11 Ocak 2011

Enginar


Eskiden minnak bir kızken kıvırcık saçlarımdan cızt bızt elektrikler saçarak yürürdüm, özellikle buluğ çağımda herşeye ama herşeye gıcık olurdum. Hatta ablam bir keresinde oturup asabik Nonik'in bugün gıcık olduğu şeyler diye bir liste bile çıkartmıştı :P Yahşi Cazibe dizisini seyredenler bilir, orda bir patron var, hayatta 3 şeyden nefret ederim birrr diye başlıyor sıralamaya heh ben bu listeyi şimdik kendime uyarlıyorum buyrun:


 Moskova'nın bitmeyen soğuklarından nefret etme sebeplerim:

1. Eksi derecelerde donanzi bonanzi olmamak için kat kat giyiniyorum, aynen bir enginar gibi! Kazağımın altında mutlaka thermal bir içlik veya ekstra bir bluz oluyor. Sonracığıma kotumun altında da mutlaka 2 kat çorabım oluyor, biri külotlu diğeri yün olan... Tüm bunların üstüne uzun bir kaşkol, eldiven, şapka en son da kalın montumu geçiriyorum. Ayakkabı mı? Şaka yapıyor olmalısınız! İçi kürklü çizme veya bot giymezseniz o minik parmaklar buzluktan yeni çıkmış Superfresh patatesine dönüyor vallahi! Eğer o gün buzlanma yoksa topuklu bir çizmeye şans veriyorum. Doğal olarak bu enginar görüntümün içinde kendimi hiç kadınsı hissedemiyorum! Bunların matruşkayı neden icat ettiklerini de şimdi anlıyorum, her katın altından başka bir şey çıkıyor da ondan! Oysa ben topuklu ayakkabılarım ve püfür püfür ince elbisemle şöyle salına salına yürümek istiyorum ama nerdeee!

2. Bu görüntünün sebzelikten çıkıp biraz kadınsı dokunuşlara sahip olması için aksesuara başvurayım diyorum ama nafile! Böyle kokoş sallantılı küpelere bayılırım, yürüdükçe boynuma çarpsın, ben kafamı çevirdikçe küpe de kulağımda dansetsin isterim ama o taktığınız atkı, kaşkol vesaire buna izin vermiyor maalesef! Kaldık mı yüzüklere... Büyük yüzükler yazın takılmak üzere boynu bükük şekilde takı kutusunda bekliyorlar çünkü eldiven yüzünden sadece minik yüzükleri narin parmaklarınıza geçiriyorsunuz!

3. Bu durumda tek eğlencelik aksesuarınız şapkalar oluyor. İstanbul'da yüzüne bakmadığım şapka ve bereler burda bir kıymete bindi ki sormayın, napıyım kıyafetime bir tek bu şekilde renk katabiliyorum ben de :(

İşte benim şu aralar gıcık olduğum şeyler bunlar, sizin de var mı böyle bir listeniz?

Kara kedili yüzüğüm buradan...
Ama o da gardrobumdaki çoğu şey gibi yazın gelmesini beklemek zorunda!
Hıı bu arada bir gün bilgisayarınızı açtığınızda bir parmak cort diye gözünüze girerse bilin ki o parmak benimdir :P

30 yorum:

  1. Valla kendinizi enginara da lahanaya da benzetseniz bize buradan görünen gayet hoş bir genç hanım Noni kardeş. Bunun için gıcık olmanıza gerek yok yani, ha hareket kabiliyetiniz kısıtlanıyorsa o başka, onun dışında ben fotoğraflara baktığımda gördüğüm görüntüyü çok beğenmekteyim şahsen:))
    Moskova soğuk olsa da ruhunuz sıcak kalsın, sevgiler gri Ankara'dan:))

    YanıtlaSil
  2. Noni'nin İtirafı:
    Fotolarda gözaltımdaki çizgileri fotoşopluyom :P
    Böhüüü artık pörsümüş bir enginarım ben :,(

    YanıtlaSil
  3. Leylak Dalı; ayyy çok teşekkür ederim sırıtık bir enginarım şimdik :)

    YanıtlaSil
  4. Noni ben yahşi cazibeyi hiç kaçırmam ve Hulisi Beyin sıraladığı şeylerin hepside çok doğru :) Bu arada yüzüğünü çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. aman noni ne alemsin:))Superfresh patatesede benzettinya ayak parmaklarını:))
    sen enginar gibi olsanda hoşsun geriside boş;)

    YanıtlaSil
  6. Güne her zaman profil resmindeki gibi güler yüzle başlıyorsan işte mutluluk bu.Bugüne kadar okuduğum ve okuduklarımdan tanıdığım noni gıcık olduğu şeyleri bir okus pokusla yok eder ve muhteşem kombinler yaratır diye düşünüyorum.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Demek ki ben Moskova'da yaşasam en kısa sürede giderim diğer tarafa :)) İzmir'de bile lahana gibi giyinebilen biriyim çünkü Mevdoş bilir :)

    Kara kedili yüzüğün çok güzelmiş. Zaten bence kedili her obje çok güzel.

    YanıtlaSil
  8. Haha :) giydiklerini okurken yoruldum o ne öle, değil enginar lahana yahu :))

    Üşütmemek lazım tabi, ne der büyükler ayağını sıcak tut çocuuun olmaz :)

    Boşver, varsın seksepaliteden yoksun bir lahana ol, gülen güzel yüzün yeter...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Nonicim kayip burosu harikaymis,
    ismini belirterek fotograflari facebook sayfamda paylasabilirmiyim acaba arkadaslarimda gorsun isterim.
    olabilir mi ?

    Bu arada ben zeynep ...

    YanıtlaSil
  10. CANIM KIZIM BENİ NİYE GÖTÜRMEDİN BAKİM O KAYIP EŞYA BÜROSU DEDİĞİN MAĞAZAYA ŞİMDİ YÜZÜĞÜM BURADAN DEDİĞİN YAZINA TIKLADIMDA HATIRLADIM:)

    YanıtlaSil
  11. aman göz altı çizgilerine kurban olsunler senin boşferrrrrrrrr:)

    YanıtlaSil
  12. mervişşş; teşekkürler canım ;)

    Meyra; ay çok mersiiiiii şımardım şimdi bak :)

    Pelin; ay ne tatlısın vallahi mest oldum burda biraz da havalara mı girdim ne :) kendimi enginardan kuşkonmaza transfer ediyorum daha havalı ve ince hahahahha :)

    Depresif Ayu; anaaaa izmirde soğuyorsan buralar hiç senlik değil :)

    derbay; aaa doğru valla lahana gibin :P ama öyle demeeeee ühüüüü yaramı deşmeeeeee :(

    zeynepciğim; tabii ki paylaşabilirsin canım ;)

    Canım annemmmm; götürmez olur muyum hiç hatta sen burası tam ablanlık dedin, onu da götürücem geldiğinde ;)

    ilkbahar; boşverdim gitti :)

    YanıtlaSil
  13. ister enginar ol ister lahana sarması... Sonuca gelelim biz :)
    Bir şapkayla bile süper oluyorsan gerisini at gitsin :))

    YanıtlaSil
  14. Ya noni ben seni kat kat halinlede hep şık görüyorum en kadınsı olanındansın emin ol,hele şapkaların ancak bukadar yakışır birine:)

    YanıtlaSil
  15. duygularima tercuman olmussunuz noni hanim :P isvicre'den selam :)

    YanıtlaSil
  16. Bende Norvec`e yerlestim ekim sonunda. Bu lahana durumuna kismen alistim ama hala o buzun ustunde sekerek yuruyen Norveclileri anlayamiyorum. Benim icin hala kabus!

    YanıtlaSil
  17. ANAAAAAAAA ORASIMIYDI PARDON YAAA

    YanıtlaSil
  18. Ama canımın içi sana da şapka pek yakışıyor, herkese bu kadar yakışmaz ona göre ;) Hımm gelince bir program daha: seni nefis şapkaların satıldığı bir yere götüreyim mi ;) :)

    YanıtlaSil
  19. oo Noni, betermiş vallahi. fakat anlattıkların benim tr'deki doğal halim :P moskova fotoğrafların harika, içim gidiyor oraya, ama ben orada heralde sadece yuvarlanırdım 500 kıyafetimle :D

    YanıtlaSil
  20. bilgisayardan çıkan, gözüme girecek olan parmakta yüzük olursa hiç hayır demem...
    Benim de bir listem var, çok uzunnnn. çok yorgunum yazamıyorum şu an ;)

    YanıtlaSil
  21. oytunla hayat; bu güzel yorumlar beni çok mutlu etti çooook teşekkürler ;)

    AYŞEN; ayyy canım benim mersiii :) ahhh ahhh hem soğuklar hem bu yavruşkalar yordu beni, hatunlar düz ayakkabı giymezmiş niyeee çünkü düz papuçları yaşlılar giyermiş, aha bunlarla yarışıyorum ben :P

    görkisan; İsviçre'de böyle soğuk di mi? bırrrr!

    Colorful; burda Ruslar yürürken kaydıkları zaman içten içe sevindirik oluyorum ben :P ay ne kötü kızım ben yaa! ama onlar kendi memleketlerinde böyle kayabiliyorsa benim düşüp yere kapaklanmam normal diye düşünüp ondan seviniyorum ;)

    Annemmm; aşkolsunnnn senin kıvırcık minnak kızın öyle yerleri atlar ve anneciğini götürmez mi hiç ;) bugün söylemedim bu arada: özledim siziiii :(

    tarçınım; eveeettttt eveeetttt gidelimmmmm :)

    defne; 500 kıyafet mi vauwww diyorum :)

    Zeynepcim; ahhh bende de listeler doluuu bu sadece Moskova soğuğu ile ilgili olanı ;)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzellll bir yazı:)Soğuk havayı bende hiç sevmem, Allah kolaylık versin ve bir an önce yaz gelsin:)

    YanıtlaSil
  23. Elçin; çok teşekkürler ;) yaz güzel bişeydi di mi? güneş tepedeydi, kolsuz giysekte üşümezdik, açık papuçlarla parmaklar foraydı, ahhh ahhhh!

    YanıtlaSil
  24. Ah Nonim sen de haklısın tabi mevsimi bu kadar ağır yaşamaya gerek yok ama bizlerin halide hiç iç açıcı değil.Kalın giyinmekten ben de nefret ederim bilirsin, donmak pahasına da olsa giyinemem de hatta ama istiyorum yahu. Kar istiyorum,kış istiyorum!
    ps.sıkıldığın bütün kılıklarda şahane durmuş bu arada.. :)
    Sarıldım..

    YanıtlaSil
  25. soğuktan bende nefrettt ederim
    hiç sevmem hiç
    acil bahar gelsin artıık sizin orya biz biraz daha idare edebiliriz sorun yok şimdilik.
    mucuxx

    YanıtlaSil
  26. LAHANA BEBEK BENİ ÇOK GÜLDÜRDÜN GÜZEL KADIN YÜRÜYÜŞÜN YETER SENİN GÜZEL GÖZLERİN GÜLÜŞÜN KAÇ KAT OLURSAN OL HAVALI VE FARKLI YAPIYORSUN(BUNU BİLİYORSUN ZATEN)HERKESİN GICIK LİSTESİ YAŞINA GÖRE DEĞİŞİYOR BİZİM LİSTE UZUN..

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Enginar, aman püfür püfür elbiseleri giymek için acele etme baharı bekle... Mazallah bizim doğudaki çatıdan çatıya atlarken donan kediler gibi kalalırsın sokak ortasında :))

    Sen bakma o yavruşkalara onları doğduklarında kara yatırıyor anneleri.:))

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  28. Evommmm; aman aman özleme sakın! ilk karda insan bir seviniyor mutlu oluyor, ay ne güzel etraf bembeyaz diyor... Ama sonra o karlar eriyor çamura dönüyor, üstüne tekrar kar yağıyor, sonra bir yağmurla heryer buz oluyor, düşmemek için pıtı pıtı adımlarla yürüyorsun, sonra yine bir kar yağıyor ve gün geliyor her sabah perdeyi açtığında günlük güneşlik bir havanın seni karşılaması için dua ederken buluyorsun kendini :)

    Civcivim; aminnn diyorum :)

    Sema Ablacım; çok teşekkür ederim, yorumun mutlu etti beni, nazar boncuğuma bayıldım, ellerine sağlık ;)

    Nursen; aaa gerçeken oluyor muymuş bu yaa yazık o kediciklere :( kara yattığımı düşündüm de bir an bırrrr :)

    YanıtlaSil
  29. Haa bi önceki yorumumun cevabını almış oldum.O kara gözlü abla sizmişsiniz.

    YanıtlaSil
  30. Ashley; anaaaa artık bana da abla deniyor böhüüüüüüüü!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...