14 Şubat 2011

Eros başınızdan eksik olmasın!


Bugün aşkı bulanlar için mutlu, henüz bulamayanlar için zulüm günlerden biri öyle di mi?
Ama aşkın karşınıza ne zaman çıkacağı hiç belli olmaz! Bu konuda kendimi her zaman şekil A-1 olarak örnek gösterebilirim ;)
Aşkı arayanlara en kısa zamanda hayatlarının aşkı ile karşılaşmalarını, bulanlara ise sıkı sıkıya sarılmasını ve kaybetmemesini diliyorum!
Bir gün değil her gün sevgiyle dolduğumuz günler bizimle olsun!
Sevgililer Günümüz kutlu olsun!


* Bugün ayrıca Mevlid Kandili, hepinizin kandilini kutluyorum...

4 yorum:

  1. Bende umarım en kısa zamanda şekil A- 2 olabilirim :)

    Günün kutlu ve mutlu olsunnn nonim

    YanıtlaSil
  2. Elçinim; biliyorsun senin için ne kadar içten dilediğimi, inşallah seneye Şekil A-2 sen olacaksın canımmmmm öperim!

    YanıtlaSil
  3. Amiiinnn Noni'cim.. :) Evren'e sesleniyorum ben de sürekli hehe..
    Allah sizin mutluluğunuzu daim etsin diyorum . 40 yıl sonrada aynı mutlulukla sevgililer gününü kutlaman dileğiyylee ! :)

    Kandilin mubarek olsun bide :)

    YanıtlaSil
  4. Mevlid Kandilin ve Sevgililer Günün kutlu olsun Noni.
    Ama ben şu Eros'a çok gıcık oluyorum. Tamam beni okuyla vurdu ama muhatabımı vurmayı unuttu. Böyle de olmuyor ki :((

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...