08 Şubat 2011

Bulmiso


Bu resme çok dikkatli bakmanızı istiyorum, fotoğrafta bir kedi gizli, evetttt dikkatle bakın bu kedi nerde, acele etmeyin iyi düşünün, kara kedi nerede?

Bu aralar ne zaman TV'yi açsak Star'ın veya Kanal D'nin Avrupa kanalında böyle canhıraş bağırıp ekranda bir öne bir arkaya giden garip sunuculara denk geliyoruz. Ekranda gösterdikleri fotoğrafta (ki bu genelde bir kaplan resmi oluyor) gizlenmiş insan silüetini bulmamızı istiyorlar. Miso'nun bu godik halini görünce aklıma bu geldi hemen :) Ya bu arada biri bana açıklayabilir mi kediler neden kendilerini böyle dar alanlara hapsederek eziyet çekerler, vallahi ona baktıkça bana sıkıntı basıyor :P

Resimdeki karaltıyı iyi göremeyenler için büyütülmüş hali ;)

25 yorum:

  1. Kedilerin bir kaç tahtası eksik de ondan :)

    YanıtlaSil
  2. Haydinsim; hii hiii ama ben onların bu çatlak hallerini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bu karaböcük çok tatlı yaaaa:))

    YanıtlaSil
  4. heheh ben de kedilerin manyak oldugunu düşünüyorum :) sepet, kutu, tuvalet kağıdı rulosunun az büyüğü rulolar, boş saksılar vs.. Girip de kıvrılsınlar içlerine :) Deli bunlar deli :)

    YanıtlaSil
  5. ha haa çok şeker ya:) Dewey'e arkadaşlık ediyor olabilir bence!
    Burcu~

    YanıtlaSil
  6. benimde 15 yaşında bir su kaplumbağam var.. artık büyük bir cüssesi olduğu için zaman zaman evin içinde gezmesine izin veriyoruz (artık suya girdiği zaman sayılı olmaya başladı aslında) onuda ne zaman kaybetsek en olmadık yerlerde aramaya başlıyoruz.. mesela 2 sandalye bacağının arasında yan olarak sığmaya çalışırken.. bazanın altına kendini sakladığını sanıp totosu kabak gibi açıkta kalmışken :)
    siz hiç takla atan kaplumbağa gördünüzmü? bizim evde bir tane var :)

    YanıtlaSil
  7. Bu kediş kendini biblo zannediyor zaar.Baksana nasılda durmuş orda öylece:)))

    YanıtlaSil
  8. Meyra; evet şehla bir karaböcük o :)

    kirazzade; rulo içlerine girdiklerinde ne komik oluyorlar di mi :)

    ~b; aaa valla doğru söylüyorsun :) bu arada o kitabı yarım bırakmıştım devam ediyim bari iyi hatırlattın ;)

    demet; aaa gerçekten mi inanmıyorum! ay kıyamam ona yaaa ne şekermiş, resmi var mı çok merak ettim kendisini! bizim de ablamla küçükken vardı 2 tane su kaplumbağamız ama bir sene bile olmadan vefat etmişlerdi :(

    Sihirli Günce; evet aynen öyle bir de uzun süre duruyor öyle şaşkın hhaahha :)

    YanıtlaSil
  9. bakar bakmaz gördüm desem, sanırım kedi aşkı böyle birşey:)))

    YanıtlaSil
  10. şunun sevimliliğine bakar mısın. kedicikler nedense birşeylerin içine girmeye, böyle ilginçlikler yapmaya bayılıyorlar :)

    YanıtlaSil
  11. Kara kuzuuuumu yerim ben!!!! Saskaloz yaaaa!

    YanıtlaSil
  12. Ay çok tatlı ya, tipe bak, nasıl da çapkın bakışlar atmış aradan ^.^

    YanıtlaSil
  13. Ama dikkatini çekerim önündeki objeyi kırmadan onun arkasına geçmesini bilmiş :)

    Algıda seçicilik olsa gerek bende direk soldaki sarı kutuyu gördüm hemen :) ortak noktamız canım benim :)

    YanıtlaSil
  14. çok şeker yaw.... yesinler onu :P

    YanıtlaSil
  15. İlk fotoda görmüştüm ben onu. Ama oraya nasıl girmiş çözemedim ben bir köpek sahibi olarak. Bizimkiler hiç öyle rahatsız olamazlar, nerde koltuk, nerde yatak oraları mesken tutarlar. Çok tatlı

    YanıtlaSil
  16. Chilek; ay ne güzel içinde kedi aşkı olanları çok seviyorum ben :)

    Depresif Ayu; evet şu ana kadar sahip olduğum 4 kedim de böyle kapalı yer sevdalısıydı :)

    Canım ablammm; hadi gel de yakından sev artık ;)

    Nyuu; eyvah yakalandık bakışları var tipozda :)

    Elçinim; eveettt o sarı kutu ve altındaki kedili kutum da benimle buraya kadar geldiler, çok seviyorum ben onları ;)

    kutupayusu; ben de bazen yememek için zor tutuyorum kendimi :)

    elif ada; bizimki o kara kulaklardan yakayı hemen ele veriyor zaten hii hii ;) ben de o küçük alana kitapları devirmeden nasıl girdiğini çözemedim oğlan pek bir maharetli bu konuda!

    YanıtlaSil
  17. selamlar
    kedicik oradan çıkarken o bibloyu düşürmemeyi nasıl becerecekki ?

    YanıtlaSil
  18. nonicim, bak bir gün tatile gidersen ve o kediciği bırakacak yer ayarsan, ben gönüllüyüm. ben ancak öyle doyarım bu çılgına.
    gelsin cırmıklasın beni. :)bende onun o saklayamadıgı kulaklarını ısırayım olur mu:)

    YanıtlaSil
  19. Karsiliginda ne verceksin=? Öpücüklere karnim tok noni sekerim=) Ayrica bazi insanlar siyah kediden rahatsiz olurlar bu kizil sacli insani sevmemek gibi birsey. Ben ise siyah kedileri cok asil bulurum=)
    Öpüyorum canim

    YanıtlaSil
  20. Noni, evet koskomik oluyorlar hatta ama ahh merak işte :) Tahta eksikliğinden ziyade merak var sanırım bu kedişlerde :D

    YanıtlaSil
  21. neval; vallahi bu kısmını ben de anlamadım, ne girerken ne de çıkarken düşürmedi bibloyu, titiz çalışıyor oğlum hii hii :)

    Zeynepcim; ahh ne harika bir teklif bu! oğlum cırmıklamaz da öyle huyları hiç yok ama şimdilik Rusya sınırları dışına çıkartamıyorum evrak işlemleri çokmuş keratanın :)

    Edacım; evet canım bu tatlı bıdıkları nasıl uğursuz sayarlar kafam almıyor doğrusu bunlar sevilmez mi yaff :)

    kirazzade; atalarımız boşuna dememiş merak kediyi öldürür diye di mi ay ama çok tatlılar yaa kediler bana daha eğlenceli geliyor köğpekler daha aklı başında gibi :)

    YanıtlaSil
  22. hakikaten neden kuyru yerleri severki kediler? benm minnoşumda öyle kocaman bedenini mnnacık yerlere sokar büyük bi zevkle :)

    YanıtlaSil
  23. nasıl sevimli birşey ya :)) çok güldüm.. biblo gibi durmuş :)

    YanıtlaSil
  24. Ayy ben onu yerim :) nasıl da bakıyor
    yaa bu kediler beni birgün delirtecek çok tatlılar hepsini sevmek istiyorum:))
    bizim Karamel bey de olmadık yerlere girer. sürekli daracık kutuları kendine yatak beller. Geçen gün işten dönüyorum telefon geldi temizlikçi abla diyorki " karamel kaçtı !! yetişş" ayy dedim neyere kaçtı neyse döndük ben sokaklarda arıyorum annem bir dolabın içinden buldu :)) neysekiii
    zavallım uyumak için girmiş dolaba bizim teyze de kapamış dolabı üstüne bu da kalmış orada.. :)

    YanıtlaSil
  25. Oraya nasıl girmiş o öyle :) Çok tatlı ya

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...