10 Ocak 2011

Cafe Pushkin


Tuzlu gözyaşlarımı artık sildim ve haftaya tatlı bir başlangıç yapalım istedim ;) Methini çok duyduğumuz Cafe Puşkin'i anniş ve babiş burdayken bir deneyelim dedik... Önce yanlışlıkla cafe'nin restaurant kısmına girmişiz, 20 metre yürüdük ve pastane kısmına girdik. Girer girmez vitrindeki mini pastalar bizi baştan çıkartıverdi! Bir mekanın benim kalbimi fethedebilmesi için nostaljik olması yeterli zaten ;) Tüm çalışanlar, garsonlar, temizlikçi bile eski dönemden çıkıp gelmiş gibiydi... Kendimi hikaye kitabında gibi hissettim... Renkli makaronlar ve tarçınlı cappuccino ile keyifli bir gün yaşadık o gün...
Haftamız bu pastalar gibi leziz geçsin ;)















28 yorum:

  1. Ne kadar da güzel bir yer!! Fİyat etiketlerinde hep 3 basamaklı sayılar var, o kadar pahalı mı gerçekten de?? Ama özel günlerde gitmek için çok hoş bir seçenek olur...

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel görüntüler,mamalara söylenecek söz yok:)mmmm!!! nefis görünüyorlar:))

    YanıtlaSil
  3. pastalar mükemmel gözüküyor.
    Rusyaya gitcekler için gezilecek yerlerin notları gibi oluyor bu yazıların bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Soğuk memlekette sımsıcacık bir ortam,fotoğraflar için teşekkürler.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım tüm resimlere Moskova'ya gelirsem ilk adreslerimden biri olur herhalde çünkü eski dönemlere ait ne varsa bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  6. O güzel kahvede aklım kaldı-canım çekti-yapasım geldi ! Nasıl olcaksa o :/

    YanıtlaSil
  7. gelince de beni de gotur burayaaaaa!

    YanıtlaSil
  8. Müze gibi :) şahane bir yermiş ama daha şahane olan makaronlar ve tarçınlı cappuccino :))
    Senin de haftn ook güzel geçsin Nonicim..

    YanıtlaSil
  9. bayıldım ben bunlara :) tatlı krizinde olduğum şu sıralar nasıl da canım çekti harikasın sen Noni :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Aman allahım!! muhteşem...

    YanıtlaSil
  11. Cnım Nonicim,
    harika paylaşım gerçekten. tarihi yerler, sanat alanları, kum heykeller. muhteşem tasarımlarla dolu vitrinler.

    sana küçük bir ex-libris çizimi hediye etmek istiyorum. şu an çok yoğunum ama yarın mail atacağım. çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. ben de orda olmak istiyoruuuummm..

    YanıtlaSil
  13. fotoğraflara ne diyeceğimi bilemedim acıkcası
    ama o kahve yok mu gözlerim bir an takıldı öylece kala kaldım :)

    YanıtlaSil
  14. Aman Tanrım, pastaların her biri sanat eseri gibi! Eminim tatları da harikadır. Hele o makaronlar :) Kapı, musluk gibi detaylar da çok şık, bayıldım buraya, çoook şanslısın Noni :)

    YanıtlaSil
  15. Aslı; burda rubleyi TL'ye çevirmek için herşeyi 20'ye bölüyorum ben yani 250 ruble olan bir pasta 12,5 TL...

    pearl; eveetttt önünden pek sık geçmemem gerekiyor :)

    ilkbahar; teşekkürler :) ben sizin yerinize de gezip hepsinin tadına bir bakarım, 3 senenin sonunda şişko bir Noniniz olur ama olsun siz beni böyle de seversiniz di mi ;)

    Nehire; sen de sevgiyle kal ;)

    bebek kedi kız; ben de öyleyim çok seviyorum eski döneme ait herşeyi!

    Selfet; cappuccino'nun üstüne tarçın dökünce çok güzel oluyormuş, tavsiye ederim ;)

    Canım ablammm; sen iste yeter ki zaten siz gelmeden ben upuzun bir liste yaparım seninle gideceğimiz yerlerin listesini çıkartırım ;)

    n@zocum; senin de haftan makaronlar gibi rengarenk geçsin!

    Burcu; bu post sonrası yediğiniz her tatlının vebalini ben bizzat kendim üstleniyorum ;)

    zeynep; sana katılıyorum ;)

    Nihancım; hiiiii sahi mi? ayyyy inanmıyorum çok ama çok mutlu ettin beniiiiii !!!!!!!!! yuppiiiiiiii :)

    Buket; ahh ben de orda olmak istiyorum, bu kar ve soğuk hava canıma tak etti :P

    ceydacım; evet, pastanenin baş harfi olan P'yi kiril alfabesiyle kahvenin üstüne yazmışlar ;)

    Ben niye her cümlenin sonuna bir ;) ekliyorum bak yine ;) yaptım biri beni durdursun lütfen yoksa şu gülen suratın gözünü oyucam!!!!! ;) ,) )

    Marjo on makeup frenzy; teşekkürler canım, burda bazı mekanlar gerçekten sanat şaheseri ama ben yine de memleketimi özlüyom fırk fırk :(

    YanıtlaSil
  16. ben pasta vitrininde kaldım,masalara kadar ilerleyemedim :)))

    YanıtlaSil
  17. sine'mden, bizde girer girmez yapıştık o vitrine resmen hii hii :)

    YanıtlaSil
  18. her bir ayrıntıya bayıldım ama pastalar ve makoronlar resmen ağzımı sulandırdı noni :))

    YanıtlaSil
  19. ya yapma noni ühü hüh ağlıcam şimdi rusyada en çok özlediğim şey çikolata ve bu güzel pastalar daha doğrusu ekler himm nefis olurlar bol kremalı ahh sırf bunlar için oaraya gelirim hihi:)
    sevgilerimle..
    anastasiya.

    YanıtlaSil
  20. Noni, seni kıskanıyorum.
    Başka da yorum yapmıcaaam anla artık! :D Offf süper yaa, oonca müthiş mekan gezdim buranıın havası bir başka duruyoor! :) Yalnıııız akşam akşam feci canım çektiiii

    YanıtlaSil
  21. Burcu; bugün itibariyle rejime girdik biz ama burası olduğu sürece bu iş nasıl olacak hiçbir fikrim yok :)

    Anastasiya; pastacılık burda gerçekten muhteşem, benim favori Rus tatlım ballı kek yam yam yam ;) Ay rejime girdiydik de mi böhüüü :(

    Modafobik; aaa yok yok sakın kıskanma!!! biz soğuklardan kendimizi tatlıya verdik vallahi gidişatımız kötüüüü :) rejim noni unutma rejimmmmm! bunu kendime sürekli hatırlatmam gerekte :P

    YanıtlaSil
  22. çok güzel görünüyor, şu an orda olmayı bi de şu iştah açıcı tatlılardan yemeyi çoook isterdim. :(

    YanıtlaSil
  23. Noni, afiyet bal şeker olsunlar, pastalar gerçekten muhteşem gözüküyorlar. Ben lokanta kısmında bulunmuştum iki sene evvel, yemekleri hiç de fena değildi. Ama yemeğin üzerine yediğim mekanın özel tatlısının tadı hala damağımda. Rejimin bittikten sonra olur da oraya tekrar yolun düşerse denemeni tavsiye ederim.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  24. Ayşenur; ben sizin yerinize de yerim kihh kihhh rejim güme gitti yine :)

    fruko; en kısa zamanda yemeklerini de denemek istiyorum ayrıca o tatlıdan mutlaka ben de yemeliyim!!!

    YanıtlaSil
  25. Bunlar ne harika fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  26. Mavi Masal; çooook teşekkürler bu iltifatı tatlılardan çok fotoğrafları kareleyen kişi olaraktan ben kendi üstüme alındım hii hii ;)

    YanıtlaSil
  27. Yemeğe gitmiştik buraya bir iş seyahatinde. O kadar beğenmiştik ki mönülerini birer tane rica etmiştik. Hala saklarım... Üst katındaki kütüphanenin önünde ve alt kattaki çift taraflı koltukta bir sürü fotoğraf çektirdik :) Anılarım tazelendi sayende...
    Bu arada içinde akrobatların bulunduğu, bir de dans gösterilerinin yapıldığı bir restoran vardı,adını bür türlü hatırlayamadığım... Orayı da bulursan kesin git. Yemekler vasattı ama gösteriler süperdi :)

    YanıtlaSil
  28. Aaaa neresi orası hemen öğrenmem lazım!!! Böyle enteresan mekanları çok seviyorum... Ben de bir yer duydum cafe opera şeklindeymiş, isteyen çayını kahvesini söyleyip 30dk. opera dinliyormuş, orayı da denemek istiyorum ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...