)

    YanıtlaSil
  12. Allah gonlune gore versin Noni'cigim,
    Ben de insallah kolu bacagi, kafasi gozu tam ve saglam bir bebisin olsun, hayirlisi ile mutlu bir hamilelik sonasi kolayca kucagina al diye duaya ekleme yapiyorum.

    YanıtlaSil
  13. Tüm kalbinle istediğin dilekler gerçek olacak şeker kız kıvırcık siyah saçlı mavi gözlü olması ihtimali yüksek off hayali bile şahane hadi hayırlısı nedense ben senden erkek bekliyorum..Tahmin içinde çekiliş yaparsın dimi..

    YanıtlaSil
  14. blog aleminde aynı yaşlarda olup da doğurmayan bir ikimiz kaldık sanırım, inşalah bu yıl ikimize de evren bir torpil geçer de blog anneleri dünyasına katılabiliriz :)

    YanıtlaSil
  15. Biz de salıyoruz buradan, hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  16. allamm ya bi de sipariş verir gibi isteklerini sıralamış delisin:)) allah sağlıklı sıhhatli gönlünüze göre "ikiz" bebek verir inşallah.biri kıvırcık saçlı diğeri mavi gözlü olsun:)

    YanıtlaSil
  17. nonim çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  18. İnşallah tüm dileklerine kavuşursun Noni.
    Basriyle Hasanın diyaloglarına bayıldım ayrıca :)

    Mevdoşta bahsettiğin kızarmış ekmeğe serptiğiniz kahvaltılık toz nedir? Obur birisi olarak hemen merak ettim.

    YanıtlaSil
  19. Canım ya, ne güzel de istemişsin..

    Ben de öyle bi insan bilirim ki 3(üç) sene deli gibi debelendi daktır daktır gezdi bi cacık olmadı. Tam koyverdi, vazgeçti hamile olduğunu öğrendi. O kadar ümidi kesmişti ki karnı uzun bi süre idrak edemedi olayı.

    Yani diyeceğim o ki; kendini, güzel canını hiç sıkma ve bunu kafaya takıp midem mi bulanıyo, başım mı dönüyo diye kendini dinlemekten vazgeç. Psikolojik olarak da rahat olman gerekiyodur belki.

    gevşe noni gevşe... :))

    YanıtlaSil
  20. umarım evren en kısa zamanda olumlu yanıt verir Noni :)

    YanıtlaSil
  21. Insallah olur Noni'cim, oncekinde evren duydu,bunu da duyacaktir.Hepimiz senin icin istemistik (en azindan ben o gruba dahilim) ^_^

    Hadi evren duy Noni'yi de, bebisli yazilarini da okuyalim, ona neler alacak gorelim:)))

    YanıtlaSil
  22. gönlünden nasıl geçiyorsa o senin olsun :) olur inşallah :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Noni yine çok güldüm yazına.İnşallah Allah en kısa zaman da senin de gönlüne göre verir. ben 3,5 yıllık evliyim ve şu an 2 aylık hamileyim. 7 ay uğraştıktan, bir kaç yanılmadan ve artık bir sorun var dr a gidicem derken hamile olduğumu öğrendik şimdi çok mutluyuz. şunu diyorum çok takmamalı sen isteyince değil zamanı gelince herşey... dilerim en kısa zamanda sende bu mutluluğu tadarsın
    fatma karakaya

    YanıtlaSil
  24. allah gönlüne göre versin canım

    YanıtlaSil
  25. tez zamanda oluversin inşallah.

    YanıtlaSil
  26. Aminn inşallah güzel müjdeli haberlerini bekliyoruz :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. ne tatlı yazmışın.
    evrene sonradan pısman olacagın sınyallerını gonderme :) oyle kıpır kıpır falan....
    pısman olursun, bak...

    YanıtlaSil
  28. en kısa zamanda kucağına al inşallah....sağlıkla sıhhatle....yazılarını okudukça ben de şöyle bir gaza geliyorum,hani daha fazla ertelemesem mi anneliği gibilerinden? sevgiyle kal.....

    YanıtlaSil
  29. Ben de ikiz olsun istiyorum Nonicim,herşey çok güzel olucak,inanıyorum.çok öptüm.Annen

    YanıtlaSil
  30. digdem; hii hiii ben de senin için sene sonlarına doğru tutmasını diliyorum canım ;)

    Vintage Duygular; ayyy gri gözlü ne güzeldir bebişin, Allah analı babalı büyütsün canım! benim maddeler birebir tutmasa da minik bişey olsun ben onu bağrıma basarım ;)

    Pelin; çoook teşekkürler :)

    Elçin; çoook teşekkürler :)

    semoş; ah seni anlayabiliyorum canım ama hiç baskı hissetme sen her şey olacağına varıyor zaten, sana da güzel bir kısmet diliyorum ben hii hii ;)

    PINAR; tabii herşeyden önce sağlıklı doğsun her bebiş!

    Modapark.Net; olacak di mi ;)

    nil; ayyy yerim seni ben, ablada tuttuysa şimdi sıra bende o zaman ;)

    Pinky; oyyy gelsin bebişçik gelsin gelsiiinnnn :)

    Zübeyde; aaaa sahi mi? saldım gitti ben yok yok düşünmüyorum artık hatta unuttum bile konumuz neydi ne diyorduk :)

    Elçinim; amin canımmmm!

    Gayecim; evet haklısın ben bir isim düşünmeye başlasam bence dilekçi noni mi desem ne desem :)

    Pratik Anne; ahh bir de hamilelik durumları var di mi, ama o kadar istiyorum ki her türlü bulantının başımın üstünde yeri var gibi geliyor şu anda ;)

    sema ablacım; ahhh yapmaz mıyım sen ister yeter ki hii hii :)

    GeCe; aminnnn canım aminnnn Allah ikimize de sağlıklı bebişler versin inşallah :)

    francesca mckennitt; teşekkürler tatlısı ;)

    iyi kalpli canavar; anağğmmm ikiz bebek mi kız sen beni kalpten götürücen mi hii hii :)

    Splendor; teşekkürler canım :)

    Depresif Ayu; bu kahvaltılık baharatçılarda satılır, pul biber, poy, kekik gibi farklı baharatların yan yana sıralandığı ince uzun paketlerde satılır, o paketi kaseye döküp karıştırırsın ve ekmeği yağlayıp üstüne bu tozdan serpersin, hmmm yeme de yanında yat olur sonra ;)

    derbay; kendime gevşeeee dedikçe sanki daha çok kasıyorum :P düşünmemem lazım dedikçe sanki aklımda daha çok bebiş düşünceleri geçiyor hii hii :)

    Abuk Kraker; amin canımmmm :)

    FerahFeza; ay ne tatlısın canım çok teşekkürler!

    Burcu; aminnn aminnnnn :)

    fatma; hiii sahi mi? tebrikler canım, Allah sağlıkla bebeğini kucağına almanı nasip etsin! darısı da başıma diyorum ;)

    duygu; teşekkürler canım :)

    AYŞEN; AMİNNNNN :)

    Nursencim; sağol canım benim :)

    Zeynep; anaaaa korkutma kız beni :)

    mina; eminim çok güzel bir duygudur, ben dileyen herkesin bu duyguyu tatmasını can-ı gönülden diliyorum. Evren duyuyorsun bu dediklerimi di mi ;)

    Anneciğim; bu ilk yorumunuz beni çoook mutlu etti, prensime de hemen heyecanla gösterdim, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  31. Oyyhhhh ne datlı bi anne olursun sen Noni'm yaaa !!!

    Umarım evren siparişini almıştır, tez zamanda isteğini gerçekleştirir :D:D:D

    Biz de 9 ay burdan heyecanla takip ederiz !!!

    <3

    YanıtlaSil
  32. noracım; uyyy ağzından bal damliyyyy teşekkürler canımm :)

    YanıtlaSil
  33. Dediğin gibi saçı kıvırcık olursa bonus vs. gibi sözler duyacaktır okulda bilirim ben:) Evrene yolladığın dileklerin gerçekleşerek sana geri dönmesini dilerim.

    YanıtlaSil
  34. rahat yazar; ahh ahh bilmez miyim :) güzel dileklerin için teşekkürler!

    YanıtlaSil
  35. Siz dileyin,evren için bu bir emirdir.Leylekler getiriyor meleğinizi,sağlığıyla şansıyla gelsin inş.IRMAK

    YanıtlaSil
  36. evren duy sesimiziiiiii! ben de teyze olayim artik yahuuuu! bebek ozledim! benimkiler cikti bebelikten... hihihihihi

    YanıtlaSil
  37. evrene tüm içtenliğinle saldıkların sağlığıyla birlikte ansızın düşüversin hayatına :))

    YanıtlaSil
  38. IRMAK; ahhh getirsin leylekler kapıda bekliyorum ben açtım kollarımı ;)

    Ablammm; ay inşallah bitanem ya çok istiyorum!!! selinim ve derinim ablalık yapacaklar benim minikime :)

    sine'mden; teşekkürler canım, amin diyorum ;)

    YanıtlaSil
  39. Aminnnnn canım inşallah , ben de o bebenin teyzesi olmak için sabırsızlanıyorummm

    YanıtlaSil
  40. Pırpırım; Dünya'ya oyun arkadaşı lazım hem o yüzden hemen acil dünyaya bir bebiş getirmem lazım ;)

    YanıtlaSil
  41. evet evet senin acil bebişin gelmiş nonişka :)))
    ben de kız bebek istiyorum herkes sağlıklı olsun diyor evet tabii ki sağlıklı olsun ama ben kız bebişleri çok seviyorum giydirmesi süslemesi çok tatlı oluyorlar :)) hatta ben kasımda newyork'a gittiğimizde bir mağazada muhteşem bebiş kıyafetleri gördüm ve dayanamadım 2 tane elbise aldım doğmamış çocuğa :)) gören ne iş bebek mi düşünüyorsun diyor? sadece düşünüyorum işte :) yeni evli olunca herkes herşeyden alınıyor ne iş ? ince iş :P yok bişey olsa söylemem sanki :)
    evde karamel ve burki erkek egemenliğini dengelemiş olurum hem.. :)
    neyse işte ben de evrene yayın yapıyorum bana da sağlıklı akıllı şirin ve de tontiş bir kız bebişşşşş :)))

    YanıtlaSil
  42. Ben ne kadar geç kalmışım bu posta yorum yazmaya!!! :))))
    Hmmm..
    Sevgili Evren,
    Nonimi işit..
    Onu işittim madem değerlendirmeye almışsındır zaten, uygun zamanıda kolluyorsundur..
    Sen işini bilirsin..
    Noni, seni çok sevdiğimi ve yola çıkmasını sabırsızlıkla arzu ettiğini de en az hatta üzülerek senden bile çok sevebilme olasılığımı demiş miydim??? ;)
    E.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...