28 Şubat 2011

привет!

привет! Как жизнь?

Merhaba! Hayat nasıl gidiyor?
Benim Rusça derslerimle hayat hızla akıp geçiyor, aslında yavaş yavaş cümleler kurmaya başladım ama burda yazmaya çekiniyorum, bu dili yeni öğrenen biri olarak mutlaka hatalar yapacağım ve müdahale eden birileri çıkarsa moralim bozulacak ;) Ben de tamamen kendime güvenene kadar burada Rusça parçalamaktan vazgeçtim :)
 Bu hafta moralimi bozan şey cuma günü Gorki Evi'ne yapacağımız gezinin soğuk hava şartları ve yetersiz katılım nedeniyle iptal edilmesiydi, napalım kısmet değilmiş! Ben de cuma günkü planlarımı evde hobilerime vakit ayırma olarak hızla değiştirdim. Şu sıralar kumaş ve keçelerle haşır neşirim, aslında keçeyi deneyen çok sayıda kişi var, pek bir esprisi kalmadı ama internette yaptığım gezilerde enteresan şeylere denk gelebiliyorum, ve deniyorum, onlardan birkaç tanesi de bu iki kolye oldu...

Bu beni oldukça uğraştırdı, çiçeğin her bir yaprağını tek tek diktim ve kalın keçeyi dikmek çok zormuş! Püf noktası varsa da ben bilmiyorum :)
Bu biraz daha minimalist bir çalışma oldu...
Boyundaki görüntüsü de böyle...

Yazın yapacağım sürpriz çekilişlerimde hediye etmek üzere bu iki kolyeyi bir kenara ayırdım... Bu arada hazır Şubat'ın son gününe girmişken Mart ayının ilk haftasında sürpriz çekilişimi yapacağımı sizlere haber vermek isterim ;)
Geçtiğimiz haftalarda da bir iki yeni şey denedim, onlar da hobi sayfamda ;)


Hepinize harika bir hafta diliyorum!

14 yorum:

  1. siz gerçekten süpersiniz :) yaptıklarınız çok güzeller.. hemen benim olsalar ya dedim.. sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. aynur; bak çok pis şımarırım ama uyarıyım hee hee :) inşallah bu kolyelerden biri çekilişte seni bulur ;) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. çok olmuş her ikisi de noni bayıldım vallahi ellerine sağlık ne çok isterim benim olsun birisi :) sevgiler kolay gelsin güzel haftalar :))

    YanıtlaSil
  4. привет Noni :)

    Ожерелье очень хороший

    Твое

    YanıtlaSil
  5. Burcu; o zaman diğer kolye de umarım seni bulur canım :) sana da kolay gelsin, öperim!

    Depresif Ayu; oooo отлично! спасибо большой :)

    YanıtlaSil
  6. Пожалуйста.

    но не меня, Слава Богу Google Translate :)))

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık nonim ya çok güzel olmuş bayıldım çekilişe katılsammı acaba

    YanıtlaSil
  8. Depresif Ayu; Твое aşağıda tek başına olunca anlamıştım zaten ;)

    Canım annemmmm; çekilişe katıl ama ben sana yaparım :)

    YanıtlaSil
  9. Noni, kril alfabesi çok zor yaw. O yüzden hata yapsan bile moralini bozma bence. Sana kolay gelsin diyorum :)

    YanıtlaSil
  10. очень хороший :)

    YanıtlaSil
  11. gorkinin evini bekliyorum. katılım azsa, buradan katılsaydık :)

    YanıtlaSil
  12. Kolyelere bayıldım.Ne kadar yeteneklisin.IRMAK

    YanıtlaSil
  13. hep diyorum yeteneklisin işte,ne yapsan güzel oluyor !!!

    YanıtlaSil
  14. o çiçekler nasıl güzel olmuşşş :) siyah beyaz için de benim rengim pembe de harika durmuş ! :)
    çekilişi sabırsızlıkla bekliyorum :) şubat ayın da bir süre evde değildim çekilişe katılamamıştım nete gireemiştim yoğunluktan da.. mart ayı doğum ayım bakalım bana çıkacak mı :)

    (yazıyorum yazıyorum hata veriyor gitmiyor.. hepsi de onay için gitmişse kusuruma bakma canım :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...