11 Şubat 2011

Ruhun Gıdası

video

Bu görüntüleri sonbaharda Okhotny Ryad alt geçitinden geçerken çekmiştim... Burada caddeler çok büyük olduğu için genelde karşıdan karşıya geçmek için mutlaka bir alt geçit kullanmak gerekiyor. Ve genelde bu geçitlerde harika müzik yapan birileri oluyor. Elinde viyolonseli ile klasik müzik dinletisi sunanlar, şarkı söyleyenler, testere ile tuhaf müzik yapanlar gibi her geçitte sizi farklı bir tını karşılıyor. Sanırım Moskova'nın en sevdiğim yanlarından biri de bu sürprizleri :)
Ruhunuzu şımartacağınız bir hafta sonu diliyorum hepinize!

10 yorum:

  1. Vivaldinın dört mevsimini çalıyorlar. Herhalde konservatuar öğrencileri biraz temposu yüksek ama çok iyi çalıyorlar. E cadde ortasında da daha iyisi olamaz zaten.

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum sokak çalgıcılarına ^^

    YanıtlaSil
  3. noni tap10 süper bayıldım :))

    YanıtlaSil
  4. süper bir dinleti olmuş, Dört Mevsime bayılırım zaten ama birşeyi merak ettim Noni. O alt geçitin ısısı ne kadar? Çocuk kısa kollu tişortla duruyor :))

    YanıtlaSil
  5. canım benim ne güzel çalıyor bayılrırm vivaldıye

    YanıtlaSil
  6. Bizde neden olmaz ki? Bir tek Taksim'de goruyorum...

    YanıtlaSil
  7. londranin da sokak calgicilari meshurdur cok severimve mutlaka desteklerim bir kac pennyy ile :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de seviyorum sokak çalgıcılarını, müziği kendi çapında da olsa icra etmeye çalışan herkese saygım sonsuz!
    Filmi ben eylül ayında çekmiştim o yüzden herkes böyle cıbıldak ama şimdi soğukta bile yer altında enstrüman çalan birileri çıkıyor ;)

    YanıtlaSil
  9. Uygarlığın ,insanlığın getirileri işte bunlar..Türkiyede neden yalnızca büyük şehirlerde??

    YanıtlaSil
  10. merci nonicim :) ben de guzel bir hafta sonu diliyorum sana...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...