15 Ocak 2011

Turandot

Evet itiraf ediyorum biz her pazartesi büyük bir coşkuyla diyete başlayıp her cuma yine aynı coşkuyla bunu bozuyoruz :P Ama bu sefer en ufak vicdan azabı yaşamadık çünkü dün akşam Moskova çapında yaptığımız "en" listesini alt üst eden yeni bir mekanla tanıştık: Turandot! Cafe Pushkin'in hemen yanında yer alan bu göz alıcı restauranta girer girmez kendimizi bir masal kahramanı gibi hissettik! Tüm garsonlar 18. yüzyıldaki Fransız aristokratları gibi giyinmişti. Prensim kotu, ben taytım ile bir prensle prensesten çok "Geleceğe Dönüş" filminin oyuncuları gibiydik ama olsun, bu masalsı yerde her şekilde bulunmaya değerdi doğrusu! Fotoğrafların kalitesi iPhone çekimi olduğu için oldukça düşük ama bu güzel mekanı sizlerle paylaşmadan duramadım!
Biz yemeğimizi balkon katında yemeği tercih ettik... Restoranın tek kötü tarafı her yerde sigara içiliyor olması ama devasa tavan sayesinde sigara dumanını hissetmiyorsunuz...
Alt katta ortada yer alan döner sahnede eski dönem kostümleri giymiş çalgıcılar eşliğinde canlı müzik oluyormuş. Ama o gece yan salonda bir kutlama yapıldığı için müzik yoktu...
Menü daha çok Asya mutfağı ağırlıklı...
Restoranda o kadar çok detay var ki nereye bakacağımızı şaşırdık doğrusu...
Ben dayanamayıp diğer odaları bir kolaçan ettim ;)
Sunum ve lezzet dört dörtlüktü gerçekten!
Elmalı tart ve ev yapımı dondurması da harikaydı.
Gerçekten hem ambiyans hem lezzet hem de hizmet 5 üstünden 5'i haketti. Bizim 5 günlük diyet ise sizlere ömür :P

13 yorum:

  1. diyeti bozmana kesinlikle deymiş:)

    YanıtlaSil
  2. OHHH süper olmuş,böyle güzel tatlar kaçarmı yahu diyet herzaman olur.

    YanıtlaSil
  3. zeynep's butterfly; evet değdi canım ;)

    AYŞENcim; di mi ama :) ben diyetten değil diyet benden korksun hii hii :)

    YanıtlaSil
  4. Noni,samimiyetine siginarak asagidaki soruyu soruyorum,lutfen yanlis anlama.Sen bir Boga kadinisin.Benim yukselen burcum Boga ve zaman zaman/cogu zaman senin zevklerinin ve benimkilerin ortustugunu kesfediyorum.Sen simdi cok mutlusun, allah mutlulugunuzu daim etsin her gecen gun.Prensinin burcunu merak ediyorum.Bunu paylasirsan sevinirim:))Lol

    with love from Toronto(another cold city)

    YanıtlaSil
  5. Tabii ki de paylaşırım hatta çok önceden bu yazımda belirtmiştim prensim ikizler burcu ;)
    Bizim ailede enteresan şekilde boğa-ikizler dengesi var ;)

    YanıtlaSil
  6. vay vay vay. Inanılmaz bır yer.
    şubatta bır arkadasım gıdecek Moskovaya. burayı onereyım, bana da bır magnet bulursa getırır artık:)
    Yemeklerı gorunce bu saatte karnım acıktı. fotograflara doyamadım. su balkonda kı masalardan bırınde de ben oturmak ısterdım.
    bende ıkızlerım bu arada.;)

    YanıtlaSil
  7. yaa nonniii ben de istiyorum oraları görmek bayılırım böyle mekanlara hatta bunların yapıldığı dönemlerde yaşamış olmayı ve birinde oturmayı çok isterdim...he he hemen de kafamdan buranın eskiden ev olarak kullanıldığını uyduruverdim :)

    YanıtlaSil
  8. Zeynepcim; aaaa benim de ablam ikizler, beylerden de babam ve prensim ;) arkadaşın asya mutfağını sevmiyorsa da cafe pushkin'de mutlaka bir tatlı yesin, gerçekten alınan kalorilere değiyor ;)

    bıcır; ben de böyle yerlere girdiğimde kendimi kabarık elbiseler içinde hayal ediyorum hep hii hii :)

    YanıtlaSil
  9. Hmm sushi ve tatlılar dehşet verici lezizlikte duruyor. sunuldukları ortamın masalsı dokusu, tabakların dahi saraylara ait havası, tavandaki işlemeler ortamın büyüsü çoook güzel.. Bir gün Moskova'ya yolum düşer ise kesinlikle gideceğim buraya, paylaşımınız için teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  10. Giz; rica ederim! bu şehir harika ama bir de şu buzzz gibi soğukları olmasa :)

    YanıtlaSil
  11. herşey süperr gözüküyor canım ohh afiyet olsunnn

    biz gelince de gidelimmm aha listeye ekleme yap :))

    YanıtlaSil
  12. Noni gerçekten mekan,o porselenler harika gözüküyor vallahi :) hem senin diyete de ihtiyacın yok bence sevgiler her halinle güzelsin :))

    YanıtlaSil
  13. Pırpırım; gideriz tabiisikideee :)

    Burcu; ahh teşekkürler canımmm :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...