04 Ocak 2011

Tsum Vitrin

11 yorum:

  1. cok romantiiiiiiiiiiiiiik! :) harika!
    magic acik mi?????

    YanıtlaSil
  2. harika, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Canım ablammmm; açtım şimdi ;)

    Nihancım; sanat eseri gibi vitrin yapmışlar, ben de bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. Meravigliose queste vetrine e le foto sono speciali. Ciao Cri

    YanıtlaSil
  5. Vavvv o yesil elbise nasil bir elbisedir su an beni benden aldi.Fotografi kaydettim olurda bir gun kiyafet diktirmek istersem bunu gostericem:)

    YanıtlaSil
  6. sonuncusuna bayıldımm öldümm harikaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  7. Noni sempre delle cose così originali e di buon gusto qui da te. Sile

    YanıtlaSil
  8. Cri; le tue foto sono speciali, anche!

    nihalcim; ne güzel di mi ben de bayıldım ona ;)

    ssdesignbutik; eveeettt ben de, tavşan kafa çok etkileyiciydi!

    Sile; Che bel commento, grazie mille!

    YanıtlaSil
  9. bayıldııııııımmm müthiişş

    YanıtlaSil
  10. Civcivim hepsi tam senlikti valla ;)

    YanıtlaSil
  11. Tsum herzaman ki gibi konusturmus farkini..:)
    Orasi cok ama coook kazik ama orada her gezdigimde bir cok urunu almak istiyorum cok sIk ve harika seyler var ama dedigim gibi avrupa ve diger ulkelerden daha pahalliya satiliyor orada ve moskova.. :((

    Neyse, asil yazmak istedigim $U yesil elbiseeeee, aman tanrim oldum, her zaman yesil rengi elbiselere karsi bir hayranligim olmustur ama bu elbise su zamana kadar gordugum en guzelii!! Orada olsadim yalar tutardim onu.. :D
    optum

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...