19 Ocak 2011

Miskin

Moskova'nın kışı tüm enerjimi çekip geriye sadece posamı bırakıyor desem yeridir! Bu miskinliği üzerimden atmak için bu hafta kendimi sokaklara attım. (Eksi dereceler yüzüme okkalı bir tokat atıp beni kendime hemencecik getiriverdi zaten :P) İsviçreli arkadaşımla kahve keyfi yaptık. MTKO ile yeni senenin ilk toplantısını bir cafede düzenledik. IWC ile Parfüm Müzesi'ni dolaştık, müze açısından vasat ama fotoğraf çekimi açısından benim için doyurucu bir gezi oldu... Bununla ilgili fotoğrafları bir sonraki posta bırakıyorum. Size asıl sunmak istediğim parfüm müzesine giderken kullandığım ve içindeki heykellerle başımı döndüren Ploşad Revolyutsii metro istasyonu... Bakalım sizler de beğenecek misiniz?
 

8 yorum:

  1. Harikalar Noni'cim elelrine sağlık.8. resimdeki heykel James Dean'e mi benziyor ne?

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Nursen; aaaa bilmem benziyor mu? james dean'i de gözümün önüne getiremedim şimdi ama çaktırmıyom :P

    YanıtlaSil
  3. Köpeğin burnunu, horosun ayağını okşadın mı Nonim :) uğur getirir ;) fotoğraflar süper bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. Bellissima serie fotografica, grazie per aver condiviso con noi queste belle statue! Ciao Cri

    YanıtlaSil
  5. Ehh bu miskinlikse benim yaptiklarim super miskinlikti ozaman, bence cook iyisin, tadini cikar. ;)

    Bak ben diyecektim ama Seden yazmis, kopegin burnuna dikkat edersen rengi kaymis :D

    Bu arada metroda fotograf cekmek yasaktir, ama senin yabanci oldugunu anladiklari icin ve ingilizce uyaramadiklari icin sana bir demiyorlar hehee, beni cok uyarirlardi, tipten kaybediyordum, direk rusca cekmek yasak diyorlardi :D Bolcana cek anacim. ;)

    YanıtlaSil
  6. Bizim "kocaman fayanslı" "minik çinili" metrolarımızdan sonra burası harika! Moskova'nın metro sistemine bayıldım zaten, keşke bizde de öyle olsa. Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. tarçınım; aaaa hayır yapmadım bunu tühhhh hatta köpeği görmedim desem :) bir dahaki sefere iyice bakıyım ve mutlaka dilek diliyim!!!

    Cri; grazie, un baci :)

    Merail; anaa bunu bilmiyordum ben kimse uyarmadı beni, aman uyarana kadar ben fotolamaya devam ediyim ;)

    francesca mckennitt; evet burda ne zaman güzel ve sanatla dolu bir metro istasyonuna girsem ben de aynı şeyi düşünüyorum :( öptüm canım...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...