08 Ocak 2011

Sürüngen


Bir süreliğine bir sürüngen (bir kertenkele olmasa da muhtemelen ağlak bir sümüklüböcek) olarak hayatıma devam edeceğimi bilgilerinize sunar, ara ara beni neşelendirmenizi aksi takdirde kertenkelemi üstünüze salacağımı arz ederim! Niye mi? Çünkü tontişlerimin geri dönme vakti geldi de ondan :( Birazdan ayrılıyorum canlarımdan, oysa ne güzel gelmişti bu 1 hafta, evimiz şenlenmişti. Ama sayılı gün çabuk geçiyor maalesef... Her ne kadar aile olarak yıllarca birbirimizi uğurlamaya alışkın olsak da (babamı Libya'ya, ablamı Amerika'ya, sonra babamı Sibirya'ya, beni Amerika'ya, sonra babamı Rusya'ya, ardından annemi Rusya'ya, şimdi bizi buraya) ayyyy yazarken ben yoruldum! Bizim kadar havaalanı - ev arasında gitgeller yapan bir aile olmamıştır heralde! Yine de pek alışılmıyor, özlem hep oluyor, birbirine bağlı bir aile olmanın tuzu biberi oluyor bu ayrılıklar... Ama ağlanmak yerine elbette şükrediyorum, beraber vakit geçirmek ve Moskova'yı hep birlikte arşınlamak çok keyifliydi, bundan sonraki buluşmalarımızı şimdiden iple çekiyorum! İyi ki geldiniz canlarım, sizi çok seviyorum, yolunuz açık olsun...

Kertenkelem babişimin hediyesi, yüzük kutum Discovery Channel gibi çok seviyorum böyle hayvanlı yüzükleri...
Bugün benim için buruk bir cumartesi olacak, ama sizler için keyifli olsun, iyi hafta sonları...

25 yorum:

  1. üzülme sen ; kendini eğlendirmeye çalış. yaydığın pozitif enerjilerin hepsi sana yansır, seni iyi eder merak etme.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Allah kavuştursun canım umarım en kısa zamanda yine birlikte olma fırsatınız olur.ama arada ayrılıklar olmasa insan özlemenin ne olduğunu bilmiyor.muhteşem bi haftasonu diliyorum.öpmüşüm:))

    YanıtlaSil
  3. Noni'cim,
    Anne ve babanının sağlığı sizin sağlığınız yerinde olsunda nasılsa sürekli görüşürsünüz. Hiç üzülme 1-2 ay içinde de sen gelirsin. Sıkma canını hiç :)
    Annele babanının yolu açık olsun, güle güle gelsinler..

    YanıtlaSil
  4. Allah kavuştursun nonicim üzme kendini.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Nonicim,
    Allah kavuştursun.keşke biraz daha kalsalardı.umarım hobilerin onların yokluğunu biraz hafifletir.

    YanıtlaSil
  6. Kertenkele yüzüklü güzel bağyan.Size sezen Aksu'nun"ağlamak güzeldir" isimli müstesna şarkısını Göksel'den hediye edebilimiyim.

    Ki ettim bile :p

    http://www.dailymotion.com/video/x95zfr_goksel-aglamak-guzeldir-2009-zamanl_music


    Ve parmağınızdaki yüzükteki kertenkele kardeşin kuyruğu koptuğunda tekrar yenilemesi gibi döktüğünüz tüm gözyaşı damlası kadar sevinçli mutlu haberlere boğulmanızı dilerim.

    Bi de bi de kızılderililer der ki"”Gözde gözyaşı yoksa, ruhta gökkuşağı oluşmaz.”

    Özün sözü tüm döktüğün gözyaşı tanesi kadar sevincin bol olsun:)
    (Uzun yazmak için sebep oldu :p)

    Moskovada'ki kuyruklu yıldızımıza kucak dolusu sevgiler, öpücükler:))

    YanıtlaSil
  7. O ailelerden biride bizim aile iste.Biri gelir öteki gider. Hepimizin bir arada olabildigi nadirdir.....
    Alistim saniyor insan ayriliklara ama....:(

    Bol bol disariya at kendini sevgili noni. Durma evde..
    Annenlere hayirli yolculuklar diliyorum.
    Tez zamanda tekrar kavusmaniz dileklerimle...

    YanıtlaSil
  8. En kısa zamanda ve en keyifli, güzel şekilde kavuşun birbirinize canım.

    YanıtlaSil
  9. canımmm...
    kalpler hep beraber olsun..bu ayrılıklarda haytın bir parçası..üzülmeee..
    sezin

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler fıstıklar, güzel mesajlarınız moral oldu bana, bugün kurbağa gözlü mümüklü bir noniniz var, birkaç güne daha iyi olurum söz...

    Nursencim o kızılderili atasözü ne güzelmiş öyle, bayıldım...

    Hepinizi öptüm, kucakladım!

    YanıtlaSil
  11. Nonican uzulme ltf.yuzun hep gulsun tamam mi?:) ne yapalim sevdiklerimiz hep bizim yanimizda olmuyorlar maalesef. buyumek bu demek iste:((
    Yuzuyunde cok guzel.Gule gule kullan

    P.S. benim annemde 1 ayligina geldi/4 aydir artik bizde birakmiyorum:) Bavulunu toplamaya kalkinca uzuluyorum.aglamak filan. kadin gine kaliyor:))

    YanıtlaSil
  12. Sanırım yarın bende kurbağa gözlü mümüklü olacagım:( ama tek farkla ben ugurlayan degil ugurlananım, 3 yıl oldu hala 20 saatlik uçuş boyunca aglıyorum. Sevdiklerimizden ayrılmamak ve en kısa zamanda onlara tekrar kavusmak dilegiyle..

    Selin c.

    YanıtlaSil
  13. Kalpleriniz bir ya,mesafeler yanlızca teferruat.Annenizinde ve ablanızında blogunu okuyorum.Süpersiniz ailece...IRMAK

    YanıtlaSil
  14. Nonicim, Allah kavuştursun. lütfen üzülme...

    YanıtlaSil
  15. canım Nonicim,çok eskiden ortaçağın ilk dönemlerinden başlayarak bazı kalbur üstü takım,rahip,kral...düşünür...vs. kitaplarının kendilerine ait olduğunu belirten 10cm 10 cm lik resimleri,sanatçılara çizdirdikleri ya da kendi çizdikleri,kitaplarına yapıştırırlardı. şimdi de bazı insanlar kullanıyor ama çoğu isim tarih yazmayı tercih ediyor. Ex-libris,....'ın kitabı

    ....'ya ait
    anlamında latince bir kelime.

    çok öpüyorum.en içten sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  16. Allah kavustursun Nonim! Cok zor gurbet cok zor :(

    YanıtlaSil
  17. Tatlım benim ! Üzülme sakın !!!!
    Şimdiden yaz tatilini planlamaya başlayalım bence... Ne dersin? ;)

    YanıtlaSil
  18. Canım, bugün burukluğun biraz geçsin diye, aslında tamamen içime doğarak minik bir ödülün var sayfamda. Hadi gel onu al, al da yüzün gülümsesin inşallah.
    Allah kavuştursun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Canım , Annemin sık kullandığı bir deyimdir ; "Gölgeleri bile yeter!" öyle ya da böyle belirli fırsatlar da bir araya geliyorsunuz.. bu bile harika aslında :)klasik bir sözdür ama güzeldir de; "her ayrılış yeni kavuşmaya hazırlıktır" üzülme Noniciğim :)

    YanıtlaSil
  20. Söz verdiğim gibi bugün daha iyiyim ;)

    Hepinize destek ve güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum! Tek tek cevap yazmıyom ama siz beni anlayışla karşılıyorsunuz zaten di mi ;)

    Ablammmmm efeettt başlayalımmmm planlar insanın kendisini daha iyi hissettiriyor !!!!!!!

    YanıtlaSil
  21. Noni allah kavuştursun...uzakta olsunlar ama sağlıkları yerinde ve en önemlisi hayatta olsunlar ...seslerini duymak bile yeterli geliyor :) yaşadıklarını bilmek...yüzüğün harika ve de ojeleirnin rengine bayıldım sevgiler güzel haftalar :))

    YanıtlaSil
  22. Allah kavuştursun cnm tez zamanda ne kadar güzel bakmışssın buğulu buğulu çok güzel görünsen de sen yine de buğulu bakma hep gül cnm benim.
    Seni çok özlediik
    mucuxx

    YanıtlaSil
  23. Ay yok civcivim çok godik çıkmışım hii hii :)

    YanıtlaSil
  24. Nonicim şu elindeki yüzüğün aynısı Küçük Sırlar filmindeki Su'nun yani Sinem Kobal'ın elindeydi.Mervişş bunu beğndi :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...