01 Ocak 2011

Bizzzz


Huuu huuu şekerler yeni seneye nasıl girdiniz bakiyim? Benim bir yanımda prensim diğer yanımda tontişlerim, gurbette girilebilecek en güzel şekilde girdik yeni seneye! Gerçi babişim biraz rahatsızdı ama Moskovamızın hiç suçu yok, o gelmeden şifayı İstanbul'da kapmış ne yazık ki... Ama yine de birarada yeni yıla girmek harikaydı!
Bu senenin hepimiz için güzel geçmesini diliyorum en başta sağlık ve huzur tabii, bunlar olduktan sonra herşeyin sırasıyla geldiğini düşünüyorum...
pimp your myspace at Gickr.com
Tabii her yeni sene için belirlediğimiz dilekler, umutlar oluyor kafamızda, bunların gerçekleşmesi için dua ediyoruz. Biz de yeni senenin ilk gününde Kızıl Meydan'a giderek annemle birlikte meydanda dilek diledik. Umarım hepimizin içinden geçirdiği dilekler yeni senede gerçekleşir!
2011'in ilk haftasonundan hepimize harika bir gün diliyorum!

30 yorum:

  1. Sibelcim fotolara bayıldım:)) Çok güzel gözüküyorsunuz:)) Mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Aaa tatlı Mevdoşum mu gelmiş yanınaaaa :) Mutlu yıllar Nonicimmmmm canımmmm :)

    YanıtlaSil
  3. sabna da mutlu yıllar Nonicim. tontişlerine selam söyle. rujunun rengine bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    NONI

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...


    AFECTUOSAMENTE : OS DESEO UNAS FIESTAS ENTRAÑABLES 2010- Y FELIZ AÑO 2011 CON TODO MI CORAZON….


    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER Y CHOCOLATE.

    José
    Ramón...

    YanıtlaSil
  5. o nasıl güzel kar bizede gelsin ya acaba çılgın mevdoş gelirken getirebilirmi?

    YanıtlaSil
  6. sevdiklerinle geçirilen yılbaşından güzel bir şey olamaz :) umarım gerçekleşir :)Mevdoş Teyzemize de selamlar :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelsin, tüm dilekleriniz gerçek olsun.

    YanıtlaSil
  8. İyi seneleeeer.

    Prensini de öp, kendini de öptür.

    YanıtlaSil
  9. Herkesin dileklerinin gerçekleşeceği sağlıklı paralı bir yıl diliyorum şeker kız

    YanıtlaSil
  10. hepinizi cok ozlediiiim :( 2011'de daha cok beraber olmamiz dilegimle....

    YanıtlaSil
  11. Kirpikteki Gözyaşı; teşekkürler canım ;) Güzel bir sene diliyorum ve kocaman öpüyorum seni!

    ENN Moda; eveeeeet Çılgın Mevdoşum da yanımda hasret gideriyoruz şimdi ;) Sana da mutlu yıllar canım ;)

    Nihancım; söyledim selamlarını, rujum da Maybelline no.190 Brilliant Cherry ;)

    Jose Ramon; I couldn't understand most of it but Happy New Year! Feliz Navidad :)

    AYŞEN; emin misin canım? bu güzel karda biz ana kız arka arkaya kendimizi yerde bulduk hii hii :)

    nil; senin de selamını ilettim tatlısı ;)

    Zeynepcim; çok sağol, güzel yorumlarla şımardım bugün, her günümüz güzel geçsin, hepimizin dilekleri gerçek olsun!

    Tanyam; sen de iki prensini öp, onlar da seni bizim için öpsünler tamam mı :)

    sema; aminnnn hepimiz için harika bir yıl olsun! kocaman öpüyorum!

    Makyaj Cantam; sana da canım!!!

    Biricik ablammm; biz de seni özledik bitanem, hep kulaklarınızı çınlatıyoruz! 2011'de inşallah daha sık görüşürüz ABD-TR-Ruski hattında ;)

    YanıtlaSil
  12. Noni,
    keşke sorsaydım diye hayıflanıyordum. bu kadar olur. telepati diyorum artık. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Resimler süper ama en çok da anneciğin babacığınla ne güzel ne içten gülmüşsünüz ona bayıldım

    YanıtlaSil
  14. Nihancım; ne demek telepatik güçlerim emrinize amadedir efeeemmmm :)

    Kiraz Çekirdeği; teşekkür ederim, minnoşlarımı çok özlemişim, mutluluğumuz yansımıştır mutlaka fotoğrafa :)

    YanıtlaSil
  15. Noni; resimler harika. Cümle yanlış oldu, düzeltiyorum: harikasınız. Hele ikinci foto, çok beceriklisin çoook:-)
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel görünüyosunuz allah nazarlardan saklasın:) yılbaşında birarada olmanıza çok sevindim.

    YanıtlaSil
  17. Noniciiim, iyi seneler :) bizimle de daha çok zaman geçireceğin bir yıl olsun inşallah :) nonicim para mı atıyorsun arkaya?
    anneciğinin ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  18. nonicim bana öyle geliyor ki bu yıl dileklerin olacak:)
    resimlere baktım da, sen artık moskova lı olmuşsun yahuu:)
    o soğuk memleketten sıkılırsanız atlayın gelin yine komşu olalım:))
    herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  19. Umarım dilek tutarken bizi de aklından geçirmişsindir bebeeem.
    Bütün dileklerin gerçekleşmesi ümidiyle mucuxx

    YanıtlaSil
  20. Ecehan; teşekkürler tatısı :)

    iyi kalpli canavar; sağol canımmm, bir arada olmak hasret gidermek güzeldi ama sayılı gün çok çabuk geçiyor :(

    Gayecim; inşallah 2011'de de sizlerle olmayı planlıyorum :) evet canım bozuk para atıyorsun geriye doğru ve dilekte bulunuyorsun, sonra evsizler attığın bozuklukları topluyorlar :)

    anne müdürü; ahhhh benim memleketim gibisi yok vallahi özledim güzel İstanbulumu trafiğine rağmen özledim özellikle boğazı!!!

    Civcivimmm; vallahi ne yalan söyliyim orda tek dilekte bulundum ne olduğunu da biliyorsun zatiiii ;)

    YanıtlaSil
  21. keşke benimle bir konuda daha telepatik iletişim kurabilsen.çok mutlu olurdum. aslında ne zamandır gönderiyorum enerjimi, düşünce gücümü...:))neyse.

    YanıtlaSil
  22. Nihancım; aaaa canım benim gerçekten mi? dur sana mail atıyorum hemen!!!

    YanıtlaSil
  23. BİZZ,sizz ne güzelsiniz:))
    mutlu seneler diliyorum arkadaşım.resimdeki gibi gülsün gözleriniz hep.

    YanıtlaSil
  24. mintininmutfağı; ahhh teşekkür ederim ne güzel bir yorum böyle içimi ısıttı :)

    YanıtlaSil
  25. Noni sevindim senin adına ailen seni yalnız bırakmamışlar ne mutlu sana :)sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Burcu; teşekkürler canım evet tontişlerimin sebebi ziyareti şehirden çok bizle vakit geçirmeleri, ikisini de çok seviyorum :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. oy deli kiz oy çok şekersın ya mutlulugun daim olsun inşallah.iyi günler.çocukların bilgisayarının sık kullananlara ekledım orası bana ayit sadece.sema.

    YanıtlaSil
  28. sema; takip ettiğin için teşekkür ederim, sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  29. Canım Noni,
    Tüm dileklerinizin gerçekleşmesini diliyorum, yürekten.
    Seni çok seven Evo Ben..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...