05 Ocak 2011

Yılın İlk Sürpriz Hamur Çekilişi


2011'in ilk sürpriz hamur çekilişini yüksek müsaadelerinizle başlatıyorum efenim :) Bilmeyenler veya daha önceden katılmayanlar için kısa bir bilgi geçiyim... Her ay yaptığım çekilişte bir okuyucuma teşekkür hediyem oluyor. Katılmak için followers listeme üye olun, blogunuzda benden bahsedin, twitter'da bana mesaj yazın, facebook'ta bana hayran olun gibi beklentilerim yok, öyle metazori şeyleri sevmiyorum ben... Sadece her çekilişte bir sorum oluyor. Tek yapmanız gereken isim veya rumuz belirterek ve hayal gücünüzü de kullanarak bu soruya cevap vermek, o kadar...
Hmmm aslında sizden bir ricam daha var, ilerde bir gün beni okumaktan vazgeçerseniz kısa bir yorumla beni okumaktan neden vazgeçtiğinizi yazmanızı istiyorum. Uzun süredir yazan bir blogger olarak belki bu sayede eksiklerimi öğrenir ve kendimi geliştirme imkanı bulabilirim ;)
Bu ayki kutumuzun içindekilere bir göz atalım:


Benim fimolara ve camlara olan tutkumu bilmeyen kalmadı di mi :) 2011'de ağzınızın tadı hep yerinde olsun diye limonlu çay yüzük, her gününüz aşk dolu geçsin diye aşk melekli cam yüzük, şans hep sizden yana olsun diye uğur böcekli broş ve kafanıza tokadan başka birşey takmayın diye de mavili taç hazırladım. Noni imalatı olmayan ama hoşunuza gideceğini düşündüğüm minik kürdanlık ve kedili fuları da yeni yıl kutusuna ekledim...

Şimdiiii gelelim bu ayın sorusuna:

Sizce Pissi yeni yılı nasıl geçirmiş olabilir?

Unutmayın herkesin sadece 1 yorum hakkı var ;) Hepinize katılım için şimdiden çok teşekkür ederim!

159 yorum:

  1. valla kaloriferin üstünde yayılarak geçirmiştir.
    neden öyle diyorum benimkisi öyle yaptı :)
    hediyeler çok güzel bu sefer benim olsun nonişim:)
    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. kucağında dansözle :D

    YanıtlaSil
  3. bence kız arkadaşıylaydı :)

    YanıtlaSil
  4. Selam, mutlu bir yıl dilerim..Pissicik felekten bir gece ile yeni yılı geçirmiştir.

    YanıtlaSil
  5. bence tv karşısında pijama terlik izlemiştir,yayıla yayıla

    YanıtlaSil
  6. Horul horul uyumuştur bir sıcak yer(!)de.
    Bu yorumu da açıkça, fincanlı yüzük için yazdığımı belirtmeliyim.:-)Uzun zamandır gözüm vardı da;-)

    YanıtlaSil
  7. nonicim öncelikle iyi yıllar ...
    pisicik sıcacık, tuylu bır kalpak ıcınde olabılır diye dusundum :)
    Hediyeler harika ve çokça çokça bu sefer benim olsun yayabbim, amin :)
    Pınar

    YanıtlaSil
  8. hımmm, sanırım yavruşkaların pardon hindinin peşinde geçirmiş olabilir mi?

    Blogunu hemen hemen hergün takip ediyorum,özellikle moralim bozuksa ilaç gibi geliyorsun, vazgeçmeyi düşünemediğimden sebep de düşünemiyorum:)))

    yharman

    YanıtlaSil
  9. pissi yeni yıla kuvvetle muhtemel patisini yalayarak girmiştir ama bu hiç de çarpıcı bir yorum değil di mi nonikim :)

    YanıtlaSil
  10. pisicik sana sarılarak yeni yıla girmiş olabilir :) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Pelin Tüzün5/1/11 09:01

    Pissi yeni yılı sarhoş geçirmiş olabilir.. =)

    Eğer bir gün seni okumayı bırakırsam bu senin artık yazmadığın anlamına gelir.. ;)

    2011'de tüm dileklerin gerçek olsun..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Milli piyangodan para çıkar umuduyla hayal kurup.Hiçbir şey çıkmayınca yine fakirim diye kendini içkiye vurmuştur :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Nonicim,
    bence hazır göbeği eritmişken, mutfaktan çıkmadı :)

    YanıtlaSil
  14. Bence Pissi mide fesatı geçirmiş olabilir. Hatta istifra bile etmiş olabilir. Yılbaşı için hazırlanan pastalar, kremalar tatlılardan doyma hissi olmaksızın yediğinden:) Benim Pissim her özel günde öyle oluyordu çünkü. Bütün Pissi'ler oburdur bence..:) Hatta Pissimizi hatırladığım en son özel günde küçük bir panda yavrusuna dönüşmüştü:)

    Bu arada hediyeler mükemmel ya !

    YanıtlaSil
  15. Sibel günaydın seni en mütevazi blogger olarak görüyorum ve pissimiz yeni yılı uyuyarak geçirmiştir diye düşünüyorum. sevgiler Zerrin

    YanıtlaSil
  16. 2 hafta sonra doğum yapıyorum, bebek erkek, mavi taç muhteşem olmuş kazanırsam takıp, reklamını yapıcam:)zaten cam yüzük aşkımı sen bile biliyorsun, kazanamasam bile ellerine sağlık, bu ayki hediyelerin hepsi mükemmel...
    pissi yeniyılını spor yaparak geçirmiştir bence:)bu arada sendende bebek haberi bekliyoruz,,
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. tabiki pissinin munzır neşriyat düşkünlüğünden yola çıkarak bir çapkın olduğunu biliyoruz bu yüzden dişi pissilerle yılbaşı partisinde yeni yılı kutlamıştır diyoruzz...

    buarada fırsatım oldukça keyiflenmek için işimi riske atarak seni okumaya devam edicem kesinlikle bağımlılık yapıyorsunn:)
    Elif Ç

    YanıtlaSil
  18. patlamış mısır yiyerek? :)

    okumaktan vazgeçeceğimi sanmıyorum. yazı ve fotoğraflarında güzel bir enerji var..

    YanıtlaSil
  19. sıcacık bir ortamda uyuyarak geçirmiştir.Sevgiler Nonicim Yeni Yılın güzelliklerle dolu olsun pisiciklerde sağlıklı olsun.

    YanıtlaSil
  20. Çook cici hediyeler bunlar,hepsine bayıldım hele o yüzüklere bittim,benim olsa keşke.Pek şanslı biri değilim ama...
    Gelelim cevaba nasıl geçirmiş olabilir mmm hmmm iyidir sanırım :)

    YanıtlaSil
  21. Oncelikle yeni yılın kutlu olsun Noni'ciiim... Sağlık, mutluluk, huzur ve minik birey getirsin 201..
    Artık 2012 ye minik noni veya prensle girmek dileğiyle :)
    Pissi buyuk ihtimalle kah camdan bakarak kah uyuyarak geçirmiştir di mi ??

    Cok optum..

    Berna

    YanıtlaSil
  22. pissicik yeni yılını dostlarıyla eğlenerek geçirmiş ve geceyi ayık bir şekilde bitirmiştir:)) sevgiyle noni ;)
    zeyneb

    YanıtlaSil
  23. annesi babasıyla karlı sokaklarda gezmiştir :) Sonra da bi köşede sızmıştır :D

    YanıtlaSil
  24. koşu bandında girmiş olabilirmi?:))
    senin bu eğlenceli yazılarından ancak biz okurlarına duyarsız kaldığında vazgeçebilirim..kii buna ihtimal bile vemiyorum nonicim:)

    YanıtlaSil
  25. hediyelerin hepsi şahane görünüyor harika bir yılbaşı paketi olmuş..
    pissinin yeni yılı çılgın bir partide geçmiştir diye düşünüyorum evde pinekleyecek bir pissi değil o :))

    YanıtlaSil
  26. günaydın.

    pissicik yeni yıla oldukça formda girmiş olmalı :)

    YanıtlaSil
  27. Oshh nasılda sevimli olmuş maskesi Tavşan olarak mı :)

    YanıtlaSil
  28. ay noniii her ay istiyordum ama bu ay o limonlu çaylı yüzüğü görünce daha çok bir istiyorum. Çok seviyorum o yüzüklerini. Lütfen bana çıksınnnn.

    Pissi nasıl geçirmiş olabilir? hmmm biraz içip kız arkadaşıyla dans edip sarhoş olarak mı geçirdi acep?

    YanıtlaSil
  29. tabiki benim gibi uyuyarak =) Sevgilerimle Nonicim.. İrem Erdem

    YanıtlaSil
  30. yeni yılın il çekilişinde herkese bol şans:)
    pissi bence yılbaşına yanına çıtır pisi manitalar, leyla bir şekilde, bir kedi barda girdi. çapkın pissi herkesi kesti gece boyunca, pissiciklerle deliler gibi sabaha kadar dans etti:)

    YanıtlaSil
  31. Bence Victoria Secret defilesini seyretti :)

    YanıtlaSil
  32. kesin ip yumağıyla oynamış yeni yıla dakikalar kala kucağında girmiştir :)

    YanıtlaSil
  33. allaahhh şimdi tavşan yılı dedik. e bu pissinin göbeği de aldı başını gitti, memleket de soğuk:) kesin tavşansı bi sporla girmiştir bi taşla 3 kuş. Çok terbiyesiz oldu. cevabımı toparlıyorum:)öpüşerek girmiştir :P

    YanıtlaSil
  34. selam noni,

    hediyelerin her zamanki gibi çok şık gecikmeden cevabımı verip kendime bir şans yaratmak istedim.

    bence pissi yeni yıla Moskova' nın soğuğunu yaşamamk için sıcacık evinde girmiştir ancak saatler 00:00 ı gösterdiğinde geri sayımını bitirmiş cool bir eda içinde yumoş patisiyle perdeyi aralayarak havai fişek gösterilerini izlemiştir.

    sevgiler

    merve

    YanıtlaSil
  35. Benim pisim sepetinde miskinlik yaparak girdi.Ama spor sever Miso belki de hoplayarak zıplayarak girmiştir yeni yıla kim bilir :)

    YanıtlaSil
  36. Fosur fosur uyuyarak:))))
    Gülseren Akça Göçer

    YanıtlaSil
  37. Matruşkalı kürdanlık!Ve kutunun içindeki herşey tek tek çok güzel,hatta kutu bile güzel. :D
    Bence Pissi yeni yıl gecesini çapkınlık dolu anılarla geçirmiştir. :P

    YanıtlaSil
  38. fatma kurtaran5/1/11 10:05

    Bence pissi yeni yıl uyuyarak geçirmiştir.
    Bence blogunuz süper ileride de sizin blogunu okumaktan vazgeçmeyeceğim ama son zamanlarda daha çok görselliğe önem verdiniz biraz daha iç dünyanızda yaşadıklarınızı da bizimle paylaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  39. Bence pissi 2011' e uyuyarak girmiştir:)

    YanıtlaSil
  40. Tavşan şapkasıyla oynarak geçirmiştir herhalde değil mi;P

    YanıtlaSil
  41. Pissi çapkındır... Uslu durmamıştır... Güzel Pissiyelerin olduğu sazlı sözlü eğlence yapmıştır:) Dansöz Pissiyenin gögüs arasına para bile sıkışmıştır:))

    Sevgiler Hulia

    YanıtlaSil
  42. Sibelcim öncelikle yeni yil sana esinle ailenle ve sevdiklerinle hep güzellikler getirsin ve tüm dileklerinin gerceklestigi bir yil olsun... umarim bu yil kucagina bir bebis alirsin :)
    Bu arada hediyeler süper :) kesin bana cikmaz ama sansimi deniyim :) Bence pissi yeni yili güzel gecirmistir..

    öpüyorum seni
    Lale Karadag

    YanıtlaSil
  43. bence tavşan şapkasını takıp pembe patilerini sallaya sallaya dans etmiştir. :))

    YanıtlaSil
  44. soba ya da peteğin yanında yastığının üzerinde mırıldayarak geçirmiştir.Kafasında yeni yıl şapkası da olabilir:)

    YanıtlaSil
  45. Bence o hiç farketmediği için günün anlam ve önemini, sizin yeni yıl hazırlık ve eğlenme telaşınızdan dolayı üzerinden eksilen ilgi sebebiyle biraz küskün geçirmiş ve köşesinde uyukluyarak geçirmiş olabilir. Benim biricik Köpeğim gibi.

    jerryandthedog

    YanıtlaSil
  46. merhaba noni,umarım yeni yıl bütün güzellikleriyle beraber, minik bebişini de sana getirsin...:::)))
    gelelim pissi nin yeni yılı nasıl geçirdiğine...efendim büyük bir ihtimalle spora ara verip (tabi pazartesi yeniden başlamak şartıyla)bol bol yiyip içip ,eğlenmiştir.tabi göbeği erittikten sonraki fit haliyle etkileyeceği yavruşkalarıda düşünmüş olabilir...:)öptüm .....

    YanıtlaSil
  47. Eh Rusya'da olduğuna göre yavruşka görmek umuduyla camdan bakarak geçirmiştir:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  48. Senin pisi biraz çapkın kızlarla geçirmiş olabilir

    YanıtlaSil
  49. Bence Pissi yeni yılı ailesiyle yiyip, icip eğlenerek geçirmiştir. :)

    YanıtlaSil
  50. şimdi orası çok soğuk ya gerçi burası da öyle...bu pissi cam ve kalorifer kenarında,yanında bilumum abur cuburla,uyuya kalmış mesela :)

    YanıtlaSil
  51. tavşan şapkasını giydi :) ve göbegini kaşıdı :) yandaki gif e bayıldım :)

    YanıtlaSil
  52. Koşu bandında, güzel bir Rus pisişka için form tutmaya çalışırken mi acaba?

    YanıtlaSil
  53. Başında bir yeni yıl şapkası.. yanında güzeller... bol bol eğlenerek geçirmiştir sanırım...

    YanıtlaSil
  54. merhaba izleycinim bloğunu takip ediyorum.
    yeni yılı moskovada ailenle biraz hasta geçrdin.dilek tutmayı ve bizlerede şasn dileklerini unutmadın.
    umarım şanslı olurum.
    EMİNE YAVAŞ
    emineyvs@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. bence kesin uyuyarak geçirmiştir..:)

    Vee güzel fotoğraflarını bu blogda göremezsem eğer okumaktan vazgeçebilirimmmmm.:P

    Ve Ve Ve, buu hediyeler çokkk şirinnnnn, çokçokk güzellerr...

    YanıtlaSil
  56. Ebru YILMAZ5/1/11 11:16

    Merhaba Noni seni sürekli takip e diyorum 8 aylık hamileyim ve oğlumun şansına o noel babalı kutuyu istiyorum.Cevabım ise bence uyuyarak geçirmiştir diyorum.En kısa zamanda bebiş haberi istiyorummm...zerdayilmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Yeni yılda sıcacık evinde sizinle birlikte mırlamaya mırlaya,sevile sevile geçirmiştir bence:)) IRMAK

    YanıtlaSil
  58. Çilekli pasta5/1/11 11:24

    çapkınlık yapmıştır

    YanıtlaSil
  59. uykuda:-)))))...ayyy ilk kez katiliyorum...cok heyecanliyim:-))...O ne dunyalari verseydin barim:_) kazanmak istiyorum....torpil istiyorum:-))) hehehehehe

    YanıtlaSil
  60. tabikisi sefkilisiyle noni cim :) daha güzel bir alternatif düşünemiyorum, sevgiler, mutlu ve bebişli bir yıl diliyorum :)

    YanıtlaSil
  61. NAZLI ÖZÇİÇEK5/1/11 11:38

    Bayıldım hediyelere.Bana çıkarmı ki.Deneyeyim bakalım bir şansımı.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  62. Sevgili Noni
    Hediyelerinin hepsi çok çok güzel, umarım şanslı kişi ben olurum.

    Bence Pissi yeni yıla yanında Noni'si, Noni'sinin Prensi, Çılgın Mevdoş'u ve Babişi olduğu için zevkten dört köşe girmiştir.

    Yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle...

    dyaliman@yahoo.com

    YanıtlaSil
  63. tubiş ankara5/1/11 11:59

    bence uyuyarak geçirmiştir:)))

    YanıtlaSil
  64. Dedesinin kucağında olabilirmi hediyeyi ben kazanmalıyıym

    YanıtlaSil
  65. Pissi yeni yıla karlar üzerinde sarhoş olarak girmiş olabilir mi acaba?

    Sevgiler,
    Nyuu

    YanıtlaSil
  66. Bence Pissi yeni yıla sıcacık yatağında uyuyarak girmiştir :) En azından benim kedim öyle yaptı :)

    YanıtlaSil
  67. 2011 de fit olmak için yürüyüş bandının üzerinde geçirmiş olabilir. Yavruşkalara güzel görünmek için :))

    YanıtlaSil
  68. Nonimmm yeni yılın kutlu mutlu şahane olsun ..güzel gönlünde nekadarr dileğin varsa hepsii gerçek olsun işallah ...uzan zamandır yoğunum bir selam edeyim dedim ...seni okumaktan vazgeçmek mi? hımmm ne diorsunnnnnnn mümkün mü ? sensiz olmaz....kedicikte ailesiyle pek bir mutlu olabilir mi? ...Mevdoş ablacığıma çok selamlar hürmetler öptüm seni bennn sevgilerimle nur

    YanıtlaSil
  69. tabi ki misil misil :)
    mutlu yillar!

    YanıtlaSil
  70. Fit olma hali onu yordugundan nonisinin kucağında uyuyarak girmiştir nedersin?seni okumayı bırakmakmı nasıl yani?

    YanıtlaSil
  71. Blogunu okumaktan hiç vazgeçmeyeceğim için öyle bir yorum da yazmam ben :)
    Pissi Victoria's secret defilesi izlemiş olabilir.
    Hediyelerin hepsi çok güzel, kedili fulara da bayıldım. Bu sefer bana çıkar inşaallah.
    Mutlu yıllar sevgili Noni...

    YanıtlaSil
  72. uyuyarak girmiştir

    YanıtlaSil
  73. Hayat (Esra S.)5/1/11 12:46

    Bu ne kadar hedayeee öyle :) Noel Baba gibisin valla :D :D
    Pissicik Yeni yıla dışardaki soğuga inat sıcacık bakışlar eşliğinde Annanesi-Dedesi anası ve babası ile sarmaş dolaş bir şekilde girmiştir...

    bu çekilişte şanslı kişi ben olamazsam kazandığım çekilişte (inş. :) ) limonlu çaylı yüzükten banada gönderirmisin... Hepsi senin olsun o şirin minyatür fincanın benim olsuuuuuunnn.. Evrene isteğimi gönderdim.. Cevapp çok geç gelmez umarım :)
    Sevgiyle kal...
    Hayat (Esra S.)

    YanıtlaSil
  74. Aşık ve baygın olarak girmiştir! Baygın gözleriyle Mevdoş'un kucağında sevdiceğini düşünmüştür. Sooooraaa Noni'nin tüm uyarılarına rağmen, geri sayım başlamadan Kremlin'e gider, aşkını haykırır fakat o da ne biricik aşkı son hızla patileri yere değmeden adeta uçarcasına ona geliyordur :) Ve Pissi yaşadıklarına inanamayarak sevinçten bayılır :))) Bu sırada geri sayım bitmiş ve Pissi malesef baygın vaziyette 2011'i karşılar.

    Hehe amma senaryo yazdım be! Nonii limonlu çaylı yüzük, melekli aşk yüzüğü, taç hepsi benim olsun hepsi :))

    YanıtlaSil
  75. kesin uyuyarak :)

    ayfer

    YanıtlaSil
  76. çok fazla yemek yiyip, tuvalette geçirmiş olmasın nonikcik, hi hi hi:)

    YanıtlaSil
  77. kalorifer peteğiyle sarmaş dolaş, tüm akşam ev ahalisini dikizleyerek girmiş olabilir:)

    YanıtlaSil
  78. pissicik ziyarlerine gelen anneanneciği ve dedeciği ile mutlu bir biçimde girmiştir yeni yıla:)
    seni de okumayı bırakırsam bil ki sebebi, bulunduğun yere taşınmış sana komşu olmuş, yaptıklarını bizzat izliyor olmamdır:)
    ecce

    YanıtlaSil
  79. annesi annesinin prensi ve annesinin anne babasıyla aile saadeti içinde biraz uyuyp biraz kendini sevdirerek geçirmiştir:)))

    YanıtlaSil
  80. evdeki değişikliği bir kenardan merakla izlemişti tahminim.

    YanıtlaSil
  81. Hediyeler müthiş

    Bence pissi yeni yılı felekten bir gece çalarak, dans ederek, tıkabasa yemek yiyeyerek, etrafında yavruşkalarla geçirmiştir:)

    YanıtlaSil
  82. ne cici hediyeler bunlar nonicim:) pisicik yeni yıla dansöz kılığında mı girdi acaba?
    yeni yılda herşey gönlünce olsun,sevgiler...
    burcu.

    YanıtlaSil
  83. Çam ağacının altındaki hediyeleri mıncırlayarak...

    YanıtlaSil
  84. bu sefer bana çıksın inşallahhhhh diye başlıyorummm::)))ilk okuduğumda uyuyarak diye geçmişti aklımdan, baktım biçok arkadaşta yazmış ama ben yine de diyim..uyuyarak girmiştirrrr:)))
    bu arada seni okumaktan asla vezgeçmem çünkü çok samimi buluyorum

    sevgiler lale....
    l_koksoy_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  85. bence noel baba kıyafetleri içinde geçirmiştir:) ben vazgeçmem seni okumaktan o yüzden pas geçtim onu:)

    YanıtlaSil
  86. spor yaparak ( bir kaç post önce onunla ilgili birşeyler vardı :))

    YanıtlaSil
  87. Merhaba seni uzun zamandan beri takip ediyorum.Benim olsun bu sefer

    Spor yaptigina göre fit olarak girmistir.

    Sevgiler Esengül

    YanıtlaSil
  88. Pissi,yeni yılı yeni bir aşka yelken açarak geçirmiş olmalı :))
    Çok istiyorum bu hediyeleri.
    Hepsi de birbirinden güzel..

    ♥~PEPİNOM~♥

    YanıtlaSil
  89. Öncelikle sevdiklerinizle birlikte mutlu, sağlıklı, başarılı, huzurlu bir yıl geçirmenizi diliyorum.

    Pissi yeni yılı hediyelerini aldıktan ve yılın ilk tombalasını yaptıktan sonra mutlu bir şekilde patilerini yalayarak geçirmiş olabilir.

    YanıtlaSil
  90. Ayağında terlik ile anne baba kucağında kih kih kih

    YanıtlaSil
  91. Sicak sicak puf bir battaniye ustunde =)

    Ilk blog okumaya basladigimdan beri okuyorum yazilarini ve hala ayni tadi aliyorum =) Bir gun vazgecebilecegimi dusunmuyorum.


    insideofmypurse@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. Azıcık çakır keyif, uykulu bir tekir canlandı gözümde:)

    YanıtlaSil
  93. Noel agacinin altinda uyuyarak ;))

    YanıtlaSil
  94. Dışarısı çok soğuk olduğuna göre,sıcacık evinde kafayı bularak geçirmiştir:))Pissi bu evde olsa bile yaramazlık yapmadan duramaz:))

    Nerede olursan ol,sevdiceğinle(eşinle)çok mutlu nice yıllar geçirmeni diliyorum:)İyi seneler canım,içindeki güzelliğin daima yüzüne yansıdığı bir yıl olsun.İzmir'den sana sıcacık öpücüklerrr muckkk...

    YanıtlaSil
  95. bence kardan adam yaparak girmiştir..biz burada kara hasret girdik yeni yıla o bol bol karla oynayarak girsin bari ;)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  96. şengül5/1/11 15:26

    Keyifle okuduğum Çılgın Mevdoş ta yanındaydı bence zevkten 4 köşe keyifle yayılmış bir şekilde geçirmiştir.
    aylardır bu çekilişe katılıyorum ne olur bu sefer şans benden yana olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  97. hediyelerin hepsine bayıldım.
    Bence pissi önce kendini sana sevdirmek için etrafında dolanmıştır. İstediğini aldıktan sonra sıcak bir köşe bulup uyumuştur. Sevgiler

    YanıtlaSil
  98. Noniş bence pissi camdan yavruşka pissileri dikizliyerek geçirmiştir yılbaşını.
    Bu yüzüğü sende gördüğümden beri çok istiyorum. İstiyorum.. istiyorum..

    YanıtlaSil
  99. Bence Pisi saat tam 24,00'de bembeyaz,vakur,yakışıklı bir iran kedisi prens düşleyerek ( dileyerek) yeni yıla girmiştir.Bu arada çin astrolojisine göre benim burcum da tavşan.Hislerim beni yanıltmıyorsa 11.ayda erkek bebek sahibi oluyorsunuz.İçinde o harfi olan bir isim koymayı düşünüyorsunuz.Ama lütfen çok kısa isimler koymayın.Her şey düşlediğiniz gibi olsun.Tüm iyi dileklerimle...

    dolunayunsalan@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. Kesin mırıl mırıl uyumuştur.
    Her ne kadar yorum yazmasamda sizi severek okuyorum, bu ilk oldu :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  101. tabiki capkinlik yaparak:)

    YanıtlaSil
  102. bence de miskin miskin uyuyarak geçirmiştir ;)
    iyi seneler...

    YanıtlaSil
  103. bence böyle muhteşem yılın bitişini ve daha da muhteşem başlayacağını bildiği bir yıla her zaman ki gibi yaramazlıklar yaparak girmemiştir bizim pissi. bu sefer evinde annesi babası kardeşleri ve sevdikleri ve sevdiklerinin sevdikleri ile tombala oynayarak, soba üzerinde kestane pişirerek girmiştir.

    her ay bu hediyeleri özenle yapıp, sevgiyle gönderdiğin ve hakikaken eşi benzeri olmayan bi blogger olduğun için bana sana teşekkür ediyorum noni :)

    YanıtlaSil
  104. Belki evden kaçıp gizli gizli bara gitmiştir :)

    YanıtlaSil
  105. gönlünce bir sene olsun...
    bence sevgili mevdoş hanımın kucağında girmiştir yeni yıla...
    nede olsa oda senin gibi çok özledi dimi nonimm.. senin ve annenin takipçisiyim. bilgisayar bozulmadığı müddetçe bıkmadan okurum...yeni yıla şansız başladım şansımı sen döndür no luuurr
    mehtap

    YanıtlaSil
  106. En son gördüğümde spor yapıyodu yürüyüş bandında :) yani yeni yıla fit girmiştir bence :D

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  107. noni mutlu yıllar tabii pisiciğede:)senin yeni yıla muhakkak yeni evli biri olarak eşinle muhteşem geçmiştir.pisicikte eminim mutlu huzurlu şık bir yılbaşı kostümüyle karnı davul gibi şiş ağırlık basmış uyumuş olarak girmiş olabilir
    ece kalaycıoğlu

    YanıtlaSil
  108. kendine sıcak bir köşe bulup orada yayılarakkk =)

    ayrıca seni birgün okumaktan vazgeçeceğimi sanmıyorum. Seni okumaktan büyük bir zevk alıyorum ve sevdiğimiz şeyler ortak =)

    b_sra6@mynet.com

    YanıtlaSil
  109. OMG hediyeler muttesemmmmm
    noniiiiiiiiiii..
    benceee yeni yilaa spordan kalan acliiini bastirmak icin tikindiktan sora uyurken girdi pissicik..
    ayy benim olsun bu hediyeeelerr noluuurr :D

    YanıtlaSil
  110. Pissi, bence;
    yanindaki dansoz pisicige opucuk vererek,elinde icki sisesi,kafasinda sapkasi,bol eglence icinde girmistir yeni yila.

    Seviyorum Pissi'yi,merakla bekliyorum bakalim acaba nasil girmis ^_^

    Bir de hediyeler sahane Noni'cim, kediler,matruskalar,ah ah,en sevdigim seyler...

    Optummm....

    YanıtlaSil
  111. ne yapsın pisicik hava soğuk kaloriferin yanında uyumuştur saat 12de sizin sesinizi duyup şöyle tek gözünü açmış sonra tekrar uyumuştur:)

    YanıtlaSil
  112. pissi de benim uyuşuk kedim gibi yattığı yerden oyun oynamaya çalışarak girmiş olabilir ((: benimki hep gece saatlerinde harekete geçiyor çünkü (:

    hmm seni bir gün izlemeyi bırakmam için yazılarının kalitesinin düşmesi diğer bloggerlardan farkının kalmaması gerekir. kotun üzerine tişört giyen moda bloğu eline iğne iplik alan biçki dikiş bloğu fimoyla bir kaç kez haşır neşir olan biri tasarım bloğu açıyor.. kısaca kendine has özelliklerini yitirmeye başladığında izleyici kitlen seni eskisi kadar sıkı takip etmez gibi geliyor.. -ama böyle bir şeyin var olmayacağı senin bunu bize sormandan belli-

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  113. bence de uyukluyarak,
    zerda

    YanıtlaSil
  114. bence sarhoş bir biçimde sızmış olarak geçirmiştir:)))

    YanıtlaSil
  115. Bir playboy edasında tavşan kovalayarak geçirmiştir:)))) Buarada mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  116. Bence Pissi sevgili noniyi yaninda prensi ve ailesiyle eglenirken sakin sakin izleyerek gecirmistir.

    Allahim ya hadi bu kez sans bana gulsun buda 2011 le gelen bir ilk olsun artik. Niye bole sanssizim ki. 2011 benim yilim olsunnn

    (yaa biraz once denedim hata verdi insallah yorumum gelir)

    YanıtlaSil
  117. bence pissi yeni yılı hayallerle dolu bir biçimde dinlenme isteği ile geçirmiştir :))

    YanıtlaSil
  118. Güzel ve yumuşacık göbüşünü açmış mırıl mırıl mırıldanıp uyuyarak

    YanıtlaSil
  119. Bütün hediyeler harika, özellikle el emeği olanlar. Nasıl imreniyorum sana bir bilsen. :)

    Çapkin Pissi, yeni yıla Noel Pissi kılığında, "Benden size zarar gelmez hohohoo, yanaşın şöyle yamacıma" diyerekten, dansöz pisilere sırnaşarak girmiştir. Gibi geldi bana :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  120. SARHOŞ PİSSİ OLMUŞTUR

    YanıtlaSil
  121. pissi yeni yıla anneannesiyle ve dedesiyle girmiştir sanırım :))

    YanıtlaSil
  122. Noni, hediyelere harika :)

    Pissi, bence mayışıp kaloriferin dibinde yastığına yayılarak geçirmiştir :)

    YanıtlaSil
  123. göbegini kaşıyan kedi olarak yılbaşına damgasını vurmuştur:)
    sevgiler
    pınar özgönül

    YanıtlaSil
  124. bence arkadaşlarıyla yiyip içerek geçirmiştir:)

    YanıtlaSil
  125. pissicik annesinin göbüşü üzerine yatmış ve PMS ağrılarını dindirmiştir. :)
    noniş, teşekkür ederim blogun için, ben de istiyorum hamurla birşeyler yapmak. yeni başlayacak olanlar için bir yazı yazacak mısın acaba?

    YanıtlaSil
  126. uyuyarak girmiştir pisicik :)

    YanıtlaSil
  127. ANKARA DAN ADSIZ HATUN
    yılbaşı süsleri ile cebelleşerek..

    YanıtlaSil
  128. Yeni yıla dakikalar kala huzurlu ve mutlu sıcacık bir uykuya dalmıştır... Rüyasında da beyaz karlar üzerinde sevgilisiyle beraber kıvrıla kıvrıla sarmaş dolaş bir şekilde, mnnak pati izleri bembeyaz kar üzerinde yumuşak izler bırakarak yürüyordur...

    YanıtlaSil
  129. Anneanne ve dedesine özlem gidererek :))

    Bir de bir de blogumda bir ödülün var.ilk defa ödül veriyorum.Seninki gibi reel değil o yüzden aşure dağıtır gibi uğruyorum herkese .

    Yeni yılda da yüzümüzü gülümseten güzel haberlerini bekliyoruz :))

    Sevgiler .

    YanıtlaSil
  130. Pissi yeni yıla Pissiyesiyle öpüşerek girmiştir :))

    YanıtlaSil
  131. kollarını şöyle göğsünün altına kıvırarak, kısık kısık etrafına bakmıstır :)

    YanıtlaSil
  132. pissi anneannesiyle dedesinin ayaklarının dibinde gecirmiştir yeni yılı

    YanıtlaSil
  133. Bir Rus pisi piaiyle gobek atarak:)
    Yeni Yiliniz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  134. çağla tosun5/1/11 22:39

    kızılmeydanda votka içerek :))))

    YanıtlaSil
  135. Selaaam =)
    Pissi bence 2010'da yaptığı göbeği bir kenara koymuş.
    Camın kenarında oturup, önündeki mamayı dışarıda yağan kar eşliğinde yedikten sonra garip bir yere yayılıp, hayal kurmuşturr =) Hayal baloncuğunda da kendine benzeyen bir eşi varmış ve meydanda tur atıyorlarmış =D

    http://kuvettekisaskinbalik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  136. Yenı yıla bence eller havaya yaparak gırmıstır:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  137. Camdan yağan karlara bakarak :)) Ya da Mevdoş teyzeyle bakışarak :)

    YanıtlaSil
  138. Murka'larla karlı damlarda mı geçirdi? Ya öyledir, ya da annenizin yün yumaklarına dolanarak geçirmiştir :)

    YanıtlaSil
  139. Hımmm sanırım eller havaya yaparak sarhoş bir pisicik olarak girmiştir yeni yıla.Yılbaşı şapkası ve de maskesiyle.. Noni bu hediyeler bir harika, kızım için istiyorum bunları inşallah bana çıkar;))

    Bu arada özgünlüğünü kaybedersen ancak seni okumaktan vazgeçerim diyeceğim ama bu pek mümkün görünmüyor sanırım sizin genlerinizde var yaratıcılık.Senin annenin ve ablanın bloglarınızı sürekli takip eden biri olaak söylüyorum bunu..

    İyi Yıllar

    Figen E.

    YanıtlaSil
  140. pissi bence tombala oynayarak geçirmiştir yeni yılını tabi bir de yayılarak (:*

    YanıtlaSil
  141. spor yaparak gecirmistir bence, cok azimli gordum ben onu :) tam 12 de butun yili oyle gecsin diye kosu bandinda ter dokuyordur :)

    seni bi gun izlemeyi birakirsam, artik hic kendini yenilemiyorsundur, kendi gunluk goruntulerinden artik yayinlayip degisik esprili bakis acindan yorumlarindan bizi mahrum birakiyorsundur :)

    YanıtlaSil
  142. vallahi Noniciğim ben herşeyden önce yüzüklere gerçekten bayıldım ne kadar ilginç ve güzeller :))hiçbir fikrim yok ama
    sanırım mışıl mışıl geçirmiştir :)

    YanıtlaSil
  143. Bence yeni yıla ona hediye olarak yaş maya almış olabilirsin onu yemiş olabilir.
    Sonra karın tokluğuna mayışıp kalorifer peteğinin üstünde veya yerde uzanmış uyuklamış yada sizi mayışmış gözlerle izlemiş olabilirmi :)

    Hediyelerin çok güzel nonicim yüzüklere ve ugurböcekli broşa bayıldım ceketimin üstünde hayal ettim o güzel şans böceğini ;)

    YanıtlaSil
  144. Sevgilisiyle icerek gecirmis olmasin :) Bu seferki hediyeler gercekten cok guzeller ellerine saglik!

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  145. girse girse sarhos girmistir!!! tipi kaymis, icmis, sizmistir... valla pissiden iyi birsey beklemiyorum ben! hihihi!

    abla torpili istiyorum!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  146. hımm, limonlu çay içip aşk dileyerek :)

    YanıtlaSil
  147. anneannesiyle dedesinin kucağında sırnaşık sırnaşık girmiştir hahahaaaa :))
    Hediyelerin her zamanki gibi çok hoş... Hadi hepimizin şansı bol olsun diyelim :)

    YanıtlaSil
  148. kafasında noel baba şapkasıyla uyuklayarak girmiştir :))

    YanıtlaSil
  149. tombala oynayıp tv seyretmiştir o, sıcacık evinde :)

    YanıtlaSil
  150. Bence sıcak bir yere yakın mırlayarak geçirmiştir:))

    YanıtlaSil
  151. bence pisicik özel kırmızı noel kıyafetıyle başında noel baba şapkasıyla jıngle Bellss ,jıngle bells diye diye girmiştir :)))

    Suna Songül TURAN

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...