06 Ocak 2011

Veeeeeeee


Obaleyyyyy yılın ilk çekilişi bomba gibi başladı, 150'den fazla yorum aldım, bu kadar ilgiyi inanın beklemiyordum! Hepinize katılım için çok teşekkür ediyorum! Hayal gücünüzü kullanarak bıraktığınız yorumlar benim için çok değerli çünkü ben de sizin yorumlarınızdan ilham alarak yeni pissiler ortaya çıkartıyorum ;) Ehhh pissiyi az çok tanıdınız, haytalıkta üstüne yoktur :) Öyle ana kucağıymış, kalorifer yanıymış pek bilmez hii hii :) Bizimkisi yeni yılı yavruşkalarla geçirmeyi hayal ederken içkinin dozunu kaçırınca geceyi WC'de tamamladı ne yazık ki :)

Ayyaş pissiyi kim WC'den çıkartıp ayıltacakmış bir bakalım:
Bu ayın şanslısı 13. sırada "bence hazır göbeği eritmişken, mutfaktan çıkmadı" yorumunu bırakan sevgili Gaye'nin oldu! Kendisini tebrik ediyor, katılan herkese güzel yorumları için tekrar teşekkür ediyorum!
Aşıklar, aşık olmak isteyenler ve kırık kalpleri Şubat ayı sürpriz çekilişine bekliyorum ;)

25 yorum:

  1. sevgili gaye iyi günlerde kullansın hediyelerini :)
    pissi çok şeker olmuş yine noni. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Kazanan takipçini kutluyorum, hem de çok kıskanıyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. ;;-) Sahibine hayırlı olsun, lakin o fincanlı yüzüğü her taktığında ben anımsasın anacım;;_)hüngür...

    YanıtlaSil
  4. Tüh gitti limonlu çay :) Güle güle kullansın Gaye.

    YanıtlaSil
  5. hehehe bilmiş olmuşum aslında :) 2011 dileğim şudur ki ben de artık bir pissi sahibi olmak istiyorum ühüüü :((

    YanıtlaSil
  6. Kıl payı kaçırmışım ya tühhHhhhh ! :)

    YanıtlaSil
  7. Şişede durduğu gibi durmamış:)
    Çok sevimli olmuş pisi..

    YanıtlaSil
  8. Noniii :) bu aralar, hala şanslı olduğumun sinyalini almaya ihtiyacım vardı :) çok teşekkür ederiiimm

    YanıtlaSil
  9. Her ay bize bu şansı tanıdığın için teşekkür ederiz canım. Pissi yi Çok güzel yapmışsın eline sağlık :) Birde Pissi nin tavşan şapkasını takmasına bayıldıkkk :)

    YanıtlaSil
  10. ahh nonicim alemsin yaa güldürdün beni:)) ne yaratıcı bi hatunsun birde marifetli;) pissi süper süper!!

    YanıtlaSil
  11. Limonlu çay süperdi..Tebrik ederim gaye hanımı..IRMAK

    YanıtlaSil
  12. oytunla hayat; teşekkürler canım ;)

    dream; nazar etme ne olur, bir sonraki çekilişe katıl senin de olur ;)

    Ecehan; hii hii alemsin canım kıyamam sana!

    Müge; bu limonlu çay gitti ama başkaları gelecek ;)

    kirazzade; ay pissinin bu kadar sevilmesi beni çok mutlu ediyor :)

    Sound of the Rain; evet canım kılpayı kaçırdın...

    S.G.; Teşekkür ederim :)

    Gayecim; rica ederimmm :) denedim denedim paketi hokus pokusla gönderemedim sen en iyisi bana posta adresini maille olur mu hii hii ;)

    Hayat; rica ederim ne demek, yaptıklarıma ilgi gösterilmesi benim de çok hoşuma gidiyor ;)

    Meyra; beğenmene çok sevindim, pissinin maceraları devam edecek ;)

    Irmak; teşekkürler canım, yüzüğün ve pissinin beğenilmesi beni çok mutlu etti ;)

    YanıtlaSil
  13. yorumumu yayınlamamışsın bile.. dolayısıyla çekilişe bile katılamadımm:( gaye hanım tebrikler....Mehtap

    YanıtlaSil
  14. Mehtap; yorumunu yayınlamamışım bile??? hmmmmm "bile"den ne kastettiğini pek anlayamadım doğrusu?!
    Ben gelen tüm yorumları yayınlıyorum, problem olupta bana gelmeyen yorumlar varsa bu benden değil blogger kaynaklı teknik bir problemdir.
    Bu arada o sen misin bilmiyorum ama 111. sırada bir mehtap var...

    YanıtlaSil
  15. pisi müthiş olmuş zaten çok güzel yapıyorsunda bu sarhoş hali çok komik :)

    YanıtlaSil
  16. Noni ay çok komik ve şirinmiş bu pisi yaa benim 2 sene önceki halime benziyor :))) :P kusmuklu pisi :)
    Türkiyeye gönderebiliyor musun bu arada? Bu pisiden istesem?

    YanıtlaSil
  17. :((( her zaman "why me" derim bu sefer "why not me" diyorum................

    YanıtlaSil
  18. gaye hnm tebrikler :) Sibelcim pisi cok seker olmus :))

    Lale K.

    YanıtlaSil
  19. iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar :)
    hepinizin şansı hep bol olsun ...

    YanıtlaSil
  20. Kızlar beğenmenize çok sevindim, başka pissiler de ara ara ortaya çıkacak böyle...

    Gayecim tekrar tebrikler canım...

    Nesobambinom burdan TR'ye gönderi zor olduğu için (bir de burdaki postanede beğendiklerini indra gandi yapıyolarmış) bu yüzden sipariş alamıyorum artık... Bu çekilişlerimi ise önceden hazırlayıp giderken anneme verdim, o her ay benim için postaya verecek, böyle bir çözüm yarattım ;)

    YanıtlaSil
  21. Güzel yüzüne hüzün yakışmaz pisicikler süper olmuş yeni çekiliş için ne yapacağız haydi söyle çok yollayalım kura sayımız artsın heyecanlı olsun

    YanıtlaSil
  22. sema; çok tatlısın :) şubat ayında sevgililer gününe yakın olacak çekiliş ama yine herkesi 1 oy hakkı olacak ;)

    YanıtlaSil
  23. tebrikler :) hediyeler harika :)
    Noniciğimin elinden olan sürekli kullandığım camlı yüzüğüm en büyük tesellim (: diğer güzel hediyeler de dahil olmak üzere.. :) ama hala kazanma umudum her zaman devam ediyor ! :)

    YanıtlaSil
  24. hadi yaa :( o zaman ben geleyim moskova'ya almaya :)
    buzdolabımının üstünde 2 pisin var zaten WC de oturan bunu da koyardım güzel olurdu böyle pisi WC de serisi yapardım çok güzel olurdu :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...