22 Ocak 2011

Bugünkü Noni: Öğrenci

Her cumartesi Rusça dersimiz oluyor, neyseki dersi prensimle beraber aldığım için güle oynaya gidiyorum sınıfa ;) Bu arada nasıl bir öğrenci olduğumu soracak olursanız ben ezelden beri kendisine soru sorulmasın, tahtaya kaldırılmasın diye gözlerini hocadan kaçıran, defterine devamlı not alan ya da en azından alıyormuş gibi yapan tırsık öğrencilerden oldum hii hii ;) 
Это мое новое платье
Zannımca bu benim yeni elbisem demeye çalıştım :P Maalesef şu andaki Ruçam "Boris topu at, tut Boris tut" gibi ilkokul seviyesinden öteye gidemiyor, ama dur bakalım zamanla bu işi de kıvırıcaz elbette ;)
Elbisem Topshop'tan, burda %70'e varan indirimler var, orda durumlar nasıl?
Bir giysinin veya aksesuarın beni kalbimden vurması için pastel tonlarda ve vintage görünümlü olması yeterli! Bu noktada Anthropologie tam benlik bir mağaza ama maalesef ne burada ne TR'de şubesi yok, yine de zaman zaman websitesine girip yeni ürünlerine bakmayı seviyorum. Sizlerle beğendiğim birkaç takıyı paylaşmak istedim, sanırım şu dantelli olandan kendim yapmayı bir deneyeceğim ;)
Hepinize mutlu bir hafta sonu dilerim!

17 yorum:

  1. vintage görünümlü olanlara bende bayılıyorum ahh. Canım elbisen de harika ve çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. nil'ciğim; teşekkürler canım ;)

    YanıtlaSil
  3. Sen altından kalkarsın bu işin Noni'm :) Elbisene bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. kıyafetın cok hos, sana bu tarz cok yakısıyor anlasılan.

    YanıtlaSil
  5. Nonicim,
    çok yakışmış, yavruşka çatlatıyon hanii, maşallah ;)

    YanıtlaSil
  6. Elbiseniz süpermiş,cok ta yakısmıs..Özendim hatta elbise giymeye o kadar beğendim:)) IRMAK

    YanıtlaSil
  7. of of süper yavruşka olmuşsun,hani zaten öyleydinde,havalar ısındımı ne oralarda kat kat değilsin,tü tü tü maşşalah nazar değmesin bayıldım sana,sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canım elbısen ne kadar cıcı olmus... Bılsem rusca ne guzel olmussun derdım. Bence cok sanslısın ne guzel sevdıgınle yepyenı yerler, dostlar, dıller kesfedıyorsun. Sevdıklerınden uzak olmanın dısında sorun yok ama onlarda bır kus ucusu kadar da yakın.Sıze de mutlu, sıcacık ;) bır hafta sonu dılıyorum.

    YanıtlaSil
  9. ben de rusça bir iki küfür biliyorum , annemin rus arkadaşı bi kaç şey öğretmişti , küfür, sayılar, teşekkürler iyi geceler falan gibi şeyler hehe.
    o elbisenin çok benzerini isimsiz bir sokak mağazasından 45 tl ye aldım geçen, çok tatlı yahu.

    YanıtlaSil
  10. Müge; kalkarım di mi ;) teşekkürler canım!

    Zeynep; maşallah deveci armudu gibi bir fücuta sahip olduğu için bana dar şeyler yakışmıyor bende böyle bol elbiselerle durumu kotarmaya çalışıyorum işte ;)

    Gayecim; ayyyy mersiiii canım şımardım şimdi :)

    IRMAK; ben de elbiselere öyle alıştım ki kot veya pantalon giyince rahat edemiyorum :)

    AYŞEN; yok tatlısı havalar ısınmadı ama ben artık koyverdim kihh kihhh :) Bıktım artık kalın şeylerden, ben de Mukaddes yenge gibiyim zaten öyle boğazlı kapalı şeyler giyemiyorum sıkıntı basıyor :P

    Kiraz Çekirdeği; çok teşekkürler canım :) evet çok şükür insan sağlıklı olduğu sürece gitmeler gelmeler her zaman olabilir, Moskova-İst. arasının sadece 2 saat 20 dakika olması da beni rahatlatıyor doğrusu ;)

    puck; ben de öğrendiğin küfürle o mağazanın yerini bilmek istiyorum öyle sokak aralarında kalmış yerlere bayılırım ;)

    YanıtlaSil
  11. ay küfrü söyleyemem çok ayıp ama ipucu vereyim, biri pideli birşey öbürü sonu vjopu diye bitiyor :D

    mağaza çok kel alaka gaziosmanpaşa da :D

    YanıtlaSil
  12. Yap ve lütfen bize de sat Noni,lütfeeen
    özlem

    YanıtlaSil
  13. üff keske gelsende eminönünde dantelli kolyen için malzeme arasan biraz :)
    limonagaci

    YanıtlaSil
  14. hahahha canım benim rusçana bayıldım :)

    elbisen de ayrıca güzel ve sana çok yakışmışş.. ,

    güzelmi güzel bir hafta diliyorum bebeeem

    YanıtlaSil
  15. Noni elbisene bayıldım güle güle kullan :) Ben de Rusça kursuna gidiyorum ama şimdilik harfleri öğrenme aşamasındayım :)

    YanıtlaSil
  16. puck; hii hiii pideli bişey mi o ne ola ki? gaziosmanpaşa'da çok uzakmış bana :)

    resimli günlük; ay canım benim inşallah güzel olur da sizlere de yaparım bir tane ;)

    limonağacı; canımmmm ahhh oraya gelince mutlaka uğrayacam ama sen orda olur musun ki baharda senin işin çok olur ;)

    Gofret; sağol pırpırım ben de sanaaa ;)

    Mavi Masal; ahhh beni bir sen anlarsın o zaman! bundan sonra sana yoldaş diyeyim ben en iyisi ;) ne zor bir dil di mi? hadi ikimize de kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
  17. Sen de, elbisen de çok güzelsiniz..
    :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...