13 Şubat 2011

Bugünkü Noni: Füme Rengi

Çıkmaya hazırım prensimmmm ;)

23 yorum:

  1. Her zamanki gibi cok hos olmussun canim.. ;)

    YanıtlaSil
  2. şık,zarif ve güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler kızlaaaar ;)

    YanıtlaSil
  4. her renk sana yakışıyor zaten ama bu renkte çok asil.bende taç hastasıyım.tacın rengi süper.
    blogumda kızımla yaptığım pastayı dilimliyorum sevdiğim kişilere.Noni sen benim ilhamperimsin,sana bol çilekli bir dilim ...

    YanıtlaSil
  5. Buket; yam yam yam çilekli pasta favorimdir, nerden bildin? kocaman bir dilim lüplettim teşekkürler canım ;)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuşsun nonnişim;)

    YanıtlaSil
  7. Pek guzel olmussun Noni'm =)

    YanıtlaSil
  8. 41,5 kere maşallahh kıçını kaşı nazar değmesin.ayrıca sevgililer günün kutlu olsun.umarım bi sonraki sevgililer gününde küçük noni yada küçük prens'de aranıza katılmış olur.:)))öptümmmm

    YanıtlaSil
  9. yıldız, Zuzu; beni şımartoorsunuz yavriler ;)

    iyi kalpli canavar; Allahhhhhh amin diyorum canım aminnnnnnnnn :)

    YanıtlaSil
  10. Ne şanslı bir prens..Irmak

    YanıtlaSil
  11. Irmak; bunu prensime birkaç defa okutacağım hii hii ;)

    YanıtlaSil
  12. miss you so much sis!!!! cok cooook ama oyle boyle diil!

    YanıtlaSil
  13. Canım ablammmm; ben deeeeeeeeee!!!! bugün ne güzeldi ama di mi size oturmaya gelmiş gibiydik ;)

    YanıtlaSil
  14. Bugünkü Noni çok hoş,çok şeker..Çok güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
  15. çok güzelsin çok güzel fotoğraflar :)
    fiyonk ve füme rengi çok çok yakışmış

    YanıtlaSil
  16. Nonim,
    En sevdiğim renklerin başında gelir füme! Çok yakışmış..
    Hele ojelere bittim bittim, çok başarılı çokkk.
    E. :)

    YanıtlaSil
  17. Eh madem hazirlandin bu kadarda güzel oldun sana iyi gezmeler keyifli saatler:))

    YanıtlaSil
  18. Sihirli günce, ceydacım, evom, sevgili sünter hepinize çoook teşekkürler fıstıklar, buraya geldiğinizde votkalar benden zazdrovya hee hee :)

    YanıtlaSil
  19. saç, kaş, baş ...
    çok hoşşşş olmuşun.

    YanıtlaSil
  20. Her zaman çok hoş bu kız özledim güzel gözlüm

    YanıtlaSil
  21. Zeynepciğim; sağol canımmm ;)

    Sema ablacım; ben de özledim, annemle yaptığınız keyifleri burdan çatlayarak izliyorum vallahi!

    YanıtlaSil
  22. Füme sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...