19 Şubat 2011

ACİİİİL!!! BEDİŞ'E YENİ BİR YUVA ARANIYOR :(


Beni uzun süredir takip edenler hikayemi biliyorlardır... Türkiye'de yaşadığım dönemde 3 kedim vardı ama Rusya'ya taşınma durumumuz ortaya çıkınca üç kedimi buraya getiremeyeceğim için Bediş ve Tarçın'ı vermek zorunda kalmıştım. Tarçın'dan ara ara haber alıyorum, yeni evinde mutluymuş hatta fazla kilolarının bir kısmından kurtulmuş bile, onun için gerçekten çok mutluyum...
Bugün Bediş'in cici annesinden bir mail aldım... Ne yazık ki yeni durumları nedeniyle Bediş'i vermek zorunda olduğunu söyledi. Tabii ki yeni şartlar, yeni koşullar insanları yeni kararlar almaya itebilir, bunu kesinlikle anlayışla karşılıyorum, çünkü ben de o kişilerden biriyim. Onların da Bediş'i verme sebepleri kesinlikle kızımızdan kaynaklanmıyor, sadece şartlar bunu gerektiriyor. Yani aklınıza kötü bir şey gelmesin diye bunu belirtiyorum... Gelelim kızımıza; Bediş 3 yaşında, kilosu normal, kısırlaştırılmış durumda, tuvalet alışkanlığı var, sahibine alışana kadar ürkek ama alıştıktan sonra sevecen oluyor, oyun oynamayı seviyor ama yaramaz bir pisicik değil. Ve şimdi onu sahiplenecek, koruyacak yeni bir aileye ihtiyacı var... Umarım kedicikleri seven biri bu çağrıma kulak verir ve benimle irtibata geçer. Zaman ayırdığınız için çok teşekkürler!

18 yorum:

  1. İçim gitiiii... Nasıl isterdim Bediş'in ailemize katılmasını :( dahası çocuklarım buna bayılırdı ama daha önce sana demiştim eşimin arası hiç yok :( asla olur demez :((( yine de bir şansımı deneyeceğim :) evet dese ne güzel olurdu....

    YanıtlaSil
  2. tarçınım; sağol canımmm bunu yürekten dilediğini biliyorum ama bu konuda çiftlerin ikisinin de istemesi çok önemli, bir taraf yarım gönülle kabullenince sonradan mutlaka sorun haline geliyor :(

    YanıtlaSil
  3. Zaman zaman ben de kedi beslemek istiyorum,seviyorum kedileri...Ancak bakımı konusunda endişelerim var.Bir de ben yalnız yaşıyorum,mesela kısa bir tatile gidecek olsam bırakacak kimse de yok,bu da düşündürüyor beni.Diğer yandan da hayvanlarla kurulan bağın çok sahici ve güzel birşey olduğuna inanıyorum.Yani karışık bir durum kısacası:S

    YanıtlaSil
  4. Hayal; evet çok iyi düşünüp karar vermek lazım, çünkü o da bir can taşıyor ve sorumluluk istiyor, yemeği, tuvaleti ile sahibinin bakımına hep muhtaç ve ilgiye de... ama dünyanın da en şirin yaratıkları kediler bence ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok üzüldüm. Keşke ömürlük yuvaları olsa. Çünkü her ayrılık onları derinden etkiliyor. Bir kedi ile yaşamanın güzellikleri anlatılmaz, yaşanır. Çok da zor değil bence. Onlar çok akıllı ve temizler zaten. Eğer koşulları uygun olanlar varsa hiç düşünmeden alsınlar.

    İyi şanslar Bediş. İnşallah seni ömür boyu sahiplenecek birileri çıkar..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Bediş sen çok güzel bir kızsın,umarım yeni evini bulursun ve bu kez her şey yolunda gider.Bende de değişen şartlar sonucunda evlat edindiğim bir kedi var.İlk evinden daha mutlu.Bana geldiğinde yaklaşık 2 yaşındaydı o zamanki fotoğraflarına bakınca daha rahat görüyorum aradaki farkı.Umudu kesmemek lazım...Şansın bol olsun pisicik...

    YanıtlaSil
  7. umarım güzel bir yuva bulabilirsiniz çok üzüldüm :(((

    ama illa ki ona sıcak evini yuvası yapacak güzel insanlar cıkacaktır noniciiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmm

    limonağacı

    YanıtlaSil
  8. yazık çok üzüldüm kediciğe, ikinci kez ayrılık.. ancak alışmıştır zaten, şimdi bir daha baştan yaşanacak aynı korkular, ürkeklikler.. şans bu kez yüzüne güler umarım, bol şans, onu hiç terk etmeyecek bir aile diliyorum..

    YanıtlaSil
  9. merhaba,
    facebook-hayvanseverler sayfasına ilan verebilirsiniz.ben de sokakta buldugum yavruyu oraya ilan vererek sahiplendirmiştim.dilerim bu tatlı şey yeni evine kavuşur..

    YanıtlaSil
  10. Ben de bir an önce onu sahiplenecek bir aileye kavuşmasını diliyorum :(
    Twitter ve facebook'ta yayınladım, facebook hayvanseverler gruplarına da mail attım. Umarım kısa sürede bir sonuç alınır :(

    YanıtlaSil
  11. Che bel gatto e bella serie di foto! Io adoro i gatti e il tuo è bellissimo! Cia Cri : )

    YanıtlaSil
  12. Nonicim ben de simdi postunu facebook'tan yayinliyorum umarim guzel bir yuva bulursunuz cunku kendisi de cok guzelmis maasallah.
    Bu arada kedi bakmak kopek bakmaktan cok daha kolay. Tatile gittigimde ne yaparim diye dusunun arkadas bence hic dusunmesin alsin hem yalnizligina arkadas olur bir kedi evi o kadar guzellestiriyorki. Veteriner klinikler pansiyon hizmeti veriyorlar. Ayrica cok zor durumda kalirsa gelsin beni bulsun ben tatildeyken kedisine bakarim :) biz de tatile gidince annemlere birakiyoruz ya da bazen yanimizda goturuyoruz kedinin tasimasi da kolay. Ama tabii ki bu sorumlulugu kendine guvenen almali ustune .
    Iyi dileklerim Bedis'le :)

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Noni,

    Blogunu severek takip ediyorum. Ama bir konuda sana katılmıyorum. Lütfen seni kırmak için yazdığımı düşünme. Ama ben sahiplendiğimiz hayvanların ne olursa olsun terkedilmemesi gerektiğini düşünüyırum. Nasıl ki, insan çocuğunu arkasında bırakamayacaksa , onlar da bizim yavrumuz gibi. Benim bir köpeğim var. Yakın zamanda önemli denilebilecek bir rahatsızlık geçirdim ve doktor köpeğimi vermem gerektiğini,onun rahatsızlığımı tetiklediğini söyledi. Elbetteki bu önerisini kabul etmedim.Böyle bir hakkım olduğumu dahi düşünmüyorum. En azından insanların bu düşünceyle hayvan sahibi olmamalarını dilediğim için yazmak istedim. Kesinlikle sizi eleştirmek ve kırmak niyetiyle değil.

    YanıtlaSil
  14. Herkesin düşüncelerine saygı gösteriyorum, elbette bana katılanlar katılmayanlar çıkacaktır. Ben de tüm evcil hayvanların tek bir yuvalarının olmasından yanayım elbette... Devamlı ev ve sahip değiştirmeleri onları alt üst eden bir durum. Ama bazen elinizden gelmeyen durumlar olabilir, umarım tüm sahipsiz yavrular başlarını sokacak sıcak bir yuvaya sahip olurlar...

    YanıtlaSil
  15. Bu arada az once soylemeyi unutum jerry cok gecmis olsun!

    YanıtlaSil
  16. Yerim ben senin suratını,ah şu ayrılıklar olmasa....umarım keyifli bir ev bulur...
    Şimdiden kolay gelsin Noni...

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Noni, şu an kızımın , kedilere zarar vermesinden korktuğum için eve kedi alamıyorum. hayatım boyunca kedilerle içiçe yaşadım. Ama biraz daha zamana ihtiyacımız var. Gerçi o da çok istiyor. ama çok haşarı ve yaramaz. eşimle bakıp bakıp iç geçirdik fotoğraflara...

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler kızlar, hala bir aile bulamadık, umarım yakında bir ses çıkar ve Bediş sahipsiz kalmaz...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...